http://www.adecco.co.th/jobs/adecco-exclusive-partners.aspx?id=24
http://www.proffice.se/aviation/Sok-jobb/Intresseanmalan/
http://www.proffice.se/aviation/Sok-jobb/Lediga-jobb/jobblista/Cabin-Crew-HEL/
Lentoemäntiä ja stuertteja haetaan
21
737
Vastaukset
- Cabin host
Hmm, mihinhän yhtiöön tuon proffice aviationin kautta lopulta päätyy. Kyseessähän on ilmeisesti yksi melko iso ruotsalainen vuokratyö-välitysfirma.. Kiinnostus kyllä heräsi!
- Cabin hostess
Hakevat lentoemäntiä ja stuertteja Norwegianille ,asemapaikkana Helsinki.
Ovat nyt alkaneet palkata suomalaisia, aikaisemmin palkkasivat virolaisia virolaisen firman kautta.
Toi proffice maksaa myös kunnon palkkaa ja noudattaa suomalaista TES `iä. - cabbbin
Hei
Jos saan tiedustella niin mistä tiedät että hakevat suomalaista henkilökuntaa? Soitin Proffice Finlandiin ja he eivät tienneet tästä mitään, löysin myös Norwegialle haun eestin sivuilta, mutta mikseivät hae sitten suomesta?
Vuoden olen haaveillut uranvaihdosta, mutta vielä ei ole tärpännyt... - cabbbin
Eestin haku olikin vanha... :)
- Halååååååå
Proffice Finland on aivan eri yhtiö...tämä on Proffice Aviation.
Samanlaiselta kuulostatvat nimet ja kaksi aivan eri firmaa.
Proffice Finland on humpuukia.......hyväuskoisten huijausta.
Miksi ihmeessä sä soitat? Tossa ohessa oli aivan selvä hakulomake.
Oliskohan haussa suomalaista henkilökuntaa kun asemapaikkana Helsinki ja kielitaitovaatimuksena myös fluent finnish.
Mutta kannattaako sun hakea kun olet jo tässä vaiheessa noin sekaisin ja eksysissä asioiden kanssa.- cabbbin
Proffice on skandinaavinen rekryfirma ja heillä on toimisto myös Suomessa, samaa konsernia siis. Aviation on yksi heidän erikoistumisaloista.
Etsivä ottaa ja saa selvää, ainakin ihmissuhdetaidot paremmat kuin eräillä ja niitä ymmärtääkseni tässä työssä kaivataan.
- ERI PROFFICE
Kuule,se suomessa toimiva firma on aiva eri lafka.........sen kautta on päässyt peräti 5 henkilöä lentämään Etihadille ja thats it.
Ne eivät missään nimessä ole samaa konsernia......suomen lafkaa pitää entinen lentoemäntä kotoansa käsin.......ja kuten sanoit jo sinne soittaneena etteivät tienneet asiasta mitään...niin olisikohan syynä se että ovat eri firmaa........ja miksei sitten haeta tämän suomen osaston kautta ihmisiä töihin mikäli olisivat samaa firmaa.
Oletko kenties Rouva B E joka itse kirjottelee tänne?- Tämä se ei hyvä
Nyt ovat varmaan monet sekoittaneet kaksi aivan eri firmaa keskenään.
Tässä linkki tähän suomalaiseen "lentoalan" firmaan,heillä ei ole mitään osaa eikä arpaa Norwegianin rekrytoinnin kanssa, ja se on oikein hyvä asia.
Tämä firma on nimittäin pelkkää puppua ja huuhaata.
http://www.proffsaviation.fi/
Firman nimien samankaltaisuus saattaa aiheuttaa väärinkäsitystä.
- Jxghjjffghllg
Tässä puolestaan linkki Profficen suomalaiseen toimistoon mikäli googlaaminen tuottaa liikaa ongelmaa
http://www.profficefinland.fi - 3+11
Ja Ruotsin kautta haetaan todnäk juuri sen takia, että ruotsia on DY:llä osattava.
- DY SWE-FIN
Ruotsin kautta koska siellä jo valmis organisaatio ja tietävät lentoalaa koskevat eritysehdot sekä määräykset.
- GoFlyGirl
Hakiko joku tuolta proffice.se aviationin kautta ??
Koska haku päättyy, ei lue tossa ilmotuksessa??- 10 minuuttia max
Kuinka pitkän miettimis-tai hakuajan tarvitset?
Hakulomakkeen täyttä vie aikaa max. 10 min.
- Emo
Hain. Vastausviestinä pyydettiin tekemään turvallisuusselvitys jota kuitenkaan ei itse suomessa pysty tekemään. Mites muut asian hoiditte? Onko tullut haastattelukutsuja?
- rikosrekisteriote
Tuli kutsu haastatteluun ja suomessa tai ulkomailla asuva suomen kansalainen voi tilata netin kautta rikosrekisteriotteen, se on samanlainen kuin turvallisuuskysely.
http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asioi_verkossa/lomakkeet/ork_ork02/index.html - Voi voi
Oi voi. Tarkoittaakohan tämä että mulle ei kutsua ole tulossa :( Missä sinulla on haastattelu?
- haastatteluun2
Tällä viikolla haastatellaan ainakin kolmena päivänä. Haastattelut Suomessa. Ainakin itse sain valita kolmesta päivästä sopivimman. Hakevat ainoastaan aikaisempaa kokemusta omaavia.
- emo6
Niin näytti olevan nyt kun näin tuon suomen version. Ruotsin sivuilla se ei mitenkään tullut ilmi. Todella harmi taas ettei tähän ammattiin ole tällä hetkellä juuri mitään mahdollisuuksia. Olen kuullut että hankalaa on pätkätyöläisenä jo lentoemäntänä toimineilla joten toki tsemppiä myös teille jotka haastatteluun pääsette.
- juppijåå
emo6 kirjoitti:
Niin näytti olevan nyt kun näin tuon suomen version. Ruotsin sivuilla se ei mitenkään tullut ilmi. Todella harmi taas ettei tähän ammattiin ole tällä hetkellä juuri mitään mahdollisuuksia. Olen kuullut että hankalaa on pätkätyöläisenä jo lentoemäntänä toimineilla joten toki tsemppiä myös teille jotka haastatteluun pääsette.
olipa aika hoono sååmella laadittu tuo työnhakuilmoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987