Ikävin Pietarin-kokemukseni

Reviisori

Tulipa viime syksynä eteen tilanne, että olin yksin lauantai-iltaa Pietarissa. Olen suuri naiskauneuden ihailija, mutta vain visuaalisessa mielessä - maksullinen seksiseura ei kiinnosta minua laisinkaan.
Halusin siis löytää paikan, jossa voi nähdä kauniita naisia aika rohkeissakin ohjelmanumeroissa. Cabaree-ravintola Golden Dolls Nevskillä lupasi mainoksessaan juuri tätä. No, sinnepä sitten. Ovella perittiin noin 20 euron maksu. Se on aika paljon, mutta jos ohjelma on hyvä, maksan siitä mielelläni.
Astuin sisään ravintolasaliin. Siellä oli ehkä 25 tavattoman kaunista tyttöä keveissä pukineissa. Keskellä salia oli lava, jossa yksi tytöistä pyörähteli tangon ympärillä. Kaiken yllä oli saatanallinen musiikin jyske. Tytöt ryntäsivät heti kimppuuni: -Mistä olet? Haluatko privaattishown? Lähdetkö kanssani? Ja ennen kaikkea: -Ostatko minulle samppanjaa? Yritin kadota väkijoukkoon, mutta se oli vähän vaikeata, koska olin paikan ainoa asiakas. Vastasin kohteliaan päättäväisesti tytöille "kiitos ei". Sain osakseni loukkaantuneita tuhahteluja.
Yksi tytöistä oli muita sitkeämpi. Hän kysyi nimeäni, missä hotellissa asun, ja muuta yhtä syvällistä. Sitten hän ilmoitti, että minun piti maksaa keskustelusta. Yritin syventyä 5 euron olueeni. Tyttö vastasi ilkeästi, että joo, eipä suomalaiselta voi muuta odottaakaan. -Köyhä mikä köyhä.
Kysyin baarimikolta, milloin ohjelma alkaa. Hän katsoi ihmeissään: -Tämä on se ohjelma.
Join oluen loppuun niin nopeasti kuin kykenin. Matkalla naulakolle (takin säilytys 3 euroa) torjuin vielä pari neitokaista, jotka olivat ilmeisen kiinnostuneita kiehtovasta persoonastani. Temmoin takin päälle ja poistuin takaisin sateiselle kadulle.

9

2043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lena

ennen oli kunnon kabaree ohjelma ainakin troikka- ravintolassa. eiköhän siitäkin nykyisin ole tehty samanlainen hu...luola.

parempi pysytellä venäläisen kulttuurin piirissä, kun poiketa "lypsettäväksi" noihin sexipaikkoihin ja kokea ikäviä kokemuksia. taitaa tosin nuo venäjällä kävijät jakaantua aika tasan: on kulttuuria harrastavat, huorien perässä juoksevat ja muuten vaan ryyppäävät. ja ihmettelenpä vaan niitä miehiä ja perheenisiä (hatunnosto sinulle reviisori, jos tarinasi on tosi), jotka pystyvät pitämään näppinsä noista ilolinnuista.

• marko135kg

Siinä tangossa cat-walkilla on muuten maailman lujinta rautaa, "vitun kestävää terästä"...

Itse kyllä pyrin kiertämään kaikki yö-kerho-tyyppiset-paikat kaukaa, nekun on niin pirun tylsiä ja kaikkialla niin samanlaisia.

Huomasin muuten aikanaan sen, että kun Baltika 7 tuopista maksoi 50 mk, niin sen laatu oli heti paljon parempaa, ei ollut koskaan aamulla krapulaa...

Mutta kyllä Pitsku on maailman parhaita kuljailu paikkoja

• Dobermann

Joo,

Tuollaista voi odottaakin joltain sen tyyppiseltä oaikalta kuin Golden Dolls. Se on rafla joka on selkeästi pistetty pystyyn turistien rahastamiseksi. Siitä kielivät sijainti, korkeat sisäänpääsymakut ym.

Vaikka en itse harrasta strippimestoja, olen sellaisissa ikäänkuin "puolivahingossa" käynyt. Homman juju on nimittäin siinä, että miltei jokaisen tavallisenkin baarin ohjelmanumeroihin kuuluu "tankojyumppaa". Ihmetys voi olla suuri, kun on tullut täysin tavallisenoloiseen mestaan ja kun siellä sitten jossain vaiheessa iltaa alkakin eroottinen show tai lavalle saapuu esitanssioita niukoissa pukimissaan.

Yksi esimerkki tällaisesta on Konjushennyj Dvor osoitteessa Kanal Gribojedova 5 (jos en nyt erehdy). Se on siis ihan tavallinen disco-baari jonka ohjelmistoon kuuluu myös eroottissävytteistä ohjelmaa. Siellä saa varmasti istuskella rauhassa omassa pöydässään ja tiirailla esitystä tulematta häirityksi.

Ja näitä paikkoja on lukematon määrä.

• Eastern

Oletteko muuten huomanneet, että kun menee piitskun syrjäkylällä tavallisen ihmisen paikkaan, on siellä tiukka turvatarkastus. Mutta keskustan strippibaareissa joku vähän vilkaisee, jos sitäkään.
        Mitä siitä voi päätellä?

• marko135kg
        Eastern kirjoitti:

Oletteko muuten huomanneet, että kun menee piitskun syrjäkylällä tavallisen ihmisen paikkaan, on siellä tiukka turvatarkastus. Mutta keskustan strippibaareissa joku vähän vilkaisee, jos sitäkään.
        Mitä siitä voi päätellä?

strippi paikoissa ihmisillä vähempi kuteita päällä, tyylin siltä melkein näkyi rinat...

Eli teräsmiehen röngen katsetta ei tarvita.

Marsthal on muuten ihan kiva stippi mesta K-anál Kribidejavalla siinä verikirkon kuppeela Dom Knigan puolella. Ja siitä seuraaava paikka missä on kesäsisäpihaterassi, on yksi keksustan edullisimpia ruokailu paikkoja, todella hyvä paikka.

Kumma miten porukka aina vahingossa eksyy tisu-Baareihin, kyllä se mielen terveys vähemmästäkin järkkyy:)

• Reviisori
        marko135kg kirjoitti:

strippi paikoissa ihmisillä vähempi kuteita päällä, tyylin siltä melkein näkyi rinat...

Eli teräsmiehen röngen katsetta ei tarvita.

Marsthal on muuten ihan kiva stippi mesta K-anál Kribidejavalla siinä verikirkon kuppeela Dom Knigan puolella. Ja siitä seuraaava paikka missä on kesäsisäpihaterassi, on yksi keksustan edullisimpia ruokailu paikkoja, todella hyvä paikka.

Kumma miten porukka aina vahingossa eksyy tisu-Baareihin, kyllä se mielen terveys vähemmästäkin järkkyy:)

Olen tissibaareista täsmälleen samaa mieltä - erotiikan kanssa niillä ei ole mitään tekemistä.
        Mutta kuvittelin Golden Dollsin mainoksista (ja hinnasta) ko. paikan olevan jotakin paljon enemmän. Monissa suurkaupungeissa on eroottisia kabareita, jonne herrasmies voi mennä jopa naisensa kanssa. Tangon ympärillä ketkuttaminen on tästä yhtä kaukana kuin ykköskalja samppanjasta.
        Mainoksen mukaan jokin matkailutoimittajien yhdistys on valinnut Golden Dollsin Pietarin parhaaksi iltanähtävyydeksi. Jos tämä on totta, milläköhän toimittajia oli voideltu ennen valinnan tekoa?
        Mutta hyvät Piterin tuntijat, tiedättekö kaupungista rehellistä ohjelmallista ravintolaa? Venäläisystävä tiesi nimen Hali Gali, onko joku käynyt? Niillä on isoja mainosjulisteita kaupungilla; lieneekö siis kusetusta sekin?

• marko135kg
        Reviisori kirjoitti:

Olen tissibaareista täsmälleen samaa mieltä - erotiikan kanssa niillä ei ole mitään tekemistä.
        Mutta kuvittelin Golden Dollsin mainoksista (ja hinnasta) ko. paikan olevan jotakin paljon enemmän. Monissa suurkaupungeissa on eroottisia kabareita, jonne herrasmies voi mennä jopa naisensa kanssa. Tangon ympärillä ketkuttaminen on tästä yhtä kaukana kuin ykköskalja samppanjasta.
        Mainoksen mukaan jokin matkailutoimittajien yhdistys on valinnut Golden Dollsin Pietarin parhaaksi iltanähtävyydeksi. Jos tämä on totta, milläköhän toimittajia oli voideltu ennen valinnan tekoa?
        Mutta hyvät Piterin tuntijat, tiedättekö kaupungista rehellistä ohjelmallista ravintolaa? Venäläisystävä tiesi nimen Hali Gali, onko joku käynyt? Niillä on isoja mainosjulisteita kaupungilla; lieneekö siis kusetusta sekin?

Hali kali en ole käynyt. Itselle on kuitenkin sellainen mielikuva, että siellä todellakin vedetään showta ja asiakkaita lippaan koko ajan... Käsittäkseni Stand up tyylinen paikka. eli jonkin sortin venäjän kielen taito on oltava, että ymmärtää edes osan touhusta.

Mutta kuten sanoin, en ole varma, koska en ole paikasassa käynyt. Paikka on pieni ja suosittu, liput kannattaa varata etukäteen hyvissä ajoin.

Jos nyt noista kahdesta pitäis valita, niin kyllä hali Kallis olis se number uno.

Vanhat Leningradin rakentajat puhuivat Nevski melodysta aikoinaan, Kapareesta ja tytöistä... Lena varmaan osais kertoa silloisesat tilanteesta melodyn osalta ja joku muu nykyisestä...

Itse tykkään vasilin saaren ja Petrgraskajan kapakoista ja juottoloista :)

• lena
        marko135kg kirjoitti:

Hali kali en ole käynyt. Itselle on kuitenkin sellainen mielikuva, että siellä todellakin vedetään showta ja asiakkaita lippaan koko ajan... Käsittäkseni Stand up tyylinen paikka. eli jonkin sortin venäjän kielen taito on oltava, että ymmärtää edes osan touhusta.

Mutta kuten sanoin, en ole varma, koska en ole paikasassa käynyt. Paikka on pieni ja suosittu, liput kannattaa varata etukäteen hyvissä ajoin.

Jos nyt noista kahdesta pitäis valita, niin kyllä hali Kallis olis se number uno.

Vanhat Leningradin rakentajat puhuivat Nevski melodysta aikoinaan, Kapareesta ja tytöistä... Lena varmaan osais kertoa silloisesat tilanteesta melodyn osalta ja joku muu nykyisestä...

Itse tykkään vasilin saaren ja Petrgraskajan kapakoista ja juottoloista :)

todellakin nevski melody oli suosittu paikka muutama vuosi sitten, mutta muutaman kerran siellä horjuneena enpä olisi ollut niinkään varma ohjelman tasosta. taisi olla sitä samaa ketkutusta ja itsensä tyrkyttämistä kuin kaikkialla muuallakin. nykyistä tilannetta en tiedä, näytti kyltit ainakin olevan paikoillaan jokin aika sitten.

kuten jo reviisorille vastasin eka viestissä niin kunnon kabaree oli ainakin troikka- ravintolassa. siinä ohjelmassa oli muutakin kuin tangon ympärillä pyörimistä ilman housuja. tosin en tiedä senkään paikan tasoa juuri nyt.

nuo hali kalien yms. ohjelmien seuraaminen vaatii hiukan kielenoivallusta. jos oikein tasokasta ohjelmaa kaipaatte, menkää marinskiteatteriin, voihan sielläkin väliajalla tarkkailla kauniita naisia ja ryystää sampanskojeta tai napata sto grammoja.

• Anonyymi
        UUSI
        lena kirjoitti:

todellakin nevski melody oli suosittu paikka muutama vuosi sitten, mutta muutaman kerran siellä horjuneena enpä olisi ollut niinkään varma ohjelman tasosta. taisi olla sitä samaa ketkutusta ja itsensä tyrkyttämistä kuin kaikkialla muuallakin. nykyistä tilannetta en tiedä, näytti kyltit ainakin olevan paikoillaan jokin aika sitten.

kuten jo reviisorille vastasin eka viestissä niin kunnon kabaree oli ainakin troikka- ravintolassa. siinä ohjelmassa oli muutakin kuin tangon ympärillä pyörimistä ilman housuja. tosin en tiedä senkään paikan tasoa juuri nyt.

nuo hali kalien yms. ohjelmien seuraaminen vaatii hiukan kielenoivallusta. jos oikein tasokasta ohjelmaa kaipaatte, menkää marinskiteatteriin, voihan sielläkin väliajalla tarkkailla kauniita naisia ja ryystää sampanskojeta tai napata sto grammoja.

Nevski Melody oli ruoan suhteen ykköspaikan 90 luvulla. Omistaja ruotsalainen ja raaka-aineet toimitettiin Ruotsista. Päivällä sai maksaa ruplilla ja oli suomalaiselle käytännössä lähes ilmaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1719
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1595
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      288
      1373
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1299
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      881
    7. 66
      874
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe