minulla on passat -09 variant , hirvimetsällä ajellessa muovinen pohjalevy hajosi etuosasta molemmiltapuolin eturenkaiden takaa . Onko kellään samoja kokemuksia ja on ne tarpeellisia ? Ajattelin ottaa ne kokonaan pois . Vaikuttako se auton toimintaan ?
Vastaukset 4
- 1,9tdi
laitata peltinen...minä tein niin vm2000 tdi varianttiini..maksoi 115e ja on paksua peltiä/rautaa ja on huolto luukulla etteä voi öljyt vaihtaa...ps.meni viime syksynä öljypohja metillä ajaessa mettätiellä...enään ei mee
- Lowrider
VAG ominaisuus, että pohjamuovit on kulutustavaraa...
Liian matalia, pohjaa helpolla. - 1+1
Joka toisessa vastaantulevassa VAG kulkineessa muoviset pohjalevyt haukkoo ilmaa ja raapii tien pintaa.
- saapahan ilmaa
Pari vuotta sitten rämäytin mökkitiellä pohjamuovit tuhannen päreiksi, eikun mäkeen..
Ainut ongelma on se, että kun pakkanen nousee yli kolmankympin, niin pitää ajaa n. satasta, että pumpparikoneen lämmöt pysyy yhdeksässäkympissä, hetkittäin haastavaa täällä kekkoslovakkiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741310- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28627- 44625
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84508
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474