Puhelinmyynti

Gerald

Jos haluatte tienata rahaa, menkää töihin. Itse tienaan puhelinmyyjänä 1200€/kk provisiot. Takuupalkka siis ruhtinaallinen jo itsessään ja siihen vielä provisiot, eli mitä enemmän muut sitä enemmän saa. Yleensä tienaan provisioineen n. 1500-2100€/kk. En joudu edes maksamaan mitään laskuja kotona, joten omaan käyttöön/säästöön jää paljon.

Itse homma on toki perseestä, paskaa tulee niskaan koko ajan mutta entisenä koulukiusattuna siihen on tottunut.

Ja ikää oli 16 vuotta.

6

219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gerald

***mitä enemmän MYYT

• -.-

13- vuotiaana puhelinmyyjäks? jaa miten sä sen ajattelit tehä????

• Myyntitykki?

Itse olin ala-ikäisenä puhelinmyyjänä töissä 1.5 vuotta kun muualta ei töitä saanut koulun ohelle. Täytyy sanoa, että niin hyviä kuin myös ikäviä muistoja tuli saatua.

Työ itsessään menetteli kuhan sitä ei ottanut liian tosissaan, koska siellä tulee vastaan välillä ikäviä ihmisiä. Huonona puolena voin sanoa ettei työntekijällä ollut esim. Oikeutta työterveydenhuoltoon, ylityökorvauksiin tai iltalisiin. Noin 10 tuntia viikossa tekemällä ansaitsi kuukaudessa semmoiset 100-300 euroa.

Nykyään olen varastossa koulun ohella töissä ja teen semmoiset 30 tuntia per viikko ja ansaitsen 1000-1200 euroa kuussa.

• "Takuupalkka siis ruhtinaallinen jo itsessään"

1200€/kk on sun mielestä ruhtinaallinen? No hyvä, jos tyytyy vähään. Mutta mihin sun ikä on kadonnut, jos sitä oli 16?

• TEINITYTÖT!!!!!!|

HOMO!!! IHANKO PAKKO VETÄÄ HERNE NENÄÄN!!!! KUOLE RUNKKU!!!! SAATANa!!!!!

• TEINITYTÖT!!!!!!| kirjoitti:

HOMO!!! IHANKO PAKKO VETÄÄ HERNE NENÄÄN!!!! KUOLE RUNKKU!!!! SAATANa!!!!!

Et nähtävästi tiedä mitä sanonta "vetää herne nenään" tarkoittaa. Ja kyllä mäkin kuolen ajallani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5836
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      3842
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3333
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2778
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2242
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2197
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162