hyvää oli keitto. moni kävi syömässä ja lähti tyytyväisenä kotiin. ilkesipä muuan eläkkeellä oleva ammattikuski ottaa vielä toisen annoksen kotiisakin. eikö se ole niin että joka paikalle tulee se saa syödä siinä paikalla. perjantaina tulee persujen keiton jako . minä otan koko perheelle astiaan mukaan jooko !!
kepun hernekeitto puolangan torilla
10
337
Vastaukset
- Äänestän keitotta
Ahneus on kummallista, joku jolla on varaa, voi ottaa ja mennä vaikka leipäjonoonkin.
Voit hakea sitä keittoa vaikka päälärillä,.joku sen näkee, niin kuin sinäkin näit sen koti-annoksen ja ihmettelee sitä. - mitä missä milloin
No pärkkeles sentäs, mulla meni tämä syönti ihan sivu suun. Eikä olisi ollut matkakaan esteenä. Olikoon tämä sisäpiirin juttu sittenkin?
- Heheheheheh
Ottakaa ens kerralla omat tonkat mukaan, jää muullekin suvulle ja loppuvuojeksikkin....
- kallinen
no sehän on ollut tietysti teuvo
- kurpisiini
puolanka kusi omaan nilkaansa ku maakunnasta eros,vois ampua ulokoavaruuteen koko PuOlangan,luulee olevansa jokin diktaatori kunta,mutta ei voi toivottaa kun oikeen h.....hyviä vuosia(:
- Hyvä tulos
Nyt on keitokset syöty ja äänet menneet perille. Hyvä että tuli uusiakin kasvoja ja pääsevät vaikuttamaan asioihin. Kaunis ilmakin oli sunnuntaina äänestäjille.
- mikä hyvä se
Uudet kasvot jäävät vanhojen patujen varjoon. Sama meno tulee jatkumaan kuin ennenkin.
- oliko hyvee
Voin kertoa että niistin nokkani siihen keittoon eikä kukaan nähny.
- hoitoa tarvitset
Tuo on puolankalaisten käytöksenä aivan ymmärrettävää. Mee hoitoon.
- min6
heh.mee hoitoon kyl mie niin kauheasti ymmärrän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947876- 1733766
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492507- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281940- 481902
- 601778
- 191773