Onneksi hän oli sisällä eikä paikalla ollut muita ihmisiä minun lisäkseni! Kissat olivat ja pentu syöksähti heti vetämään jynkyistä terävillä nasahampaillaan! :D
Mieheni jynkyistä katkesi kuminauha!
7
102
Vastaukset
- kyyn.elein.
Ratkesiko raappahousuista gumminauha?
Oletko muistanut tuulettaa niitä kanervikossa, jotta ovat hulppeat hajuistaan koko talven.
Annatko mulle kisunpennun, kun entinen lemmikki on jo mennyt taivaallisille leikkikentilleen?
Kaipaan sylitettävää. Piisaa ikävää, itkettää.- emäntäparka
Kyllähän niitä kissoja piisaa löytöeläinkodeissa, senkun hakee.
- henrjii
hoosianna, kuminauhan voi korvata pinnaneulalla
- emäntäparka
Tuosta itiksestä tarjoan personkupin ja känttyä!
- :/
No ei varppina voi korvata.
Neula ei jousta, eikä pysy liki.
Pöhkötä pöh!
Enkä anna, periksi. - Mennään Itikseen
emäntäparka kirjoitti:
Tuosta itiksestä tarjoan personkupin ja känttyä!
Itis on Itäkeskus, joka sijaitsee Itäisessä Helsingissä, et voi tarjota Itäkeskusta. Mikä jynkky, kirjoita että suurin osa ymmärtää, kai sinä suomen kieltä osaat, vai osaatko??? Tavataan siis Itiksessä.
- ?????
MIKÄ ON " JYNKY " "JYNKYISTÄ "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082386
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401819