Tervele.
Olen tuskastunut vanhaan näytönohjaimeeni, nvidia gt130:seen joka pyörittää wowia tosi hyvin aluksi, mutta kilahtaa jossain paikoissa ja kone pitää käynnistää uusiksi.
Olen ostamassa nyt uutta ohjainta, mutta minkä? Toivoisin vinkkiä näyttiksestä joka pyörittää wowia sujuvasti eikä yhteensopivuusongelmia ole.Asetusten ei tarvitse olla täysillä, näyttää tarpeeksi hyvältä peli ilman superasetuksiakin.
Selkeästikään nvidia ei ole vaihtoehto, koska ongelmia on havaittu kauttaaltaan monien eri käyttäjien taholta nimenomaan nvidialla wowissa.
Olisin kovin kiitollinen hyvistä vinkeistä.
Yhteensopiva näyttis wowiin?
wowifriikki
1
107
Vastaukset
- Friw wookki
Voisitko kertoa kokoonpanostasi enemmän? Virtalähteen koon, emolevyn tyypin yms. Löydät tiedot helposti Speccy ohjelman avulla, jonka on tehnyt Piriform.
Tietäessäni kokoonpanosi voin kertoa enemmän, mutta minulla on sellainen aavistus että kone kannattaa vaihtaa uudempaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954361
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473678Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1843373
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672594
- 432431
- 131814