Nyt olisi halpa ja hyvä kaksio Ylikiimingin keskustassa. Elikkäs tilava kaksio, olohuone, keittiö, makuuhuone ja wc/suihkutila. Sauna on yhteisessä tilassa. niin kuin sanoin että halpa. Asunto on ihan alkuperäsissä tilassa. Tänä kesänä tehty katto ja ikkuna/ovi remontti. Ikiomaksi tai hyvä sijoituskohde. Lisätietoja saa s.postin kautta. Kiitos.
Yhteystiedot: [email protected]
O: Asunto Ylikiimingissä
heidi..
3
427
Vastaukset
Sori tuli väärä s posti!Olin kiinnostunut siitä ylikiimingin asunnosta,itse nyt asun helsinki,olen lähtöisin muhokselta,ps lisätietoja kaivataan?T osku
- heidi..
Tätä Asuntoa ei enää ole myynnissä!!! outoa kun tätä ei voi etes poistaakkaan!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744276
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans933993Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582487Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672357Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1241966
- 491939
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541698- 561682
- 661592