Kiinnostaako nuoria poikia itseään vanhemmat miehet?

vanhoja karttava

Elikkä onko ketään 20-26 vuotiaita poikia joita kiinnostaisi joko vain itseeän vanhemmat tai myös itseään vanhemmat miehet? Tai vaikka sellaisia joille ikä on pelkkä numero? Enkä tarkoita tällä pelkkää seksiä vaan yleensäkkin vakavempaa suhdetta. Ja tuon kyseisen ikähaarukan ulkopuolella olevat ja varsinkin siitä vanhemmat älkää vaivautuko vastaamaan! Ja jotta kaikille olisi alusta asti selvää niin itse olen 36.

180

14859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ChaserTeini

      Et kieltänyt nuorempia vastailemasta, joten kirjottelen tässä nyt lähinnä otsikkoon viitaten omaksi huvikseni.

      Ensinnäkin olen 18, joskin henkisesti luonnehdittu hieman pikkuvanhaksi.

      En ole koskaan tuntenut vetoa omaan ikäluokkaani. Kiinnostuneisuuden raja on aina pyörinyt lähempänä keski-ikää. Tarkkoja lukuja en osaa antaa, mutta neljistäkymmenistä ja aina kuusikymppisiin on ikähaarukka suuntaunut. Mukaan tosin mahtuu kivannäköisiä kolmekymppisiä ja 60 miehiäkin.
      Jo murkkuna, jolloin itseäni vielä jonkin sortin heterona pidin, oli tuo kiinnostus vanhempiin miehiin. Se siitä vaan voimistui kun itsellenikin tulin kaapista.

      Muttana asiassa se, että tuo ikäjuttu lähinnä vaan osa sitä pääasiallista kiinnostuksen lähdettä: karhuja.
      Eli siis isot karvaset partasuut lähinnä kiinnostuksen herättää. Toki on aina poikkeuksia, mutta ihannemies olisi juurikin pehmonen oma karhu.
      Kaippa sitten vaan jahtaan sitä ultimaattista miehisyyttä ja mielestäni ikä ja muut tietyt piirteet sen sitten vasta tuovat. Näin siis koittanut itselleni sanoiksi järkeillä aatokseni.

      • 20v

        Yhdyn tähän kaikkeen


      • Jos tykkäät


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus. Ota yhteyttä . Martti Häyrynen , Jyväkylä.


      • Anonyymi

        ois kiva olla sun kanssa


      • Anonyymi

        oot mun annan sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ois kiva olla sun kanssa

        Niin mustakin. Tuu Palokkaan. Imutellaan.


    • ^_^

      Mä oon 22v ja kiinnostuksen herättää sellaiset komeat miehet... sellaiset joita vilisee joissain vanhoissa sarjoissa ja 1900-luvun alkua kuvailevissa leffoissa. Tauno Palot, nuori Connery ynnä muut 30-40-vuotiaat on ihan parhaita. *kuola* :)

      Nykyleffoissa ja sarjoissa kaikki näyttää ihan samoilta. Naisia en erota toisistaan enää ollenkaan, tukan väri vain vaihtelee ja muuten ihan samanlaisia barbieita kaikki pojat, miehet ja tytöt... ne on niin itseään täynnä ja charmi puuttuu täysin.

    • 19v,poika167/65

      Kiinostaa - kaikinpuolin isot ja kookkat miehet, jotka haluavat pienikokoisesta pojasta leikkikalun itselleen. Niin hyvässä kuin pahassakin... olen kokeilun haluinen ja kiinnostunut lähes kaikesta.

      • 17v

        Samaa mieltä :)


      • kullervool64

        mä oo 49 vuotias iso mies etelä-pohjanmaalta 180 130 on mitat. terveisiä


      • Anonyymi

        Ois kiva kokeilla. Ota yhteyttä . 181/72. t. mara


      • ois kiva tavta. Asun Palokassa. Tervetuloa


      • Anonyymi

        tuu imee mua


      • ois kiva


      • 17v kirjoitti:

        Samaa mieltä :)

        tuu imee mua


      • sack23 kirjoitti:

        tuu imee mua

        Ois kiva imee sua


    • Vanhaksi yhdessä

      Mä oon 25v. Aattelin raapustaa viestiä tähän, kun monella on näemmä halu vanhempaan. Itellä se raja on lähinnä viisvuotta vanhempaan tai muutama vuosi nuorempi. Tietenki seksi mieles vois löytyy komeita vanhempiakin tyyppei, mut seurustelu puolelta sanoisin että haluaisin vanheta yhdessä mahdollisen mieheni kanssa.

    • Pikkuvanha

      Ite oon 17v poika ja olen seurustellut nyt puol vuotta 29v miehen kanssa. Ihan hyvin on mennyt kemia yhteen ja on paljon yhteistä, mutta välillä se välimatka meidän kahden maailmojen välillä tuntuu olevan niiiiin suuri....
      Jos vanhemman miehen kanssa lähdette yhteen, niin varautukaa siihen et se ei oo helppoa ja siihen vaaditaan kummaltakin puolelta paljon, hyvin paljon sopeutumista ja avoimuutta.

      • Ois kiva tavata ja antaa sulle.


    • vanhoja karttava

      Joo kyllähän tänne enmmänkin mahtuis vastauksia mutta onhan tänne reilun 2 viikon aikana sentään jotakin tullut. Esitin tämän kysymyksen kun oma kiinnostukseni kohdistuu siinä 10-16 vuotta itseäni nuorempiin. Ja kun näyttää siltä että seuraa on todella vaikea saada. Koskaan en ole surustellut, en edes yhtä iltaa. Vaikka kaikki mahdolliset kivet olen yrittänyt kääntää, olen käynyt kerran jopa homobaarissakin. Ja kyllä jokaisella on oikeus olla onnellinen, halusi sitten minkä ikäistä seuraa tahansa. Että tuntuu aivan niin kuin minua rangaistaisiin siitä että satun haluamaan itseäni nuorempaa seuraa.

      • Nuori poitsu

        MOi

        Mä olen tämmönen 13-14 vuotias homoseksuaali. olen seurustellut elämässäni hetken yhden toisen pojan kanssa. Nyt kun olen tullut kaapista ulos niin muut vain pilkkaavat mua. Mä haluaisin seurustella 17- 21 vuotiaan kanssa. kyllä mulle nuoremmatkin kelpaa. Ei oo ollu helppoo koska haluaisin itselleni jonkun koska olen niin yksinäinen.


      • pedofiliaa
        Nuori poitsu kirjoitti:

        MOi

        Mä olen tämmönen 13-14 vuotias homoseksuaali. olen seurustellut elämässäni hetken yhden toisen pojan kanssa. Nyt kun olen tullut kaapista ulos niin muut vain pilkkaavat mua. Mä haluaisin seurustella 17- 21 vuotiaan kanssa. kyllä mulle nuoremmatkin kelpaa. Ei oo ollu helppoo koska haluaisin itselleni jonkun koska olen niin yksinäinen.

        Siinä on vaan se, että 17-21-vuotiaat eivät saa puuhailla 13-14-vuotiaiden kanssa. Se on laitonta!


      • Anonyymi
        Nuori poitsu kirjoitti:

        MOi

        Mä olen tämmönen 13-14 vuotias homoseksuaali. olen seurustellut elämässäni hetken yhden toisen pojan kanssa. Nyt kun olen tullut kaapista ulos niin muut vain pilkkaavat mua. Mä haluaisin seurustella 17- 21 vuotiaan kanssa. kyllä mulle nuoremmatkin kelpaa. Ei oo ollu helppoo koska haluaisin itselleni jonkun koska olen niin yksinäinen.

        Miten vanha oot nykyää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten vanha oot nykyää

        oon vanha. 73v mutta ois kiva imutella sun kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten vanha oot nykyää

        72v


    • periksi ei anneta?

      Meinaatkos, että säälistä pitäisi olla kiinnostunut itseä 16 vuotta vanhemmasta? Sinä niinkuin ajattelet, että sinulla oikeus ja että sinä suorastaan ansaitset? Ehei, ei maailma ole oikeudenmukainen, eikä itkupotkuraivarit siinä auta yhtikäsmitään.

      Toivoa ja haaveilla saat, mutta tuskin se koskaan toteutuu, jos nyt realistisesti ajatellaan. Koitahan laatia plan B tai sitten edessä on yksinäinen elämä. Samanikäisten, eli "vanhojen", seurahan sinulle ei kelpaa.

      Ps. kadotettua nuoruutta ei saa takaisin.

    • Pikkuvanha

      Ihan vain vinkkinä aiheen aloittajalle, että tosiaan noita sopivia nuoria on hyvin vähän. Monet vanhemmista kiinnostuneista saattavat haluta pelkkää seksiä tai hetkellistä kokeilua. Lisäksi tuollaisia suhteita on vaikea tuoda julki, omat vanhempani eivät hirveästi tykänneet kun kerroin seurustelustani ja vastaavasti mieheni tuskin tulee koskaan kertomaan vanhemmilleen minusta.
      Yritä kenties etsiä joku lähemmäs oman ikäisesi nuorekas ihminen?

    • vanhoja karttava

      Mikä siinä on että kaikkien on niin vaikea ymmärtää että minua ei kertakaikkiaan kiinnosta mitkään 30 äijät! Minusta ei ole mikään niin ärsyttävää ja vastenmielistä kun se että minulle yritetään väkisin tuputtaa jotain sellaista mitä EN HALUA! Vielä kerran, tykkään 20-26 vuotiaista pojista! Tuliko tämä nyt viimein kaikille selväksi?

      • Eli joudut

        vähintään kuuden vuoden välein etsimään uuden. On se kurjaa. Kai kerrot jokaiselle tavatessa, että kelpaat vain 26-vuotiaaksi asti?


      • vanhoja karttava
        Eli joudut kirjoitti:

        vähintään kuuden vuoden välein etsimään uuden. On se kurjaa. Kai kerrot jokaiselle tavatessa, että kelpaat vain 26-vuotiaaksi asti?

        Nyt ymmärsit väärin. Se 20-26 tarkoittaa vain tämän hetkistä tilannetta. Eli suomennettuna 10-16 vuotta nuorempia. Yläikäraja tulee aina kulkemaan oman ikäni mukana vanhetessani, voi olla että alaikäraja kasvaa vielä muutaman vuoden ajan mutta vain muutaman. Tuskin enää 5 kymppisenä haaveilen 2 kymppisistä.


      • 3+7
        vanhoja karttava kirjoitti:

        Nyt ymmärsit väärin. Se 20-26 tarkoittaa vain tämän hetkistä tilannetta. Eli suomennettuna 10-16 vuotta nuorempia. Yläikäraja tulee aina kulkemaan oman ikäni mukana vanhetessani, voi olla että alaikäraja kasvaa vielä muutaman vuoden ajan mutta vain muutaman. Tuskin enää 5 kymppisenä haaveilen 2 kymppisistä.

        Voi olla tai sitten voi olla olematta. Todellisuudessa sinä et sitä voi tietää (eikä toki kukaan toinenkaan), vaan aika tulee sen näyttämään.


    • Pikkuvanha

      No sit vaan onnea etsintään, qruiserista kannattais ehkä alottaa? (ite törmäsin siellä nykyiseen mieheeni). Ja laita sinne ihan vaikka vaan kuva pärstästäsi, älä kalustasi niinkuin jotkut sortuvat tekemään....

      • vanhoja karttava

        Joo kiitos. Olen minä ollut qruiserissa jo useamman vuoden mutta kuvan laitoin sinne vasta noin kuukausi sitten. Ja oli kasvokuva, ei tulisi mieleenkään että alkaisin esittelemään intiimipaikkoja.


    • whorules

      Kai nyt homokin saan nuorista tykätä, jos kerran heterotkin!

      Olen itse hetero, mutta ymmärrän hyvin "vanhoja karttavan" homon huolen, sillä minuakin kiinnostaa 18-22v. muijat, vaikka itse olenkin jo hieman vanhempi herrasmies.

    • vanhoja karttava

      Eikä se ole edes mikään mahdottomuus, onhan esimerkiksi Pekka Haavistolla ja Antoniollakin 20 vuotta ikäeroa. Ja qruiserissa minulla on muutamia 2 kymppisiä netti tuttuja jotka ovat seurustelleet jopa yli 4 kymppisten miesten kanssa. Muistan kerran noin 2 vuotta sitten suomi24 sokkotreffeillä kun chattailin erään 23 vuotiaan pojan kanssa, ja heti kun kerroin hänelle ikäni niin olin hänelle jopa liian nuori. Ja mitä tulee heterosuhteisiin niin esimerkiksi isäni puoleisilla isovanhemmillani on ollut 12 vuotta ikäeroa ja äitini puoleisilla isovanhemmilla jopa 25 vuotta.

      • Anonyymi

        Ainahan rahalla on saanut.


    • Arpakuutio^^'

      No.... rakkaus on vain joskus arpapeliä, joillakin onnistaa ja joillakin ei... ei muuta kuin yrittää tutustua ihmisiin.

    • vanhoja karttava

      Sitähän tässä on yritetty koko ajan että jos se vielä jonain päivänä sattuis se " 7 oikein ".

      • Juurikin tämä helewetin lottorivi ajattelu oksettaa gay skenessä ehkä eniten.

        Siksipä en käytä elämässäni wattiakaan energiaa lottoamiseen.

        Jokainen päivä antaa jotakin uutta, oppivaiselle, eläväiselle, mikäli jotakin aitoa ja sivistynyttä osuu kohdalle, osukoon.

        Kenenkään perässä en juokse.


      • Anonyymi

        7" olisi aika hyvä.


    • Kokemusta on

      Mulla, joka oon ite 45v hoikka kroppanen. On ollut useempiakin nuorempia(18v->) viimeisten vuosien aikana. Osa pidempiaikaistakin seuraa. Siis tarkennuksena, että ei sinäänsä suhdetta, mutta mukavaa erotiikkaa kylläkin :-)
      Eihän noita nuoria paljon ole, jotka pitävät vanhemman seurasta, mut kiva kun välillä löytyy. Kundit on olleet ihan komeita hyvä kroppasia jne eli ei mitään epätoivoisia seuran hakijoita. Taatusti saisivat omanikästäkin koska vaan.

      • Vanhempi

        No ite kans huomannu saman, oon 47w kuntoiluu harrastava tavallinen aika harteikas mies. Ja joskus itekkin ihmetellyt että miten helposti saa kontaktia reilu 18 kundeihin, jotka on hoikkia ja mun mielestä ainakin aivan komeitakin; ja ovat usein just se aktiivisempi puoli. Mu.t kyll sitten treffipalstoilla kun oon hakemassa seuraa, niin moni kyll sanoo suoraan että ei oo kiinnostunut ikäisestäni seurasta;))


    • justus11o

      Ainahan miestä kiinnostaa nuoret, oli kyse heterosta tai homosta. Sääli teidän vanhempien puolesta, että tämä koskee yleensä myös niitä nuoria.

    • vanhoja karttava

      No jos kaikkia kiinnostaisi ainoastaan nuoremmat niin miten on sitten mahdollista että suomessa syntyy parisuhteita?

    • 21v homo.

      Laskeppa mielessäsi kaikki tuntemasi/tietämäsi ikäisesi sinkkuhomot ja ja seurustelevat homot. Kumpi onkaan suurempi ryhmä ;)?

      Sehän tuota vanhenevien homojen yksinäisyyttä ja katkeruutta aiheuttaakin. 40v homot eivät paljoa toisiinsa sekaannu, kun heidän yleinen käsityksensä on, että jos lihassa kasvaa karvoja, se on mennyt jo pilalle. Sitten he ovat 24/4 qruiserissa metsästämssä nuoria sileäperseisiä timmejä poikia, ja ihmettelevät samalla, kun ovat niin yksinäisiä ja kukaan ei välitä/halua heitä.

      • 21v homo taas

        heh siis 24/7 qruiserissa ;DDD


    • vanhoja karttava

      Ensinnäkin itse en ole vielä edes 40 saatikka . Toiseksi mitä tarkoitat nuilla 24/4 ja 24/7?

    • 21v homo

      Siihen, että siellä se MONIEN vanhojen homojen elämä on, netissä. Unelmoiden nuoresta kireästä kundista. Ja tuo 24/4 oli kirjoitusvirhe, korjasin toisessa viestissä sen 24/7. Ja jos et vielä ole kuullut niin 24/7 tarkoittaa 24h/7päivää viikossa, jolla tarkoitin yliampuvasti juuri tuota, nuorien poikien jatkuvaa kyttäilyä nettipalstoilla.

    • vanhoja karttava

      Okei. No ensinnäkin en tunne yhtään ikäistäni homoa enkä aio tutustua, kun ei vain yksinkertaisesti kiinnosta. Ja mitä tulee nuihin nuoriin homoihin niin en tunne niitäkään muita kuin qruiserista. Asun pienellä paikkakunnalla enkä tunne täältäkään yhtään homoa ainakaan tietoisesti. Niin netti on silloin ainoa kanava etsiä seuraa. Ja ainakin omalla kohdallani mielenkiinto nuorempiin ei ole herännyt iän myötä vaan olen ikäni tykännyt itseäni nuoremmista pojista. Esimerkiksi kun olin sinun ikäisesi eli 21, niin silloinkin tykkäsin 15-19 vuotiaista pojista, ja nyt tykkään 20-26 vuotiaista.

    • Ikä pelkkä numero

      Itse olen 24 vuotias enkä voi sietää alle 23 vuotiaita ja mielestäni 36 vuotias ei ole vielä vanha.

      Mikä minussa taas inhottaa on se älytön salilla käyminen ja ulkonäön palvonta, ymmärrän toki pienen ulkonäkökriittisyyden mutta jos haet rakkautta sopii silloin huolehtia, että sinulla on terve ja puhdas iho ja kroppa tavallisen hyväkuntoisen miehen keho eikä minkään bodarin tai steroidien vetäjän kroppa.

      Itse en ole eläissänikään harrastanut kävelyä kummallisempaa liikuntaa ja olen ihan hyvässä kuosissa, käytän naaman pesuvoidetta, kasvo vettä ja UV suojaa sisältävää päivävoidetta muun hygienian huolehtimisen lisäksi ja menen läpi 16 vuotiaasta (pääsin juuri viime viikolla bussilla Helsingistä Lohjalle 16 vuotiaan hinnalla ^^) eikä yksikään deittini ole uskonut ikääni ennen kuin vilautan henkkareita.

      Meikit tekevät nuoreksi kyllä ja kaunistavat myös, mutta noh.....Johanna Tukiainen on hyvä esimerkki mitä liika meikkaaminen ja ryyppääminen tekee keholle

      • Siinä vaiheessa kun sylissäni söpöilee kaltaisesi, olen luultavasti kuollut ja jostain kumman syystä pääsyt taivaaseen. ;)


      • Anonyymi

        ois kiva nähdä- Asun Jyväskylässä. tuu. Saat ollaniin kauan kuin haluat,


    • no old men

      Oon 20 ja ei kyllä valtaosa vanhemmista miehistä kiinnosta! Poikkeuksena sellaiset aikuisemmat miehet jotka on fyysisesti hyvässä kunnossa ja joka on myös jutuiltaan nuorekas. Mutta yleensäottaen ei. Ja pidän enemmän twinkeistä kuin karhuista :)

      • Anonyymi

        oon urheiluinen. ois kiva suudella sua. oon laiha. Tuu imee mua asun Jyväskylässä. Odotan sua.


      • Ois kiva- Asun Jyväskylläsä


      • Anonyymi kirjoitti:

        oon urheiluinen. ois kiva suudella sua. oon laiha. Tuu imee mua asun Jyväskylässä. Odotan sua.

        joo. käykö milloin. Oon kuumana.


    • -----

      Olen 20 ja mikään ei kiihota niin paljoa kuin 40 vuotiaat miehet. En usko että voisin seurustella noin vanhan miehen kanssa, mutta kosteita hetkiä olisi mukava viettää...

      • Anonyymi

        Olen 29 v ku näin uimahallissa aslasti vanhempi elikkä hän on 54v mutta hyvänkropainen ja iso kulli kyllä ihastuin heti hänkin huomasi tutustuttiin vähän hän kysy että mennäkö mun luona vähä jäniti mutta ku itekin haluaisin kokeilla sanoin kyllä myös hän lupasi että ollan ihan rauhassa ei mitään oo pako tehä jos ei halua kuulosti kivalta ku sanoi noin sitten mentiin kun olttin hänen luona olttin vähä aika molemmat alasti tutustutin lissä sitten se alkoi ja vuorotelttin kaikkein tuntui aivan ihanalta kyllä sositelisin että jos kiinnosta vänhemista nii kokeilla


    • Wittuville

      oon 14 176/56. Tykkään enemmän 16-19 vuotiaista, koska ei suhde toimis koskaan minkää 25 vuotiaan kanssa...

      • pedofiliaa

        Eikä kukaan 25-vuotias saa edes touhuta sun, 14-vuotiaan kanssa. Se on laitonta!


      • ois kiva kokeilla sua.


    • Ren92

      Oli aika paljon turhia postauksia tuossa välissä, niin en viitsinyt niitä kaikkia lukea. Eli olen itse 21, ja haen ehkä max 5 vuotta itseäni vanhempaa kumppanikseni. Ajatuksena mm. se, että haluaisin vanheta hänen kanssaan loppuun asti. Toiseksi, haluaisin, että elämämme olisivat jokseenkin "samalla tasolla" eli mahdollisesti koulusta päässyt ja/tai vasta alottanut työelämän. Toki poikkeuksia voi aina olla, mutta näin :)
      Ja aivan varmasti tulee vastaan joku 10-16 vuotta nuorempi joka saa sukat pyörimään jaloissa. Mutta koskaan et sinäkään entuudestaan tiedä :) Mutta heteroidenkaan keskuudessa ei ihan hirveästi ole esim. Naisia, jotka lähtevät vanhemman miehen matkaan viettämään elämäänsä, joten voisin olettaa, että homomaailmassa sellaisia miehiä on vielä vähemmän.
      Silti, kyllä sullekkin on se paras odottamassa ;)

    • bodari82

      Kyllä sellaisia nuoria on jotka tykkää vanhemmista mutta tuntuu että niitä von vähemmän kuin vanhempia jotka tykkää nuorista eli kilpailu on kovaa.

      Mun vinkki vanhemmille miehille jotka haluaa nuorempaa seuraa on että kannattaa pitää itsensä kunnossa ja kiinnittää huomiota pukeutumiseen. Homot on kuitenkin pinnallisia.

      • Jahas

        Itse olen homo enkä voi sietää pinnallisia homoja kuin heteroitakaan.

        Ulkonäkö meillä jokaisella muuttuu usein siihen negatiiviseen suuntaan ikääntyessä, eikä sitä mitkään ihmesalvat saatikka kuntoilu muuta loppupeleissä vaikka niin väitetään.


      • Samoin.

        Itsellä kävi tuuri, meitsi vaan paranee wanhetessaan.


      • Anonyymi

        vanhempana tiedän että nuoret 18v-25v jotka ei seurestele tykkää ainakin nussia kun oon antavainen setä joskus useampikin porukalla ja minäkin nautin siis vain seksiä


    • Mountains

      Onneks mun ei tartte kiinnittää huomiota pukeutumiseen kun on miesystävä joka ei välitä trendipelleilystä. Hakku käteen vaan ja menoksi...

    • Vaasa-88

      Olen itse 25 ja ihan hyvin vielä menee 36 vuotiaskin jos muutoin on sopiva :) jos on päälle 40 reippaasti niin sit iskee seinä vastaan meikäläisellä.

      • Kuinka määrittelisit ominaisuuksia, jotka pahiten alkaa tökkimään meissä melkein viisikymppisissä.

        Olen siis 48 ja tykkään arvuutella, kun ikääni kysytään, hurjimmat arvaukset jossain kolmen kympin tienoilla..uuh.

        Pukeutumiseni, musiikkimakuni, elämäntapani, kokonaisuutenaan ollut arviossa käytettävissä.


    • S-joki Boy

      Olen 16 ja koska olen itse poika pidän enemmän miehistä mikä on luonollinen perustelu itselle. En katso kuitenkaan yli 50 vuotiaita vaikka ikä on pelkkä numero loppujen lopulta. Minusta jokanen saa tykätä siitä mistä tykkää se ei kuulu muille. Jotkut tykkää itsen laisista jotkut vanhemmista tai nuoremmista.

      • Anonyymi

        oot ihana tuu mun luo


      • Ois kiva tavata ja nussia sua


    • min9

      onkohan homo miehiä jotka olisi kiinnostunut homo miehestä ja haluan tosi tarkoituk
      sella tutustua 45-55 vuotiaiseen homo mieheen

    • taistokala

      Täytyy myöntää että tässä keskustelussa on ihan asiallistakin puhetta, sensijaan että itse olisin uskonut tälläisen aiheen saavan enemmän trolleja osakseen.

      Päätän osallistua keskusteluun, sillä aihe koskee myös minua.
      Itse olen 17 vuotias poika, enkä ole kiinnostunut kuin itseäni vanhemmista miehistä. Koskaan en ole seurustellut, joten päälimmäiseksi syyksi nousee ulkonäkö. Mielenkiintoista on ihmisten miletymykset kumppanin etsinnässä. Useat etsivät itsensä näköistä ja oloista, mutta toiset (kuten minä) etsivät juuri päinvastaista. Olen hieman alipainoinen ja kapea kasvoinen ikäistäni nuoremman näköinen, mutta pidän silti juuri näistä 30-60 vuotiaista karhuista. Suuri karvainen vartalo sekä parta ja miehekkäät kasvonpiirteet miellyttävät suuresti. Itse en pidä hoikista vartaloista tai ulkonäössä nuoruudesta, ja ainoa missä se on suotavaa näkyä on silmissä ja katseessa. Jos tälläisen miehen löytäisin, ja jonka kanssa kemiat kohtaisivat, voisin hyvinkin ryhtyä vakavaan suhteeseen. Tietysti suuren ikäeron omaavilla voi kuitenkin olla hyvinkin eroavat ajattelumaailmat. Toinen on paljon kokenut ja nähnyt ja elämän realiteetit ovat selvillä, kun taas toinen on vielä mieleltään lapsi ja näkee maailmaan hyvin eri tavalla.

      Aloittajalle ja muillekkin toivon onnea kumppanin löytämiseen :)

      • Ei mene nallekarkit tasan, olen aivan liian pieni 165/80 joskus olin 120 kiloinenkin.

        Mutta, olen edellenkin sentäs karvainen. :D


      • tykkään nuorista. Annan sulle. Asun Palokassa. tuu imee mua


    • vanhoja karttava

      Kiitos sinulle taistokala hyvästä ja asiallisesta viestistä. Ja onnea ja menestystä sinullekkin :)

      • kiitos


    • isoisää etsinkö

      Jospa ketjun aloittaja miettisi omassa mielessä,miksei hän itse katsele itseään 10-16 vuotta vanhempaa kumppania.
      Näin 14vee mielestä o 24-30vee aika vanha,hiukan iskää nuorempia.

      • vanhoja karttava

        No siitä yksinkertaisesta syystä koska en tykkää vanhemmista. Eri ihmisillä on erilaiset tarpeet. Toiset tykkää nuoremmista, toiset ikätovereista, toiset vanhemmista kun taas toisille ikä on pelkkä numero eli täysin yhdentekevä asia. Ja itse satun tykkäämään vain nuoremmista. Ei tässä pitäisi olla mitään epäselvää.

        Mutta tässä vaiheessa voisin sen verran päivittää tuota aloitusta että 20-28 vuotiaita poikia.


      • Anonyymi

        Sun kanssa olis kiva olla. Tuu jyväskylään. Suudellaan.


    • entajuamillään

      nuorempana tykkäsin vanhemmista.. teinimä noin 25vee kundeista. kaksvitosena ollesssani tykkäsin 25-32/33. kolmekymppisenä 30-35.

      en voi ymmärtää, miksi joku 18vee tahtoisi seurustella 40-60 veen kanssa ellei isää etsi. Ja vielä vähemmän toisin päin. nyt reipas kolmikymppisenä ei tulisi mieleenkään seurustella 20veen kanssa. ihan liian nuori vaikka kuinka pikkuvanha olisikin.

      ikä on paljon luuta kuin vain numeroita. se on vuosien kokemus ja kasvu ihmisenä. minusta tuntuu, eträ "ikä on vain numeroita" hokee nämä jotka etsivät itweään paljon nuorempia.

      • Ei tuomittavaa

        "Entajuamillään" No ei Sinun toki tarvitsekkaan tajuta, koska maailmassa on monia monia asioita joita ei ihminen voi tajuta.

        Pääasia on, että kummatkin osapuolet saavat toisiltaan sitä mitä etsivät. Jos joku nuori nyt vain tykkää olla vanhemman kanssa, niin siitä vaan. Aina tunne ja ns, järkiasiat eivät kohtaa.

        Nuori voi saada vanhemmalta vaikka elämänkokemusta ja viisautta. Ei myöskään ole kiellettyä etsiä ns. isäsuhdetta. "isätön poika" saattaa kovinkin haluta korviketta puuttuneelle isäsuhteellensa. Liian moni poika joutuu elämään ilman hyvää isäsuhdetta lapsuuteensa yksinhuoltajaäidinsä kanssa.

        Kaikki mikä ei riko lakia on täysin hyväksyttävää ja täysin normaalia.

        Monella on ihme vimma tuomita toisten ihmisten asioita.


      • pikkupili12v

        moni 11-15v kundi haluu "isää" kai mulla on isä jo mut ne 40-50 miehet hyvin kiinnostaa ja olen 12v ja yksi kokemus takana miehen kanssa se oli hot ne mun ikäiset ollu vain hätäisiä juttuja :(


      • Anonyymi
        pikkupili12v kirjoitti:

        moni 11-15v kundi haluu "isää" kai mulla on isä jo mut ne 40-50 miehet hyvin kiinnostaa ja olen 12v ja yksi kokemus takana miehen kanssa se oli hot ne mun ikäiset ollu vain hätäisiä juttuja :(

        Tuu jyväskylään. Imeetään toisiamme.


    • Lässyn lässyn

      Kovinkaan paljon vanhemmat eivät voisi vähempää kiinnostaa. Ikä on pelkkä numero tilastoissa, joissa ikä ei ole tarkastelun kohde. Eri ikäiset ihmiset käsittelevät asioita eri tavalla ja eri näkökulmista käsin.

    • taistokala

      En mäkään kovin hyvin ymmärrä välttämättä mitä vanhempi mies näkee nuoressa pojassa, eikä joku vanhempi mies välttämättä tajua toisinpäin. Miksi joku on suuntautunut johonkin tiettyyn on aika vaikea selittää. Siihen voi tietysti liittyä ja vaikuttaa monet asiat, mutta kuitenkin se on sama kuin kysyisi miksi joku on homo tai hetero?

      • vanhoja karttava

        Asia on juuri näin kuten taistokala sanoo. Jos ihminen on suuntautunut joko itseään nuorempiin tai vanhempiin niin ei häntä pidä lähteä siitä tuomitsemaan, kunhan molemmat osapuolet ovat täysi ikäisiä. Sehän on tosiaan sama asia kuin jotkut heterot tuomitsevat homot siitä että tykkäävät samasta sukupuolesta tai päinvastoin.


    • kyllästynyt

      Mä en voi sille mitään et vaikka oon nelikymppinen ja ihan ok näkönen niin silti kiinnostaa nuoret pojat. Ja niitä ei löydy mistään vaikka tähänkin ketjuun on kirjotellu useampi nuori.

      Välillä tekee niin paljon mieli et voisin vaik maksaa siitä, kuinkahan moni nuori tosissaan huolis vanhemman vaikka sit yhdeks kerraks oikeassa elämässä?

      • Onhan noita nöpöjä varmaan... monikaan ei vaan kehtaa unelmaansa toteuttaa, koska ilmapiiri tässä maassa ikäeron suhteen on vanhoillisluterilainen, ja jo kaapista tulemisessakin on ihan pirusti itsensä kasaamista.


    • pgpgpgpgpg

      No todellakin, siis minusta se on juuri, miten asia tuleekin olla. Karvainen, äijämäinen mies ja nätti, sileä poju. :) Jotenkin tuntuu juuri luontevalta, Yin ja yang. :) Kaksi puolta, jotka täydentävät toisiaan. :)

      • Erinomaisesti kiteytetty, kiitos. :)


    • tietäjä12

      Eikös se niin ole, että yleensä homosuhteissa on iso ikäero. Jo muinaiset kreikkalaiset...

      • Niinpä.

        Hetero seksualisuus määritelmänä tai sananakaan, ei ole ollut olemassa kuin 150 vuotta.

        Miten pirussa ihmiskunta pärjäsi ennen tuota aikaa?


      • Setä69 kirjoitti:

        Niinpä.

        Hetero seksualisuus määritelmänä tai sananakaan, ei ole ollut olemassa kuin 150 vuotta.

        Miten pirussa ihmiskunta pärjäsi ennen tuota aikaa?

        Voisiko olla jopa niinkin, että tilanne jossa nuorempi kokee suurta läheisyyden ja rakkauden kaipuuta, saa paremmin henkisen täyttymyksen vanhemmalta ja tunteellisemmalta setämieheltä, kuin ADHD kollilta, joka ei osaa elää edes itsensä kanssa.

        Myös turvallisuus vakaassa taloudessa, voi olla elämnlaatua tukeva tekijä, siis sen rakkauden lisäksi, vakaata ja rauhallista-laadukkaasti.


    • Mulla sellainen 50v alkaa olla vaatimus. Vanhempi, pullea, karvainen mies olisi ihanteellinen. Itseäni ei kiinnosta oma ikäiseni tai nuoremmat melkeinpä ollenkaan.

    • needSuqarDaddy

      Itse olen ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä aina. 15v koin ekan kokemukseni vanhemman miehen kanssa eikä ole sen jälkeen nuoria samanikäisiäni tarvinut miettiä... Kai siinä on vähän semmoinen Daddy juttu. vanhempi mies tietää mitä haluaa ja näyttää sulle paikan kun niitä puuhaillaan, mutta kohtelee sue sen jälkeen kuin prinsessaa

      • Anonyymi

        kyllä näin on. tuuimee mua.


    • Joovanhempaa

      Tykkään kans vanhemmista oon 18v hoikka jäbä

    • 20vvanhemmatjees

      Kiinnostaa vanhemmat oon 20v

      • Anonyymi

        tuu jyväskylään. oon valmis sulle.


    • Nikke17

      Mo.Oon 16v jäkistä pelaava poika Oulusta.Tapasin ulkona kylil yks ilta yhe 50v miehen joka katto mua aika pitkään silmiin ja se pyys mut sen luo kahville.Mul alko jääharkat illal 7 aikoihin,sanoin et tuun sit siinä 22 aikoihi.Jänskätti mennä sit sen himppeen,mut siinä juotiin teetä ja sfakattii voileipii ja juteltii. Sanoin et haluun tulla jatkossa sen luo jos passaa, oon käyny sen miehen luona jo pari vuotta.On paras mies minkä tiiän. Ollaan oltu lähes joka ilta yhes. ja en muuta tee ku aattelen sitä. Ei olla puhuttu mistää seksistä tai muistakaan niist jutuista. Ollaan halattu ja kerran nukahdin sen sohvalle niin et mun pää oli sen reidellä.tunsi vaan et silittää mun päätä.Heräsin joskus 1 aikaa yöllä oli hakenu mun päälle peiton.sanoin vaan et voink jäädä aamuun nukkuun sen luo. Ollaan kuin poika ja iskä. Mun faija ei ees välitä musta yhtään, se vaan juo. Sen takia haluan ,et tää mun mies on mulle kaikki. Mä oon nyt 17v ja "mun mies " on 52v. numeroita ikä. meil menee tosi hyvin yhessä.Mun oma gfaija ei ees välitä missä oon tai minne meen. Ihana kun saan omistaa tämän miehen :)

      • Waude, onnittelut.

        Itseäni suorastaan vituttaa tämä penetraatio vetoisuus, ihan kuin penetraatio olisi ainoa seurustelun muoto ja siihen sitten se perkeleen lottorivi vielä, kuvottavan pinnallsta liejua suurimmaksi osaksi kaikki treffipalstat, kun on yhden nähnyt on ne kaikki nähty, en käytä.

        Luotan jääräpäisesti kohtalooni, erakkona elän, mutta, jos se enkeli jo eläessä osuu ladulle, mikäpä siinä.


      • Ois kiva tavata


    • vanhojakarttava

      Sen verran päivitän aloitustani että tänä päivänä ikärajani ovat 21-31, ja itse olen tällä hetkellä 41.

    • KukkelisKuuKuu

      Oman näkemyksen ja kokemuksen mukaan suurimmalla osa näistä esim. daddy huntereista on kärsinyt etäisestä isäsuhteesta ja kärsivät siis edelleenkin. Onhan homot suurilta osin muutenkin sellaisia mammanpoikia, joilla suhteet naispuolisiin sisaruksiin ja äitiin ovat huomattavasti paremmat kuin perheen miehiin.

      Voin vaan kuvitella minkälainen super-ämmä kasvaa jostain janitoivoloiden adoptiokakaroista, joissa koti on täysin rikki, eikä ole minkäänlaista tarttumapintaa omiin vanhempiin. Kavereille on reteen lämpimät faijat, jotka tekee poikien kanssa isä-poika-juttuja ja harrastaa niiden kanssa kaikkea mukavaa, samalla luoden turvallista oloa. Kun taas nämä neidit kiljuu himassa kun on "käyhee kiire vegaanien balettisaunajoogaan," tai väkipakolla pukevat poikalapsen joksikin sateenkaarikeijuksi, jotta varmasti kaikille tulee selväksi sen tulevan jostain sateenkaariperheestä.

    • ArvoValta

      Katsokaa Kielletty rakkaus Liviltä tänään.
      Kielletty rakkausS
      21:00 - 22:00
      Kausi 2. Jakso 6/9. Miesparin iso ikäero. Jari, 52, voisi ikänsä puolesta olla Jukan, 20, isä. Jukan isä onkin suhdetta vastaan ja toivoo, että poika muuttuisi 'normaaliksi'. Myös osa parin kavereista vieroksuu suhdetta. Jukka ja Jari unelmoivat ajasta ja paikasta, jossa toisen kädestä pitäminen ei enää häiritsisi ketään. He haaveilevat omakotitalosta ja adoptiolapsesta. Kotimainen dokumentaarinen sarja. (42')

      • MinäJaHänOnMe

        Tere.
        Täytyy ihan kirjoittaa tähän omasta elämästäni. Tapasin poikaystäväni qruiserista. Tapasimme samana päivänä kun itse täytin 50v ja hän oli silloin 21v. Meillä synkkasi alusta asti ja olemme nyt olleet/asuneet yhdessä 11 vuotta ja elämä jatkuu....


      • ArvoValta
        MinäJaHänOnMe kirjoitti:

        Tere.
        Täytyy ihan kirjoittaa tähän omasta elämästäni. Tapasin poikaystäväni qruiserista. Tapasimme samana päivänä kun itse täytin 50v ja hän oli silloin 21v. Meillä synkkasi alusta asti ja olemme nyt olleet/asuneet yhdessä 11 vuotta ja elämä jatkuu....

        Hienoa, että löysitte toisenne. Valitettavasti eilistä paria arvostellaan aika rankasti esim. Vauvapalstan keskustelussa, hetskut nyt eivät vaan ymmärrä, että jotkut tykkäävät itseään paljon vanhemmista miehistä ja tässä tuli mieleen muuan Jenni....
        Käykää lukemassa ihmisten mielipiteitä tuosta ohjelmasta ja kertokaa mielellään myös omanne tuonne palstalle,täällä kun harvoin syntyy todellista keskustelua. Linkitän tähän tällä hetkellä viimeisen sivun, voitte sitten mennä siitä taakse päin.
        https://www.vauva.fi/keskustelu/2517645/kielletty_rakkaus_official?page=39


    • Anonyymi

      Onnex ei kiinnosta kuin suunnilleen samanikäiset miehet.
      Oman pituinen tai pidempi, lihaksikas tai lihaksikkaampi.
      Homomestoissa voguetta lukuunottamatta ei kannata käydä.

    • Anonyymi

      Mä oli 17 v kun olin muutaman kerran 45 v miehen kanssa , lähettiin silloin tällöin ajeleen sen autolla ja aina päädyttiin jonkin metsätien varteen sexiä harrastaan.

      • Anonyymi

        Ois kiva tavata, saat hyvät imut.


    • Minä fantasioin itse vain ~ 50v miehistä. Oman ikäiset eikä nuoremmat eivät oikein kiinnosta. Olen itse 28v.

    • Anonyymi

      Kysy Pekka Haavistolta hänhän harrastaa poikaprostituiden palveluista
      maksavaa? Ulkoministeriä.
      Haavistolla on tällä hetkellä toinen julkinen poikaprostituoitu poika elätettävänä.
      Kuka sen mieshu..an elatuksen maksaa no valtio ja veronmaksajat tietenkin.

      Mikäli vihreät eivät tee tälle asialle mitään heidän seuraavien eduskuntavaalien
      kannatus tulee romahtamaan.

    • Anonyymi

      Kyllä suurin osa nuorista bottom pojista on kiinnostunut reilustikin vanhemmista top miehistä.

    • Anonyymi

      Olen jo muutaman vuoden yli 60 ja on ollut ilahduttavaa nähdä sellainen asia että nuoret n18-25 vuotiaat kundit on hakeutuneet juttusilleni kun olen ollut mm kauppakeskuksessa käymässä , toisinaan kundit ovat itse ehdottaneet lähempää tuttavuutta ja toisinaan jos on ollut joku tosi söpö kundi niin on tullut itse kysyttyä josko hän haluaisi lähteä minun luokseni kahville ja aina on päädytty siihen että ollaan oltu sängyssä ,että kyllä niitä nuoria vanhemmat miehet kiiinostaa jos niiden kanssa osaa vaan keskustella ja osaa johdatella keskustelun kulkua oikeaan suuntaan.

      • Anonyymi

        Missäs satumaassa sellaisia kauppakeskuksia on? Meinaan että vaikka itse olen vain päälle 40, niin aina kun kaupassa näen n 25-30 vuotiaita kundeja ja vaikka ovat sentään tuttuja niin ne kääntävät päänsä aina niin piiloon että minun pitää mennä aina korvan juureen sanomaan päivää ennen kuin huomaavat minut, puhumattakaan tuntemattomista.


      • Anonyymi

        "... nuoret n18-25 vuotiaat kundit on hakeutuneet juttusilleni kun olen ollut mm kauppakeskuksessa käymässä..."

        Itselläni on kyllä ihan päinvastaiset muistot noilta ikävuosilta. Nimenomaan lukioiästä jonnekin 25-26 vuoden korville muistan useita tapauksia, joissa noin 15-20 vuotta vanhemmat miehet ehdottivat nuorelle kundille lähempää tuttavutta julkisilla paikoilla. Ehdotusten laatu vaihteli. Joskus bussista astuessani saattoi tulla suht viaton ja kohtelias pyyntö lähteä tuopille yhteen läheiseen paikalliseen. Joskus joku esitteli tunnetussa vesipuistossa erektiotaan ja teki suoran sanallisen ehdotuksen. Tietyissä tavarataloissa on tullut vastaan välillä yhtä ja toista. Vähintään sellaista, että miesten wc-tiloissa joku on pitänyt kopin ovea auki, hymyillyt ja viittoillut tulemaan seuraksi. Ja siinä vain muutama esimerkki. Aika paljon olisi voinut lukiovuosina saada kullia , jos olisi vain huvittanut tarttua niihin tarjouksiin. Elämänkokemuksen ja maalaisjärjen valossa en ihan heti usko, että nimenomaan ne nuoret kundit lähestyy julkisilla paikoilla vanhaa setää.


      • Anonyymi

        Harvoin tekevät aloitetta vaikka moni onkin kiinnostunut, joitakin selvästi harmittaa mutta en viitsi mennä nuorille tyrkylle. Jotkut keski-ikäiset ja vanhemmat kateellisia kun itse eivät saa huomiota, yksi isokokoinen ruma äijä alkoi kiukutella uimahallissa kun tunki monesti samaan suihkuvälikköön ja käännyin aina poispäin tai lähdin pois. Aika noloa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "... nuoret n18-25 vuotiaat kundit on hakeutuneet juttusilleni kun olen ollut mm kauppakeskuksessa käymässä..."

        Itselläni on kyllä ihan päinvastaiset muistot noilta ikävuosilta. Nimenomaan lukioiästä jonnekin 25-26 vuoden korville muistan useita tapauksia, joissa noin 15-20 vuotta vanhemmat miehet ehdottivat nuorelle kundille lähempää tuttavutta julkisilla paikoilla. Ehdotusten laatu vaihteli. Joskus bussista astuessani saattoi tulla suht viaton ja kohtelias pyyntö lähteä tuopille yhteen läheiseen paikalliseen. Joskus joku esitteli tunnetussa vesipuistossa erektiotaan ja teki suoran sanallisen ehdotuksen. Tietyissä tavarataloissa on tullut vastaan välillä yhtä ja toista. Vähintään sellaista, että miesten wc-tiloissa joku on pitänyt kopin ovea auki, hymyillyt ja viittoillut tulemaan seuraksi. Ja siinä vain muutama esimerkki. Aika paljon olisi voinut lukiovuosina saada kullia , jos olisi vain huvittanut tarttua niihin tarjouksiin. Elämänkokemuksen ja maalaisjärjen valossa en ihan heti usko, että nimenomaan ne nuoret kundit lähestyy julkisilla paikoilla vanhaa setää.

        Ihan perusmeininkiä


    • Anonyymi

      Onko väärin jos 21v tykkää 16 ja haluaisi tästä jätkän

      • Anonyymi

        On, toinen on yhä alaikäinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        On, toinen on yhä alaikäinen

        ois kiva olla


    • Anonyymi

      Jos on rahaa mitä käyttää puppelipoikiin!

    • Anonyymi

      No siis niiku mä oon niiku 21-vee ja tykkään itteeni vanhemmist kundeist..niiku sillee 22 tai 23-ikäsist. Seurakkaa mu somee. Oon ihqundaadaa

    • Anonyymi

      Jos on paksu lompakko niin kiinnostaa

      • Anonyymi

        No siinä tapauksessa minua ei kiinnosta itseäni nuoremmat koska en ole ostamassa mitään.


    • Anonyymi

      Mä olin 17 v kun annoin yhden 45 ukon naida mua sen autossa.

    • Anonyymi

      Itseäni kyllä kiinnostaa. Olen nyt jo 23 vuotias, mutta ensimmäinen seksikokemukseni miehen kanssa oli 18 vuotiaana ja hän oli jo 55 vuotias. Tavattiin alastonsuomen kautta kun itse otin aluksi yhteyttä. Pelkäsin silloin kovasti jääväni "kiinni" homoudestani, joten ajattelin että vanhempi mies, toiselta paikkakunnalta olisi siinä suhteessa varmempi tapaus.

    • Anonyymi

      Aloitin tämän viestiketjun 10 vuotta sitten ja aika mielenkiintoista nähdä että tänne edelleen tulee vastauksia. Mutta koska aloituksestani on jo 10 vuotta aikaa niin pieni päivitys lienee paikallaan. Eli tällä hetkellä olen 46 ja seuranhaku ikärajat ovat sen verran muuttuneet että ehdoton yläikäraja on 36 ja alaikäraja jotain 20-26 väliltä riippuen henkilöstä. Ja pelkkä ikähän ei tietenkään riitä vaan kyllä sen lisäksi tarvitaan sekä ulkonäköä että sisäistä kauneutta. Mutta muilta osin aloitus on edelleen ennallaan.

    • Näyttää niitä olevan paljon ja myös sellaisia on paljon, jotka eivät pidä ääntä siitä, että haluavat vain vanhempia miehiä.

    • Aina niitä on kiinnostanut ja tulee olemaan myös tulevaisuudessa niin.

    • Anonyymi

      Mua ainakin kiihottaa iköero ,itse olen 21 v btm ja kiihotun aivan mielettömästi jos joku n 50 v tai yli oleva mies haluaa tehdä tuttavuutta ,muutamia kertoja oon ollu vanhemman miehen kanssa sängyssä ja on tosi ihanaa kun kokenut mies vie ja mä vikisen , tietää ainakin että mies on musta kiinostunut/kiihottunut kun kaikin keinoin haluaa päästä mun pöksyihin ja kun kivikova kulli rupee työtyyn mun hyvin rasvattuun peppuun niin on mieletöntä olla vanhemman miehen kiihotuksen aiheuttaja.

      • Anonyymi

        On 28v kyllä on ollut vanhempien kanssa 54v kaa oli nii mahtava ollan hänen alla ja välillä pällä molemmille 19cm


    • Anonyymi

      Parhaat kyydit olen saanut +60v ukkojen sängyssä ja niistä on nyt yli 10v kokemus.
      Aloitin varhain ja kokeilin nuorempi myös, kunnes sain kunnon kalua ja parhaan panon
      62v ukolta, olin silloin 13v. Ei mikään voita kokemusta, ei kyllä jokainen +60v ole mikään rakastaja, mutta suurin osa on.

    • Anonyymi

      Olen ajatellut 3 v vain vanhempia miehiä, mutta alkuun en saanut ketään, joskus 14v sain muutaman kerran, nyt kun oon 15v ukot haluaa ajaa karvat et olisi nuoremman näköinen kalu, no on ne ajaneet karvat, ekakerralla lensi mällit silloin ja on makeata olla
      posliinipili 12cm eikä kovin paksukaan vielä.
      Koulussa urkkatunnin jälkeen suihkussa jätkät hiukan katso jotkut sano et oo mahtava ja muutama on nyt kans posliini. On ollut 30-40v ja yli 50v ovat olleet parhaita.

      • Anonyymi

        Niin ukkomiehiä en enää huoli sillä kaikki 5 on ollut vain pettymyksiä. Heti kalua reikään ja mällit putkeen ja kyselyä et tuntuko hyvältä ja koska uudestaan pannaan ja muista ettet kerro muille, ihme et tuollaisilla on edes vaimo.


      • Anonyymi

        ois kiva tavata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ois kiva tavata.

        Etkö osaa lukea?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En oo viel 16 mutta vanhemmat miehet kiinnostaa, ei omat ikäiset oo mitään orkun jälkee vetävät verkkarit ja lähtevät joskus eivät sano edes hei ja katsoa eivät aina uskolla useaan päivään taikka puhuu.
      On ollut muuta sellasii 35-45 miehii ja ihan jees on menny.

      • Anonyymi

        Mitä sitä turhaan jauhamaan, kumpikin sai mitä halusi


      • Anonyymi

        oot hyvä. Ois kiva tavata. ja antaa sulle.


      • ois kiva olla sun kanssa


    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa sellaiset 25-30v miehet jolla ei oo liian iso kalu 10-14cm on hyvä.
      Mä 15v ja 12cm karvat ajettu ja oon jo pari vuotta ollut aikuisten kaa ja välillä saman ikäiste kaa ja jos haluu kovaa kullia nii sit pitää ottaa saman ikäsii koska niil seisoo pitkään ja monia saa myös panna, hurjat panot saa eka kertalaisee n 12v kundeilta

      • Anonyymi

        ois kiva tavata.


      • Tuu mun luo.


    • Anonyymi

      Kiinnostaa, jos on paksu lompakko.

      • Anonyymi

        Itseäni kiinnostaa nuorremmat miehet mutta en ala ostamaan mitään.


    • Anonyymi

      kirjoittele.

    • Anonyymi

      Ihan iän tuomaa "pyöreyttä" on ok, mutta ei mitään ylipainoista läskiä joka valehtelee ikänsä 10v nuoremmaksi. Sellainen kiinnostaa ja lompakon koko sivuseikka.

    • Anonyymi

      Jos setelinippu on tarpeeksi paksu, niin heti löytyy.

    • Anonyymi

      Oon 48 vee, keskikalju, ylipainoa kolkyt kiloa ja viiden sentin muna! Etsin seuraa atleettisista 20-25 vee homopoitsuista! Löytyskö???!!!

    • Anonyymi

      Kaikenikäiset top-miehet kiinnostaa!

    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa ainoastaan itseäni vanhemmat Top miehet , ite olen 23 v ja mulla on hyvä suhde erään 62 v miehen kanssa jonka kanssa tapaillaan silloin tällöin ollaan tapailtu n 3vuoden ajan , viimeksi oli perjantaina hänen luonaan ja tarkoitus olisi että jälleen tiistaina tavataan ,me harrastetaan ihan perus sexiä elli imemistä ja naimista ja hän ottaa aina minut huomioon että myös minä saan orgasmin, suhteemme alkuaikoina myös eräs hänen kaverinsa oli mukana jolloin sain kullia sekä sain imeä yhtä aikaa ,ja nyt hän on taas alkanut ehdottelemaan 3 kimpaa.

    • Anonyymi

      Ainakin valtakunnan huipputasolla on osoitettu, että nuorta poikaa 2010 alussa jo kiinnosti "vanhemmat miehet" nyt 23v nuorukainen valtakunnan "ykkösvaimoksi" ja presidenttiehdokas on ilmaisut kiinnostuksen poikaan jo vuosia sitten. Veikkaan että 2010 luvun alussa poika ei ollut vielä 16vee, olisiko ollut edes silloin kun tämä herrasmies iski silmänsä tähän poikalapseen?
      Kysymyksen voisi asettaa kauanko tällainen "lelu" on vanhenevan miehen mieleen?

      • Anonyymi

        Katsotaan poistuuko tämä älyvapaa kommentti. Nimittäin asiallinen poistui tästä ketjusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan poistuuko tämä älyvapaa kommentti. Nimittäin asiallinen poistui tästä ketjusta.

        Jo sulla on ongelmia. Mikä oli se sinun "asiallinen" kommentti kun se on poistettu?
        Eikö tuo "älyvapaa" ole sitten täyttä totta vai mikä siinä sitten on ettei se sinulle sovi?
        Olkoon sitten "hyviä tapojen" vastainen kommentti, ei sitä ole pakko lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo sulla on ongelmia. Mikä oli se sinun "asiallinen" kommentti kun se on poistettu?
        Eikö tuo "älyvapaa" ole sitten täyttä totta vai mikä siinä sitten on ettei se sinulle sovi?
        Olkoon sitten "hyviä tapojen" vastainen kommentti, ei sitä ole pakko lukea.

        Tämä on ainut S24:n keskusteluryhmä, josta kommenttejani poistetaan. Ja juurikaan tuon takia en tänne viitsi usein kirjoittaakaan. Ei se kommentti ollut mitenkään tärkeä, kunhan vain tarkoitin huomauttaa ettei presidentinvaalikandidaattien puolisoissa ole 23-vuotiaita - eri sanoin. On tämä keskustelurönsy aika älyvapaa, tai ainakin ketjun aiheeseen liittymätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ainut S24:n keskusteluryhmä, josta kommenttejani poistetaan. Ja juurikaan tuon takia en tänne viitsi usein kirjoittaakaan. Ei se kommentti ollut mitenkään tärkeä, kunhan vain tarkoitin huomauttaa ettei presidentinvaalikandidaattien puolisoissa ole 23-vuotiaita - eri sanoin. On tämä keskustelurönsy aika älyvapaa, tai ainakin ketjun aiheeseen liittymätön.

        Ei se rattopoika mikään puoliso ole. Se on ”avustaja”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ainut S24:n keskusteluryhmä, josta kommenttejani poistetaan. Ja juurikaan tuon takia en tänne viitsi usein kirjoittaakaan. Ei se kommentti ollut mitenkään tärkeä, kunhan vain tarkoitin huomauttaa ettei presidentinvaalikandidaattien puolisoissa ole 23-vuotiaita - eri sanoin. On tämä keskustelurönsy aika älyvapaa, tai ainakin ketjun aiheeseen liittymätön.

        Ei se ole keskusteluun kuulumaton kommentti, poika edusta nuorta joka on kiinnostunut vanhemmista miehistä, sehän on keskustelun aihe.
        Tämä "ykkösvaimo" on hypoteesi eli olettamus, ei tarkoita että olisi presidentin vaimo, muistaakseni Haavisto ei ole vielä Tasavallan Presidentti joten siitäkin pitäisi ymmärtää, missä mennään.
        Suosittelen lukemaan kommentit useaan kertaan, että viesti menee perille, luettu on ymmärretty.
        Varmaan siksi viestisi on poistettu, kun et ole asiallisesti "eri sanoin" kommentoinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole keskusteluun kuulumaton kommentti, poika edusta nuorta joka on kiinnostunut vanhemmista miehistä, sehän on keskustelun aihe.
        Tämä "ykkösvaimo" on hypoteesi eli olettamus, ei tarkoita että olisi presidentin vaimo, muistaakseni Haavisto ei ole vielä Tasavallan Presidentti joten siitäkin pitäisi ymmärtää, missä mennään.
        Suosittelen lukemaan kommentit useaan kertaan, että viesti menee perille, luettu on ymmärretty.
        Varmaan siksi viestisi on poistettu, kun et ole asiallisesti "eri sanoin" kommentoinut.

        Viittasin asiattomalla kommentilla omaan tekstiini: "Katsotaan poistuuko tämä älyvapaa kommentti. Nimittäin asiallinen poistui tästä ketjusta." En siihen, että se alunperin kommentoimani viesti olisi asiaton (sitä omaa poistettua pidin kyllä asiallisena). Jos ymmärsin nyt oikein, niin "ykkösvaimolla" viitattiinkin ehdokkaan eduskunta-avustajaan, niin johan nyt... Itse olen noita juoruja pitänyt höpöpuheina, eikä tuo käynyt mielessänikään.


    • Anonyymi

      Yksi on näköjään ymmärtänyt kuten ilmaisee asian, hypoteesi.
      Näin se tarina muuttuu kun ei ymmärrä luettua tekstiä.

    • Anonyymi

      Enemmistön mielestä vanhempi mies kelpaa nuorille.

    • Anonyymi

      Kyllä vanhemmat top miehet kiinnostavat. Olin 16 kun 50 v vei neitsyyteni. Suhde jatkui vuosia. Nyt olen jo iäkäs, mutta edelleen miehen pitää olla vanhempi. Etsin yhä kypsää taitavaa top miestä. Haluan alistua , palvella ja tyydyttää miehen. Minulla on vanhempi Isäntä jonka " renki " olen
      Dynamiikka toimii ja on tärkeää.

    • Anonyymi

      Aloin jo 7v ikäisenä katselemaan itseäni vanhempia poikia, sellaisia jolla muna alkanut kasvamaan ja vähä karvaa, ne oli kiinnostavia vaikka en tiennyt heidän ikää. Jatkuvasti kohteen ikä kasvoi ja 13v kun olin tuli 60v ukot. Nyt 16v ja edelleen +60v kiinnostavat ja tietysti on välillä poikkeuksia minkä ikäisiä haluan.

    • oot hyvä

    • Anonyymi

      Kyllä vanhemmat miehet kiinnostaa, mutta useimmat haluaa vain panna.
      Eikö mikään muu seksi käy? Nämä kaikki ovat olleet vielä ukm joten ei oikein kiinnosta olla "vaimon" korvike. Eikö löydy vanhempia miehiä jotka haluavat kovaa nuorta kullia panemaan? Olen täysin kokematon seksissä ja etsin miestä opettamaan panohommia.
      Vain onko 12cm liian pieni? Mistä sitten saisi kokemusta että kelpaan +50v miehiä panemaan? Olen valmis myös antamaan jos se vaatimus. että saan itse myös panna.
      Mielellään voin harjoitella sitä myös nuorempien kanssa.

    • Anonyymi

      Onko täällä paljonkin nuoria poikia joita kiinnostaa +50v miehet?
      Oon kohta 16v ja en ole vielä ollut oikean miehen kanssa, mutta heti kun täytän 16v toteutan sen.

    • ok. oot hieno. saat runkata mua. tuu.

    • Anonyymi

      Minua on aina kiinnostanut 30-40 - vuotiaat miehet. He tietävät mitä tahtovat. Itse parikymppisenä olen saanut yhdeltä liikuntahullulta jopa piiskaa.

    Ketjusta on poistettu 119 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe