Kuinka paljon luulette, että poika muistaa illasta, jolloin se on ollut sellasessa kännissä, että se on vaan tuijottanut eteensä, mutta pysynyt tosi hyvin pystyssä, ja muutenkin ok puhe ym. Entäs miten selvästi se on ajatellut asioita. Parin tunnin päästä tästä se vaikutti ihan selvältä.
kännisen muistikuvat
6
1071
Vastaukset
- mieltä..
iltaa ei välttämättä muista.. niin se vaan on, mut vaikket sanonukka, ni oon sitä mieltä, et oli niin perseissä ku voi olla, ni silti pystyy miettiin aika hyvinkin, että mitä tekee.. esimerkiksi monet luokittelee jätkien (varsinkin) kovatkin lähentelyt hyväksytyiksi, kun ne oli kännissä... no I DON´T AGREE!!! EI OO MUSTA NOIN! mä en ikinä edes kännissä niin tekis.. muitten mielipiteet asiasta ois mukava kans kuulla! =)
- viisas
Joo siis useimmiten mä ainakin muistan näin pääpiirteittäin kaiken mitä edellisiltana on tapahtunut, mitä nyt joskus voi jotain pientä unohtua. Ja oikeen perseissä voi olla monellaki tapaa.. joskus vaan vedetään kunnon perseet ja parannetaan maailmaa viisailla jutuilla, ja sitten joskus jätetään ne aivot narikkaan ja.....
ja kyllä mä ainakin yleensä pystyn kännis ajatella ihan hyvin, mutta siihen pitää vaan keskittyä hetken aikaa=D
- haohkaoehoa
sehän muistaa sit kaiken.. jos jätkät o sammunu sit se ei muistais.. miksei sais muistaa? raiskasitko sen tjs.? :(:D):F
- yökyöpeli
Kyllä muisti voi mennä, vaikka pystyssä pysyiskin.
Mutta tässä tapauksessa poika vaikutti sen verran selvältä, että luulen tämän muistavan kaiken. Kerro ihmeessä mitä sitten tapahtui? Lähentelit sitä? - ikku
yökyöpeli kirjoitti:
Kyllä muisti voi mennä, vaikka pystyssä pysyiskin.
Mutta tässä tapauksessa poika vaikutti sen verran selvältä, että luulen tämän muistavan kaiken. Kerro ihmeessä mitä sitten tapahtui? Lähentelit sitä?Olis just hyvä juttu, jos se muistais kaiken, koska se on komein tyyppi jonka tunnen. Se siis lähenteli mua, mutta en tiedä onko se enää selvänä kiinnostunut musta.
- Timbeh
Kyllähän mä ainakin mä muistan viime illasta Yleensä suurim. osan... yleensä jätkä tae gimma ei haluu muistaa.. toki on käyny et en muista loppuillasta Viimesii hetkii T: Timbeh 88
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637