Brio Happy vai Kombi yhdistelmä, auttakaa kokematonta

tii_mar

Kumpaa mallia suosittelette, seuraavat kriteerit:

- pitäisi mahtua autoon (normaalikokoinen peräkontti, ei erityisen iso eikä pieni)
- ilmakumirenkaat
- teleskooppirunko

KERTOKAA KOKEMUKSIA NÄISTÄ MALLEISTA? KIITOS :)

4

1879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä ..

      miulla on brio happy. Olen tykänny. Täällä ei paljon teitä aurailla talvisin mutta nuo on ollu silti hyvät työntää. Jos joku iso, jäinen kikkare jää renkaan alle ni sit saattaa vähän jumittaa. Mutta muuten kulkee hyvin =)
      Omasta mielestä nuo vie aika paljon tilaa kun ne on kasattu. ei mee ihan littanaks asti vaan jää vähän koholle. joten en oo pahemmin niitä kuljettanu autolla. Mutta on kyllä farmari auton takakonttiin mahtunut. jos on ihan henkilöauto niin en osaa sanoa että mahtuisko. Niin ja miulla ei siis oo uusinta mallia. vaan vuoden 2007 (vai 2008) joten näistä uusista en osaa sanoa =)
      Mutta näistä olen itse tykännyt tosi paljon!

    • ahgsalkjglkaja

      Meillä on ollut myös 2007 malli sillä rungolla, joka taittuessaan menee todella pieneen tilaan. Ollaan oltu tyytyväisiä. Kulkee kinoksessakin ihan ok maastokuviorenkaiden takia. Heittoaisa on hyvä ja aisan korkeussäätö riittää pitkällekin. Ainoa kritiikin aihe on valjaat, alkuperäiset ovat liian lyhyet pitkälle parivuotiaalle talvikamppeissa. Kannattaa ottaa kova kantokoppa kesävauvalle. Pehmeä on kesävauvalle liian kuuma.

      Joskus linja-autoissa näkee ihmisten jättävän vaunuja itsekseen ja menevän kauemmas istumaan. Mitä en todellakaan suosittele, kun ikinä tiedä pitääkö vaunun jarrut. Tätä ei näillä Happy-rattailla todellakaan kannata tehdä, kun ne ovat niin kapeat korkeuteen nähden. En luottaisi niiden pysyvät rajussa kurvissa itsekseen pystyssä.

    • hoplaatirallaa

      Brio Happy kokemuksia
      Ihanan pehmeä ja kevyt työnnettävä
      Keinutoiminto, joten kiva nukuttaa vauvaa
      Tilava koppa ja supertilava ratasosa
      Suojaisa ratasosa, vaikka jalkapeite onkin ohut
      Vaunukopan sisällä taskut vaipoille tms tavaroille
      Kopan ja ratasosan pikakiinnityssysteemi tosi hyvä ja helppo
      - Teleskooppiaisallinen malli vie hirveästi tilaa pituussuunnassa, ei mahdu bussiin
      - Lyhyelle teleskooppiaisallinen malli on liian korkea työntöasento
      - Kanttikiveyksen yli tai bussiin nostaessa tavarat saattavat valua kankaisesta tavarakorista jarrun päälle
      - Eivät sovi kuin farmariauton takakonttiin ;)

    • Brion happy 2012

      Brio happy vaunukopalla ja vaihdettavalla ratasosalla on ihan jees! vähän kuin emmaljungan edge vaunut. itelläni emmaljunga ja brio, ja voin sanoa että emmaljunga mielestäni parempi, mutta onhan se satoja euroja kalliimpikin.
      teleskooppiaisa liian pitkä jos on alle 175 pitkä..
      joten nappiaisa kätevämpi. ja ilmakumirenkaista olen tykännyt eniten.
      vaunukoppa vaunut ei mene kovin pieneen tilaan, ei mahdu normi autoon.
      kantokopalla tai kassilla olevat saattaa just ja just mennä. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe