vaadinko??

sweet^girl

niin siis onko liikaa pyydetty jos vaatii pojalta
-ei lihava eikä laiha vaan siltä välilt
-hellyyttä
-uskollisuutta
-ja pojan pitäs kattoo tytös muutaki kun ulkonäköö...
tommosii poikii ei o kyl olemas..

13

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just me

on ainaki mun jätkä just tollane....
      - just sopivan kokone.
      - hellä ja romanttine
      - uskolline (luulisin ainaki)
      - mä en oo ulkonäöltäni mikää kovin kaunis eli kai se kattoo enemmänki mun luonnetta. ainaki se on sanonu et sä oot nii hauska ja tollee..
      kyllä sä vielä jonku löydät kuha vaa jaksat ettiä!! :D onnee sulle!! :D

• Lötköpalli

Hellyys sanan varsinaisessa merkityksessä?? vai sisältyykö kyseiseen sanaan kaikki asiat maan ja taivaan välitä??

• Poika

On niitä. Et vaadi liikaa.

• Storde

Kyllä tuollaisia jätkiä löytyy, etsimällä löytää kyllä... Yleensä suurin osa pojista alkaa arvostaa muutakin kuin ulkonäköä viimeistään 18-20 vuoden iässä... Kypsemmät aiemmin ja jotkut eivät koskaan... Etsimisen iloa!

• Jäbä19

mutta ulkonäkökin meinaa hieman...

• -Q-

Joo vähän samaan suuntaan täällä :D

• ]V[ilja

Hassua,että pyydät kundilta sitä,että se ei katsoisi vain ulkonäköä, mutta itse et haluaisi mieheksesi laihaa,etkä lihavaa.
      Elikkäs taitaapa se ulkonäkö sulle merkata hieman liikaa.

• poika87

Oon sun kans samaa mieltä... naiset valittaa, että jätkät kattoo vain ulkonäköä, mutta kyllä se ulkonäkö naisille enemmän merkitsee... Montako rumaa miestä oot nähnyt jolla on tyttöystävä?

• maisku

mun jätkäki on just tuollanen..että kyllä sinäkin löydät vielä sen!! :D
      olen kyllä kaunis(voin itsekin myötää) mutta poika on sanonut että ulkonäöllä ei ollut merkitystä kuin sillonkun tavattiin..ja sillon siitä oli hyötyä, ollaan vuosi seurusteltu ja kihloista puhutaan.. hän vaan pelkää menettävänsä minut jollekkin muulle..
      onko kenelläkään mitään keinoa mikä tuohon auttaisi olen jo mielestäni yrittänyt kaikkea..

• John

Et vaadi liikaa, kyllä tuollaisia poikia on olemassa...

• John

Et vaadi liikoja, kyllä tuollaisia nuoria miehen alkuja löytyy..Niitä pitää vaan osata etsiä.

• John

päätin sitten näköjään lähettää saman viestin kaks kertaa...=(

• Takkunen

rakkaani on kaikkia noita ja paljon enemmän! :)Eikä se oo tosiaankaan liikaa vaadittu, mun mielestä noi on perusasioita joita pitäis löytyä jokaselta ihmiseltä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6365
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      963
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      836
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      803
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      802
    9. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      711
    Aihe