transihmiset

jk

OLEN TRANSIHMINEN

33

282

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlienIndie

Minä taas yli-ihminen.

• transrasva

Ja minä melkein laivanvarustaja. Se u vain muuttui a:ksi. Oikeus ei pitänyt sitä lieventävänä asianhaarana.

• ei erikoista

Kuten 1-2% muutakin ihmistä.

• Mistä tuollaisen

olet saanut päähäsi? Suomessako olisi 100000 trassukupuolista?

• ...
        Mistä tuollaisen kirjoitti:

olet saanut päähäsi? Suomessako olisi 100000 trassukupuolista?

Tarkoitti varmaan kaikkia transihmisiä, ei pelkästään transsukupuolisia.

• AlienIndie
        ... kirjoitti:

Tarkoitti varmaan kaikkia transihmisiä, ei pelkästään transsukupuolisia.

Transsukupuolisia on n. 1/500-1/1000. Miten muuten selitätte sen että Desuconissa on ollut joskus yhtäaikaa 4 vaikka se on 1200 ihmisen tapahtuma?

• IlienAndie
        AlienIndie kirjoitti:

Transsukupuolisia on n. 1/500-1/1000. Miten muuten selitätte sen että Desuconissa on ollut joskus yhtäaikaa 4 vaikka se on 1200 ihmisen tapahtuma?

Eihän tuo vielä mitään. Olen ollut todistamassa tapausta jossa baarissa oli viisi transsukupuolista ja kyseiseen baariin mahtuu samanaikaisesti noin sata asiakasta.

• 186 cm transu
        IlienAndie kirjoitti:

Eihän tuo vielä mitään. Olen ollut todistamassa tapausta jossa baarissa oli viisi transsukupuolista ja kyseiseen baariin mahtuu samanaikaisesti noin sata asiakasta.

Ethän sinä ole koskaan tavannut toisia ts:ia.

• AlienIndie
        IlienAndie kirjoitti:

Ja kyseinen baari oli DTM tai joku muu vähemmistöille suunnattu paikka?

• IlienAndie
        AlienIndie kirjoitti:

Ja kyseinen baari oli DTM tai joku muu vähemmistöille suunnattu paikka?

Olen myös kuullut tapauksesta jossa kuusi transsukupuolista ahtautui viiden hengen henkilöautoon. Mitäs siihen sanot?

• AlienIndie
        IlienAndie kirjoitti:

Olen myös kuullut tapauksesta jossa kuusi transsukupuolista ahtautui viiden hengen henkilöautoon. Mitäs siihen sanot?

San0n että kaveriporukka. Mikä helvetti on näiden viestien tarkoitus? Tajuatko että satunnaisotanta ja ei-satunnaisotanta eivät ole vertailukelpoisia? Ilmeisesti et. Ja sinunlaisesi sitten tulevat vaahtoamaan minulle että "sä oot ihan tyhmä, sä et tajuu tieteestä mitään"...

• AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

San0n että kaveriporukka. Mikä helvetti on näiden viestien tarkoitus? Tajuatko että satunnaisotanta ja ei-satunnaisotanta eivät ole vertailukelpoisia? Ilmeisesti et. Ja sinunlaisesi sitten tulevat vaahtoamaan minulle että "sä oot ihan tyhmä, sä et tajuu tieteestä mitään"...

Täydennettäköön siis että kyseiset henkilöt eivät olleet mikään kaveripiiri, vaan täysin eri foorumeilla ja irkkikanavilla tapaamiani henkilöitä minä itse siihen päälle. Mistä minä tiedän vaikka olisi ollut joku viideskin joukossa.

• AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

Odotan edelleen niitä tilastoja joilla osoitatte esittämäni yleisyyden vääräksi. VAihtoehtoisesti odotan että esitätte mekanismin jolla japanihörhöily viehättää jostain syystä erityisesti transsukupuolisia/transihmisiä (tai toisinpäin!). Minä en ainakaan keksi mikä sellainen voisi olla. Se "japanihörhöily" kun ei edusta kuin kapeaa siivua japanilaisesta kulttuurista, joka on pohjimmiltaan perin konservatiivinen kulttuuri. Vastaavia nuoriso- ja vastakulttuureita löytyy meiltä omastakin takaa, ja niistä "trans-ikoneja" joihin samaistua. Ei siis ole todennäköistä että kyseinen skene jotenkin vetäisi trans-nuoria muuta nuorisoa enemmän, tai että kyseisen skenen piiriin ajautuneet ihmiset olisivat alttiimpia harkitsemaan sukupuolenkorjausta (lisäksi tunnen vähintään saman verran ikäluokkani transihmisiä jotka EIVÄT ole erityisen tai lainkaan kiinnostuneita "japanihörhöilystä" kuin niitä jotka ovat; jos universaali viehätys olisi olemassa niin kai se jollain tavalla vaikuttaisi näihin muihinkin?). Ainoat vaihtoehdot siis ovat: a) Transsukupuolisuus on huomattavasti luultua yleisempää ja vasta viime vuosina on medianäkyvyyden vuoksi edes lähes kaikki halukkaat uskaltautuneet hakemaan hoitoja b) Transsukupuolisuuden esiintyvyys ei ole kaikissa ikäluokissa sama, vaan jostain syystä 80-90-luvuilla on ollut iso piikki.

• AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

Odotan edelleen niitä tilastoja joilla osoitatte esittämäni yleisyyden vääräksi. VAihtoehtoisesti odotan että esitätte mekanismin jolla japanihörhöily viehättää jostain syystä erityisesti transsukupuolisia/transihmisiä (tai toisinpäin!). Minä en ainakaan keksi mikä sellainen voisi olla. Se "japanihörhöily" kun ei edusta kuin kapeaa siivua japanilaisesta kulttuurista, joka on pohjimmiltaan perin konservatiivinen kulttuuri. Vastaavia nuoriso- ja vastakulttuureita löytyy meiltä omastakin takaa, ja niistä "trans-ikoneja" joihin samaistua. Ei siis ole todennäköistä että kyseinen skene jotenkin vetäisi trans-nuoria muuta nuorisoa enemmän, tai että kyseisen skenen piiriin ajautuneet ihmiset olisivat alttiimpia harkitsemaan sukupuolenkorjausta (lisäksi tunnen vähintään saman verran ikäluokkani transihmisiä jotka EIVÄT ole erityisen tai lainkaan kiinnostuneita "japanihörhöilystä" kuin niitä jotka ovat; jos universaali viehätys olisi olemassa niin kai se jollain tavalla vaikuttaisi näihin muihinkin?). Ainoat vaihtoehdot siis ovat: a) Transsukupuolisuus on huomattavasti luultua yleisempää ja vasta viime vuosina on medianäkyvyyden vuoksi edes lähes kaikki halukkaat uskaltautuneet hakemaan hoitoja b) Transsukupuolisuuden esiintyvyys ei ole kaikissa ikäluokissa sama, vaan jostain syystä 80-90-luvuilla on ollut iso piikki.

Miten me edes mittaamme sellaisia asioita kuin "transsukupuolisuuden yleisyys"?

Ei voida sanoa että "transsukupuolisuutta on ollut kaikkina aikoina kaikkialla" koska eri kulttuuripiireissä eläneet ihmiset ovat jäsentäneet sellaiset asiat täysin eri tavalla. Michael Foucaultin mukaan edes homoseksuaalisuutta ei ollut olemassa ennen 1900-lukua. (ks. myös http://en.wikipedia.org/wiki/Romantic_friendship - se, että nykyajan ihminen, kuten minä, voi keksiä haluta tällaista modernien seksisuhteiden ja etäisten ystävyyssuhteiden sijaan, on osoitus siitä, että kulttuuri ohjelmoi meitä, ja riittävällä tiedon keruulla, itsensä tutkiskelulla ja meditaatiolla on mahdollista purkaa ja korvata se ohjelmointi. Purat kulttuurisi ohjelmoinnin, ja voit kirjoittaa päälle aivan mitä vain haluat! Mikään "biologia" ei ole estämässä.)

"Transsukupuolisuutta on ollut kaikkina aikoina kaikkialla" ja tällaiset väittämät, ja yleensäkin taipumus nähdä ihmiskunta jonain biologisena jatkumona jossa kulttuuri on vain päälleliimattuja pikkusilauksia kuten musiikkia ja ruokaa ja vaatteita mutta kaikki "oleellinen" on puhtaan biologista, on virheellienn ja taantumuksellinen (ja nyt ei puhuta monikultturismista). Se mitä se tekee transihmisten asialle on se että se hämärtää näkyvistä sen mahdollisuuden että ehkä tulevaisuuden "transsukupuolisen" ei olisi IHAN PAKKO joutua kärsimään yhtä paljon kuin jonkun 40-50-luvuilla syntyneen. Kun leimataan koko transsukupuolosuus puhtaan biologiseksi asiaksi niin samalla sanotaan, ettei kulttuuria tarvitse muuttaa tai ainakaan se ei ole prioriteetti #1, ja samalla tuomitaan tulevaisuuden "transsukupuoliset" kärsimään. Kärsimään kulttuurista, siitä kulttuurista jossa joutuvat elämään, joka on suoraa jatkoa nykyiselle, joka on suoraa jatkoa 50-luvulle, jota on valitsemalla valittu jatkaa.

Vaikka on täysin mahdollista että avoinmielisemmässä, sukupuolettomammassa maailmassa ei transsukupuolisuutta esiintyisi lainkaan! Tai ainakaan se ei olisi kokemussisällöltään nykyisen kaltaista. Kukaan ei harkitsisikaan itsemurhaa sen vuoksi, koska ympärillä olevat ihmiset eivät survoisi sinua mihinkään muotteihin. Koska kulttuuri olisi muuttunut.

Biologista determinismiä ei ole olemassa. On vain kulttuurin ohjelmointia. Ja sille vain heikkomielinen alistuu. Vain heikkomielinen ja selkärangaton kuvittelee, että se kaikki on biologisesti determinoitua ja mitään ei ole tehtävissä. Yhtä hyvin voisimme aloittaa verisen valloitussodan jonnekin ihan vaan sillä verukkeella että "sotiminen on osa ihmisen luontoa".

• IlienAndie
        AlienIndie kirjoitti:

Täydennettäköön siis että kyseiset henkilöt eivät olleet mikään kaveripiiri, vaan täysin eri foorumeilla ja irkkikanavilla tapaamiani henkilöitä minä itse siihen päälle. Mistä minä tiedän vaikka olisi ollut joku viideskin joukossa.

Se ei ole mikään yllätys, sillä sinullahan ei ole ystäviä.

• AlienIndie
        IlienAndie kirjoitti:

Se ei ole mikään yllätys, sillä sinullahan ei ole ystäviä.

Non sequitur.

• AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

Non sequitur.

Aa. Pitäisikö minun siis käydä keräämässä joka paikasta kaikki transihmiset yhdeksi kaveripiiriksi joka liikkuu aina yhdessä, vaikka pakottaen jos he itse eivät halua siihen kuulua?

Noh, FYI, sitähän tässä on vähän niin kuin yritetty. Siitähän tää sotani puuteria vastaan vähän niin kuin johtuu, kun ei siellä haluta olla mikään kiinteä lämminhenkinen yhteisö, vaan löyhä verkosto täysin satunnaisia meneviä ja tulevia ihmisiä, millaiseksi koko yhteiskunta on muuttunut yhteisöllisyyden romuttamisen myötä. Minun maailmankatsomuksessani transihmisellä on velvollisuus olla kaveri kaltaiselleen. Petturuus omiaan kohtaan on tekopyhyyden ohella suurin synti.

• 9482rgfr3
        AlienIndie kirjoitti:

Aa. Pitäisikö minun siis käydä keräämässä joka paikasta kaikki transihmiset yhdeksi kaveripiiriksi joka liikkuu aina yhdessä, vaikka pakottaen jos he itse eivät halua siihen kuulua?

Noh, FYI, sitähän tässä on vähän niin kuin yritetty. Siitähän tää sotani puuteria vastaan vähän niin kuin johtuu, kun ei siellä haluta olla mikään kiinteä lämminhenkinen yhteisö, vaan löyhä verkosto täysin satunnaisia meneviä ja tulevia ihmisiä, millaiseksi koko yhteiskunta on muuttunut yhteisöllisyyden romuttamisen myötä. Minun maailmankatsomuksessani transihmisellä on velvollisuus olla kaveri kaltaiselleen. Petturuus omiaan kohtaan on tekopyhyyden ohella suurin synti.

"Minun maailmankatsomuksessani transihmisellä on velvollisuus olla kaveri kaltaiselleen. Petturuus omiaan kohtaan on tekopyhyyden ohella suurin synti."

Voi hyvä tavaton, etkö pärjää omillasi vaan tarvitset "kainalosauvan" toisista transihmisistä. Koska kaipaat tukea transihmisistä niin transvestiittejä on paljon enemmän kuin transsukupuolisia joten kyselepä sieltä kavereita itsellesi.

Minä en ainakaan katso olevani velvollinen olla kaverisi ja jos alat sen vuoksi jahtaamaan minua, viranomaiset saa kuulla siitä pikaisesti.

Hae tukiryhmäsi muualta, Puuteri ei ole ilmeisesti sellaiseksi tarkoitettukaan. Jos tuo on sinulle ongelma, sosiaalisissa taidoissasi on jotain vikaa ja vika pitää etsiä itsestä eikä muista ihmisistä.

On outoa ettet ole pystynyt itsenäistymään, minulle oli helppoa siirtyä elämään tavallisten ihmisten joukkoon prosessin päätyttyä. En kaipaa mitään kainalosauvaa muista transihmisistä, tapaankin heitä aika harvoin vaikka tuttuja onkin siinä joukossa paljon. Ei vaan kiinnosta kun elämää on paljon enemmän ulkopuolella.

• AlienIndie
        9482rgfr3 kirjoitti:

"Minun maailmankatsomuksessani transihmisellä on velvollisuus olla kaveri kaltaiselleen. Petturuus omiaan kohtaan on tekopyhyyden ohella suurin synti."

Voi hyvä tavaton, etkö pärjää omillasi vaan tarvitset "kainalosauvan" toisista transihmisistä. Koska kaipaat tukea transihmisistä niin transvestiittejä on paljon enemmän kuin transsukupuolisia joten kyselepä sieltä kavereita itsellesi.

Minä en ainakaan katso olevani velvollinen olla kaverisi ja jos alat sen vuoksi jahtaamaan minua, viranomaiset saa kuulla siitä pikaisesti.

Hae tukiryhmäsi muualta, Puuteri ei ole ilmeisesti sellaiseksi tarkoitettukaan. Jos tuo on sinulle ongelma, sosiaalisissa taidoissasi on jotain vikaa ja vika pitää etsiä itsestä eikä muista ihmisistä.

On outoa ettet ole pystynyt itsenäistymään, minulle oli helppoa siirtyä elämään tavallisten ihmisten joukkoon prosessin päätyttyä. En kaipaa mitään kainalosauvaa muista transihmisistä, tapaankin heitä aika harvoin vaikka tuttuja onkin siinä joukossa paljon. Ei vaan kiinnosta kun elämää on paljon enemmän ulkopuolella.

Ongelma on se että ihmiset nykyaikana eivät ole enää lainkaan kiinnostuneita yhteisöllisyydestä. Kavereita vaihdetaan kuin sukkia. Se on PERSEESTÄ. Kyllä se vika on niissä jotka niin tekevät eikä niissä jotka haikailevat entisten aikojen inhimillisempää meininkiä. Tämä ei ole lainkaan pelkästään puuteria koskettava ongelma, mutta kai nyt puran kiukkuni niihin ihmisiin jotka ovat pettymyksen tuottaneet henkilökohtaisesti minulle kuin sellaisiin joita en tunne, vaikka tietäisinkin heidän olevan tässä suhteessa ihan samanlaisia.

• AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

Ongelma on se että ihmiset nykyaikana eivät ole enää lainkaan kiinnostuneita yhteisöllisyydestä. Kavereita vaihdetaan kuin sukkia. Se on PERSEESTÄ. Kyllä se vika on niissä jotka niin tekevät eikä niissä jotka haikailevat entisten aikojen inhimillisempää meininkiä. Tämä ei ole lainkaan pelkästään puuteria koskettava ongelma, mutta kai nyt puran kiukkuni niihin ihmisiin jotka ovat pettymyksen tuottaneet henkilökohtaisesti minulle kuin sellaisiin joita en tunne, vaikka tietäisinkin heidän olevan tässä suhteessa ihan samanlaisia.

Puuteri on sotani fokuksessa myös nimenomaan siksi että se on kaikista viimeisin sosiaalinen episodi elämässäni. Tavallisesti yritän etsiä uusia ihmisiä joiden kanssa koettaa onneani n. 2 vuoden kuluttua siitä kun edellinen yritys on epäonnistunut. Kaikki puuteria edeltäneet olivat toki cisvoittoisia piirejä, mutta koska ne ovat painuneet taka-alalle uuden epäonnistumisen astuessa kehiin, ja koska mielestäni kylmäkiskoinen ja "yks hailee" suhtautuminen vertaistensa asioihin todellakin on petturuutta omiaan kohtaan ja siksi erityisen tuomittavaa, Puuteri on ja pysyy kirkkaammin mielessäni. Puuteri taisi kyllä jäädä viimeiseksi yritykseksi. Sekä siksi että se että niin moni ihminen kykenee häikäilemättömään petturuuteen omiaan kohtaan on opettanut jotakin tämän maailman ihmisistä paljon syvemmin kuin aiemmat kokemukset, että siksi että jo puhtaasti lukumäärissä siinä tuli n. 10 megaluokan kusipääksi luokiteltavaa minua vahingoittanutta ihmistä lisää merkintöjä "henkilöhistorialliseen facebookkiin", minkä rinnalla aiemmat kokemukset kalpenevat.

• AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

Puuteri on sotani fokuksessa myös nimenomaan siksi että se on kaikista viimeisin sosiaalinen episodi elämässäni. Tavallisesti yritän etsiä uusia ihmisiä joiden kanssa koettaa onneani n. 2 vuoden kuluttua siitä kun edellinen yritys on epäonnistunut. Kaikki puuteria edeltäneet olivat toki cisvoittoisia piirejä, mutta koska ne ovat painuneet taka-alalle uuden epäonnistumisen astuessa kehiin, ja koska mielestäni kylmäkiskoinen ja "yks hailee" suhtautuminen vertaistensa asioihin todellakin on petturuutta omiaan kohtaan ja siksi erityisen tuomittavaa, Puuteri on ja pysyy kirkkaammin mielessäni. Puuteri taisi kyllä jäädä viimeiseksi yritykseksi. Sekä siksi että se että niin moni ihminen kykenee häikäilemättömään petturuuteen omiaan kohtaan on opettanut jotakin tämän maailman ihmisistä paljon syvemmin kuin aiemmat kokemukset, että siksi että jo puhtaasti lukumäärissä siinä tuli n. 10 megaluokan kusipääksi luokiteltavaa minua vahingoittanutta ihmistä lisää merkintöjä "henkilöhistorialliseen facebookkiin", minkä rinnalla aiemmat kokemukset kalpenevat.

Enpä tosin ole tuosta puuteristakaan jaksanut kiinnostua enää moneen kuukauteen. Voisin helposti maksaa jollekin Deepwebin tyypille pari bitcoinia siitä että kaataa botnetillä koko serverin, mutta en jaksa.

• AlienIndie
        9482rgfr3 kirjoitti:

"On outoa ettet ole pystynyt itsenäistymään, minulle oli helppoa siirtyä elämään tavallisten ihmisten joukkoon prosessin päätyttyä. En kaipaa mitään kainalosauvaa muista transihmisistä"

"Koska kaipaat tukea transihmisistä"

Tämän olet keksinyt aivan omasta päästäsi, jollei se jo äsken tullut selväksi. En kaipaa kavereita nimenomaisesti transihmisistä. Kaipaan lämminhenkistä kiinteää yhteisöä. Jotenkin olisin vaan odottanut että transihmisillä olisi muuta väestöä suurempi hakuisuus sellaiseen, että heistä löytyisi se viimeinen yhteisöllisyyden linnake joka ei muutu muun maailman mukana kun ovat niin syrjitty ja häviävän pieni vähemmistö.

• AlienIndie
        9482rgfr3 kirjoitti:

Se on kyllä lievästi sanottuna koomista, että "miksi sellaisen ihmisen hyvinvoinnista pitäisi välittää joka ei välitä muiden vaan on valmis uhkailemaan ja häiriköimään" on käytetty argumenttina MINUA VASTAAN, mutta kun joku muu sanoo "Minä en ainakaan katso olevani velvollinen olla kaverisi " eli käytännössä "minua ei ainakaan jaksa liikuttaa hevon paskan vertaa mitä sinulle tapahtuu" niin siinä ei oo kenenkään mielestä mitään, normaalia ihmisyyttä, normaalia ihmisen käytöstä, normaalia elämää vaan.

Koska ihmiset ajattelivat oppia virheistään? Koska ihmiset ajattelivat herätä massapsykoosista? Koska ihmiset ajattelivat oppia ajattelemaan koherentisti?

• AlienIndie
        9482rgfr3 kirjoitti:

Esimerkiksi voidaan kysyä seuraavaa: kuinka vitussa minun pitäisi kyetä harjoittamaan ääntäni, kun minulla ei ole ketään, kenen kanssa puhua ikinä? Kuinka oletetaan että vain yksikseni höpisen kaiket päivät kotona kuin pöpi? Kuinka oletetaan että pystyn muistamaan tekniikoita jos en niin tee?

Koska oma ääniterapiani meni pieleen ja jäi kesken 2 käynnin jälkeen juuri yksinäisyyden takia, niin ketä minun pitäisi syyttää tästä tilanteesta? Itsenäni vai? Ketä kohtaan olen oikeutettu tuntemaan vihaa silloin, kun minulta kysytään puhelimessa "niin olihan se varmasti -- puhelimessa?" JOKA IKINEN KERTA? Tiedätte varsin hyvin itsekin miltä sellainen tuntuu. Ja olette valmiita toivomaan sitä tunnetta minulle, koska sallitte em. mekanismin tapahtua. Ja odotatte että minä vaan lempeästi hymyilen että tottahan toki teillä on oikeus kieltäytyä olemasta ystäviäni:). Niinkö???? Ette vittu ole tosissanne.

• AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

Esimerkiksi voidaan kysyä seuraavaa: kuinka vitussa minun pitäisi kyetä harjoittamaan ääntäni, kun minulla ei ole ketään, kenen kanssa puhua ikinä? Kuinka oletetaan että vain yksikseni höpisen kaiket päivät kotona kuin pöpi? Kuinka oletetaan että pystyn muistamaan tekniikoita jos en niin tee?

Koska oma ääniterapiani meni pieleen ja jäi kesken 2 käynnin jälkeen juuri yksinäisyyden takia, niin ketä minun pitäisi syyttää tästä tilanteesta? Itsenäni vai? Ketä kohtaan olen oikeutettu tuntemaan vihaa silloin, kun minulta kysytään puhelimessa "niin olihan se varmasti -- puhelimessa?" JOKA IKINEN KERTA? Tiedätte varsin hyvin itsekin miltä sellainen tuntuu. Ja olette valmiita toivomaan sitä tunnetta minulle, koska sallitte em. mekanismin tapahtua. Ja odotatte että minä vaan lempeästi hymyilen että tottahan toki teillä on oikeus kieltäytyä olemasta ystäviäni:). Niinkö???? Ette vittu ole tosissanne.

Onneksi ei kauan tarvitse täällä enää roikkua. Minä en todellakaan aio kuunnella loppuelämääni tuollaisia ääniä puhelimesta, tai sitten vielä pahempaa näitä "niin siis Mika oli se sun nimes?" joita on myös tullut.

• :D

Tämä on jo huvittavaa. Kahden sanan aloitusviesti käynnisti pitkän keskusteluketjun ja väittelyn. Todistanee palstan käyttäjien ajatusmaailmaa.

• IlienAndie

AlienIndie väittelee jokaisessa viestiketjussa itsensä kanssa. Hänestä on hyvää vauhtia tulossa eläkeläinen.

• AlienIndie
        IlienAndie kirjoitti:

AlienIndie väittelee jokaisessa viestiketjussa itsensä kanssa. Hänestä on hyvää vauhtia tulossa eläkeläinen.

Onko tämä "väittelypalsta"? Miksei muuten saa keskustella kuin väitellen?

• oletko päästäsi
        IlienAndie kirjoitti:

vialla?33

• AlienIndie
        oletko päästäsi kirjoitti:

vialla?33

Itse olet päästäsi vialla ja ihan tyhmä. Minä kuuluisin mensaan jos haluaisin mutta nekin on ihan tyhmiä ihmisiä niin en halua.

• AlienIndie
        oletko päästäsi kirjoitti:

vialla?33

Joskus, tai oikeastaan aina minusta tuntuu siltä, että olen maailman älykkäin ihminen. Olen ziljoona kertaa älykkäämpi kuin kukaan puuteri-ihmisistä...

Olen jumala!

• The Real One
        AlienIndie kirjoitti:

Itse olet päästäsi vialla ja ihan tyhmä. Minä kuuluisin mensaan jos haluaisin mutta nekin on ihan tyhmiä ihmisiä niin en halua.

^ feikki

• The Real One
        AlienIndie kirjoitti:

Joskus, tai oikeastaan aina minusta tuntuu siltä, että olen maailman älykkäin ihminen. Olen ziljoona kertaa älykkäämpi kuin kukaan puuteri-ihmisistä...

Olen jumala!

^ feikki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2132
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1999
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1059
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      975
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      828
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      789
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      760
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe