Venäläinen unelma

Ivanovich

Olin 15-vuotiaana lähtemässä koulusta päivän päätteeksi. Pihalla minua vastaan tuli Svetlana. Blondi Venäjältä Suomeen muuttanut kurvikas povipommi, jonka rintsikat näkyivät aina hänen ohuiden paitojensa läpi. Tällä kertaa näin ettei hänellä ollut rintsikoita. Hänen suuret hunajameloninsa nännit sojottivat pystyssä ja hän tuli puhumaan minulle. "Haluaisitko Sampo tulla auttamaan minua pukuhuoneiden luo etsimään lapasiani. Hävitin nimittäin ne." Tietenkin suostuin ja menimme tyttöjen tyhjään pukuhuoneeseen. Pukuhuoneen lattialla lojui käsipyyhepapereita kasoittain. Ilmeisesti tytöt olivat vähän leikkineet. Svetlana alkoi kaivelemaan kasoja ja kumartui. Hänen paitansa nousi paljastaen runsaan kiihottavan perseen ja pitsistringit. Mulkkuni alkoi seistä. Hän kumartui entistä alemmas ja sain nähdä enemmän hänen ihanaista vakoaan. Hän nousi ylös ja nosti housujaan ylemmäs. "Piditkö näkymästä hän kysyi?" Vastasin myöntävästi. Hän siis selvästikin halusi minun katsovan hänen persettään. Hän käveli eteeni ja sanoi "Koske minuun." Laitoin käteni hänen ohuen paidan päälle ja koskettelin nännejä. Laitoin sitten käteni paidan alle ja kähmin kunnolla. Hän oli laittanut liukastetta rinnoilleen. Sitten hän tarttui toiseen käteeni ja laittoi sen housujensa vetoketjulle. Avasin sen. Laskin housut alas pikkuhousuja myöten ja hengitin syvään nähdessäni hänen posliinin. Hän otti päästäni kiinni ja asetti sen hänen kasvojensa eteen. "Nyt pannaan." Riisuuduimme molemmat täysin alasti. Hän antoi minulle kondomin ja panin sen päälleni. Aloimme panna lattialla ratsastaen. Hän alkoi heti voihkimaan. Pian hän nousi päältäni otti kullista lämpimän ja tiukan otteen, otti sivulta sakset ja leikkasi kullini irti. Tunsin uskomatonta tuskaa kun hän samalla alkoi imeä ja lipoa irtonaista kulliani. Gotcha!!!

3

3275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bulgakov

      lisää

    • hyyyyyyi

      .... kamalaa.. kuka muka haluu että kyrpä leikataan irti? oikeesti? helvetin masokistit...

      • jones1231

        Hyi helvetti


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe