Moikka.
Elikkäs neuvoja/vinkkejä/kokemuksia kaivataan!
50-luvun talo alkuperäinen tiilikatto, pitäisikö jo vaihtaa vai vaan huoltaa, kuinka kestäviä on? hintoja vaihdolle / huollolle??
Toinen talo jossa 90-luvulla laitettu peltikatto jossa nyt pinnoite irtoilee. Pitäisikö huoltaa jotenkin vai meneekö pelti vaihtoon? HIntoja huollolle / vaihdolle. Kumpikin rintamamiestalo tyyppisiä taloja ja alueen varsinais-suomi.
Kiitos hyvistä vinkeistä etukäteen!!
50-luvun talojen tiilikatto ja peltikatto, neuvoja kaivataan..
6
401
Vastaukset
- aljohin5
Onko kuvat kattosta?
- Tietämätön
Ei ole tähän hätään kuvia.. Ei ole minun taloja, mutta haluaisin mahdollisesti ostaa jomman kumman. Varsinkin tuo tiilikattoinen tällä hetkellä kiinnostaa. En vaan tiedä noista kattojutuista yhtään..
- aljohin5
Tietämätön kirjoitti:
Ei ole tähän hätään kuvia.. Ei ole minun taloja, mutta haluaisin mahdollisesti ostaa jomman kumman. Varsinkin tuo tiilikattoinen tällä hetkellä kiinnostaa. En vaan tiedä noista kattojutuista yhtään..
Selvä. Kun tarvit apua- soita asuun Salossa. www.peltiveljekset.fi
- sirkku2
50luvun tiilikatto jo tiensä loppussa, eli siihen taloon suosittelen uutta kattoa....toisessa saattaisi selvitä maalauksella....mutta maalauskin kallista jos 100m2 niin hinnat liikkuu 2500-5000välillä itse uusin vanhan kattoni kun mietin maalausta ensin mutta päädyin uusimiseen ja en ole katunut, vaikka 10000€ kustansikin;=) jos uusit katon niin suosittelen pikku firmaa lehtisaaren dekanex teki mulle ja olen ollut tyytyväinen, isommat firmat tarjosi melkein puolta kallimmalla... ja onnea talon etsintään
- aljohin5
Soita! Koska saa katsota paikka- et tä tehda tarkempi tarjous, tai riita kuvasta.
- aljohin5
www.peltiveljekset.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1032876Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel542111Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102077Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien591795Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551642Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241356Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31013- 801001
Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️72994Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘67988