Se on kepun läkke Kainuun ongelmiin !
Vuolas maahanmuutto
17
187
Vastaukset
- Kepulla ongelma
Lienee lääke ?
Ei läkke.
Kepulla ei ole ollut lääkettä Kainuun väestökatoon.
Ei vaikka puolueella on ollut hallitseva asema Kainuussa.
Joka vuosi Kainuun väkiluku on vähentynyt 500-1000 hengen verran.
Tämä on todellinen Kainuun ongelma ja sitä ei millään vuolaalla maahanmuutolla ratkaista.- poink poink
J-Pennasella on (läkke) ottamatta.
- läkkerol
poink poink kirjoitti:
J-Pennasella on (läkke) ottamatta.
Eikö kepulaiselle maistu kepuun kohdistuva arvostelu ?
Vai hävettääkö puolueenne tasottomuus ?
- Mite lie männee?
Pankaa vaan kouluja ja nuorisotiloja kiinni, nuoret näyttää takavalot tälle kylälle heit kun voivat.
Sitten inistään paska housussa että voi voi kun ei ole väkeä. Maahanmuuttajat ei ainakaan toistaiseksi tuota suuria määriä kaupungin verokassaan vai kuinka?? - Spilän teesit
Näinhän se Sipilä on sanonut Kainuun Sanomien mukaan täällä järjestetyssä vaalitilaisuudessa.
Ei näköjään tällä Sipilälläkään mitään annettavaa politiikkaan.- Sipilä=LESTA
Tuohan Sipilä LESTADIOLAISUUUTTA kepun politiikkaan !
- N7364
Historiallisia aikoja eletään.
Keskustan suunta pienpuolueeksi on menossa.- Sama suunta.....
Muissa pohjoismaissa kepua vastaava puolue on jo pienpuolue.
- Matematiikkaa
Kainuun ja Kepun politiikka on ollut heikosti matemaattista. Lähetetään yksi koulutettu nuori Etelä -Suomeen tai ulkomaille ja otetaan kymmenen somalia tilalle. Näillä eväillä pitäisi maakunnan olla ja pysyä elinvoimaisena. Minä olen sivistymätön juntti --en ymmärrä tällaista matematiikkaa.
- Niin se vaan on
Ei se kansan ostovoima nouse jos tuodaan muualta porukkaa ja lyödään rahat kouraan. Jos ois töitä kaikille, tilanne olisi mielestäni täysin toinen. Ihan sama kuka ne työt tekee, musta tai valkoinen. Mutta jos tässä taloustilanteessa olevaan kuntaan otetaan väkeä joka ei tuota, jossain mättää ja pahasti.
- Kätön Pentti
Ainakin Kainuunn Sanomien pääkirjoitus puolusteli tätä vuolasta maahanmuuttoa.
Onhan nämä kainarin pääkirjoitukset tasoltaan nykyään niin heikkoja.
Suorastaan hävettää jos joku ulkopaikkakuntalainen lukee tämän lehden pääkirjoituksia ja ajattelee Kainuun senkin pohjalta olevan todellinen takapajula jo lehden pääkirjoitusten tasonkin suhteen. - Makiima
Se on mamukiimainen vihervasemmisto, joka noita mamuja haluaa ympäri Suomen. Ei kepu.
- Muistakaa tämä luku
Haastattelussaan 2008 Katainen arveli Suomen tarvitsevan vuoteen 2025 mennessä 1,8 miljoonaa maahanmuuttajaa. Vihervasemmisto jää kirkkaasti hopealle tässä skabassa.
- Jerry
Olavi mäenpää väittelee kahden mamun ja yhden hyysäritoimittajan kanssa,kannattaa katsoa: http://www.ts.fi/tstv/?id=123680&type=recordvideo
Mitä kainariin tulee niin boikotoikaa sitä propaganda lehteä. - rakastan sinua
pennanen on paras persu ikinä. ihku
- lestadiolainen penna
lestadiolainen pennanen
- persu pennanen
persu pennanen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.29511301- 2174843
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112518- 1611871
- 1271871
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921218Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411136Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il81117Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon341004- 83917