Katseltiin toisiamme töissä, juteltiin miehistä. Huomasin sinun aina katselevan minua salaa, pidit näkemästäsi, vilkuilin itsekin yhä pitempiä aikoja ja huomasin että olit kaunis ja hyväkroppainen.
Aika kului, lähdettiin eri työpaikkoihin, sinä halasit minua lopuksi ja sovimme vielä tapaavamme, meidän välillämme oli sähköä, mietin miltä tuntuisi suudella noita huulia, mutta se jäi vain ajatuksen asteelle silloin.
Kului aikaa, soiteltiin ja pidettiin yhteyttä, ystävystyimme ja sovimme lopulta tapaamisen kahvilassa.
Tulit paikalle ja sinulla oli kirkkaanpunaista huulipunaa huulillasi, muutenkin olit ehostanut itseäsi, ajattelin että vähän ehkä liiankin hyvin "vain" meidän naisten väliseen tapaamiseen.
Mietin taas miltä tuntuisi suudella sinua ja ehkä vähän pitemmällekin, sinä katselit minua lämpimästi ja toivoin että ilta jatkuisi pitkään. Keskusteltiin siinä töistä ja muusta elämänmenosta, oli aika erota taas, mutta ennen sitä yht`äkkiä pyysit minua kanssasi vielä luoksesi viinilasilliselle, olit yksinasuva ja halusit vielä seuraa illaksi.
Mentiin sitten sinun luoksesi, eteisessä riisuituessani ulkovaatteista katselit minua pitkää ja hymyilit. Olin aistivani jotain hymyn takana ja katsoin sinuun, sinun hymysi sai minut hämilleen ja punastuin koska en tiennyt miten tästä eteenpäin. Hämilläni ja hieman imarreltuna pitkästä katseestasi menin sohvalle istumaan ja toit minulle viinilasin.
Se alkoi ihan viattomasti
7
0
3150
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913