Katseltiin toisiamme töissä, juteltiin miehistä. Huomasin sinun aina katselevan minua salaa, pidit näkemästäsi, vilkuilin itsekin yhä pitempiä aikoja ja huomasin että olit kaunis ja hyväkroppainen.
Aika kului, lähdettiin eri työpaikkoihin, sinä halasit minua lopuksi ja sovimme vielä tapaavamme, meidän välillämme oli sähköä, mietin miltä tuntuisi suudella noita huulia, mutta se jäi vain ajatuksen asteelle silloin.
Kului aikaa, soiteltiin ja pidettiin yhteyttä, ystävystyimme ja sovimme lopulta tapaamisen kahvilassa.
Tulit paikalle ja sinulla oli kirkkaanpunaista huulipunaa huulillasi, muutenkin olit ehostanut itseäsi, ajattelin että vähän ehkä liiankin hyvin "vain" meidän naisten väliseen tapaamiseen.
Mietin taas miltä tuntuisi suudella sinua ja ehkä vähän pitemmällekin, sinä katselit minua lämpimästi ja toivoin että ilta jatkuisi pitkään. Keskusteltiin siinä töistä ja muusta elämänmenosta, oli aika erota taas, mutta ennen sitä yht`äkkiä pyysit minua kanssasi vielä luoksesi viinilasilliselle, olit yksinasuva ja halusit vielä seuraa illaksi.
Mentiin sitten sinun luoksesi, eteisessä riisuituessani ulkovaatteista katselit minua pitkää ja hymyilit. Olin aistivani jotain hymyn takana ja katsoin sinuun, sinun hymysi sai minut hämilleen ja punastuin koska en tiennyt miten tästä eteenpäin. Hämilläni ja hieman imarreltuna pitkästä katseestasi menin sohvalle istumaan ja toit minulle viinilasin.
Se alkoi ihan viattomasti
7
0
3483
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3471297- 54763
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55758- 38735
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152663- 47634
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26631Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa60623- 57618
- 46576