Sisemmässä reunassahan on päällä ruuvi, jonka irroituksen jälkeen umpio heiluu, muttei irtoa ulommasta reunastaan. Onko siellä sen tapin lisäksi ruuvikin piilossa, vai miten päin sitä pitää vääntää, että lähtee mitään rikkomatta irti?
Nissan Primera P12 umpion irroitus???
6
3299
Vastaukset
- Nissani_guru
Puhutko nyt etu- vai takaumpiosta? Sedan-mallissa kahden sisäreunassa olevan ruuvin irroituksen jälkeen ulkoreunassa on kaksi tappia(alhaalla ja ylhällä). Pitä nykäistä tasaisesti ja nopeasti umpio pois, jotta et riko tappeja/umpiota.
- ei irtoo
Etu-umpio on kyseessä, eikä siinä sisemmässä reunassa kyllä ollut ainakaan paikallaan kuin yksi 10mm-kantainen ruuvi ylöspäin...
- Nissani_guru
Puhuin itse takaumpiosta...eipä tullut tarkennettua asiaa :)
- nissan6
takaumpiossa on vaan ruuvit...
- hellla
etutampiosa on kylläkin naulat !!! ottakaa selvää ennekuin kirjoitatte tänne, paskan puhujat menkää fastfruitin sivuille
- Anonyymi
Vittu7 mikä ääliö!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1803241Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732121Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441979- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3841071Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817