Olen mies, täynnä seksiä.
Olen mies, täynnä seksiä.
91
242
Vastaukset
- mun mielestä
jotenkin korni avaus 60 palstalla
- mitä hyötyä
tämä on asia jota kaiki ei ymmärrä,
meissä on todella erilaisia, toiset eivät tarvi seksiä, toisille se on kuin lääkettä,
mutta suurin osa on pienessä puutteessa ja kärsii,
pieni osa ei edes tiedä ovatko ja mitä ovat,
mutta vaikka ei itse koe ja ymmärrä asioita edes omalta kohdaltaan, ei silti pitäisi muita tuomita.
- Dosentti
Minäkin olen, mutta ei tänne saa tuollaista kirjoittaa, tätejä närästää.
- 1943
Täällä yksi täti. Säälittäviä ovat monet palstan kirjoittajista. Onko puhe siitä mistä puute? Itse olen täysin tyytyväinen noihin asioihini, olen elänyt jokaisen hetken täysillä. Ei tarvitse täällä toitotella, missä kohtaa mittarissa seksiasiani nyt ovat. Vaikka olisi lukema 100 astetta, että oikein kiehuu.
- Dosentti
1943 kirjoitti:
Täällä yksi täti. Säälittäviä ovat monet palstan kirjoittajista. Onko puhe siitä mistä puute? Itse olen täysin tyytyväinen noihin asioihini, olen elänyt jokaisen hetken täysillä. Ei tarvitse täällä toitotella, missä kohtaa mittarissa seksiasiani nyt ovat. Vaikka olisi lukema 100 astetta, että oikein kiehuu.
Joskus on hetkellinen puute, joskus ei. Ihan näistä ilokseen kirjoittelee, ihan niinkuin muistakin elämän asioista. Miksi se seksuaalisuus poikkeaisi muista,
vaikkapa hyvän ruuan haluamiseta?
Räjähdysvaara!
- ti-laila
Liekö hän Sex Bomb? :)) Jokohan sytytyslanka säkenöi?
ti-laila kirjoitti:
Ei kauaa, joku haluaa poistoon...
- ti-laila
maarina1 kirjoitti:
Ei kauaa, joku haluaa poistoon...
Annettaisiin olla. Nämähän lisääntyvät sex-ketjut, siis, muutenkin kuin tatit sateessa.
Ja kun nyt on ihan ihka täysmies saatu palstalle, niin johan vain pitäisimme häntä kuin ruusua vyöllä. ti-laila kirjoitti:
Annettaisiin olla. Nämähän lisääntyvät sex-ketjut, siis, muutenkin kuin tatit sateessa.
Ja kun nyt on ihan ihka täysmies saatu palstalle, niin johan vain pitäisimme häntä kuin ruusua vyöllä.En todellakaan vastusta. Harvoin löytää niin täydellistä.. Miestä ruusu vyöllä, se oli hyvä kommentti sinulta...;)
- k/k
ti-laila kirjoitti:
Ja kun nyt on ihan ihka täysmies saatu palstalle, niin johan vain pitäisimme häntä kuin ruusua vyöllä.Ti-lailalle
Jos se mies on niin se vois olla sit sikaruusu. - ti-laila
k/k kirjoitti:
Ti-lailalle
Jos se mies on niin se vois olla sit sikaruusu.Jos on täynnä seksiä, tippuukohan liiat kutoset korvista?
Voiko niitä puuutteelliset kerätä, puhallella sitten kadunkulmissa
kuin Speden leffassa ilmoille? - Olen vain, mies.
maarina1 kirjoitti:
En todellakaan vastusta. Harvoin löytää niin täydellistä.. Miestä ruusu vyöllä, se oli hyvä kommentti sinulta...;)
Oi kiitos, rakkaat naiset.
Te ymmärrätte, että meillä reppanoilla miehilläkin voi olla seksituskia :)
Olin 100 varma, että kukaan ei vastaa. Siksi hihittelin yksikseni. - Faktaaa.....
ti-laila kirjoitti:
Sex pommilla pitää olla riittävän pitkä sytytyslanka.
- Räjähdysvaara
ti-laila kirjoitti:
Eräs mies seisoi peilin edessä alasotmana ja sanoi vaimolleen jotta tässä sinulla on dynamiittia. Vaimo siihen jotta miteshän se toi sytytyslangan kanssa kun on jäänyt noin lyhyeksi ;)
- ideal +
Räjähdysvaara kirjoitti:
Eräs mies seisoi peilin edessä alasotmana ja sanoi vaimolleen jotta tässä sinulla on dynamiittia. Vaimo siihen jotta miteshän se toi sytytyslangan kanssa kun on jäänyt noin lyhyeksi ;)
Hei tämähän kuuluis tuohon iloisten juttujen ketjuun.
Voi miten hauska, kuulematon juttu ainakin mulle :DDDD
Kuka väittää ettei täällä säkenöi.Pamahtaakin joskus voi.
- Mies vain
Voisiko nainen suurempaa suosionosoitusta mieheltä saada, kuin sen, että mies haluaa häntä? Sama tietysti toisinkin päin.
- bessie*
Taidatkin olla oikea MIES?
Jotenkin noin olen aina tuntenut ja ajatellut, tässä iässä ehkä vielä voimakkaammin kuin nuorempana.
Olet oikeassa, se oiskin napa10....;)
- kuvotus
Voe helekutti,joko taas yks seksiketju !!!
- ei puutetta
Äläs ny, puutteen vaivaamat osallistuvat innolla.
- Mies vain
Ei näitä ole pakko lukea. Eikä kommentoida.
- 1943
Mies vain kirjoitti:
Ei näitä ole pakko lukea. Eikä kommentoida.
Mutta kommentoida saa, vaikka olisikin eri mieltä. Minä en ainakaan välitä "vain"-miehistä. Kyllä itsetunnon pitää olla kohdallaan.
- bessie*
1943 kirjoitti:
Mutta kommentoida saa, vaikka olisikin eri mieltä. Minä en ainakaan välitä "vain"-miehistä. Kyllä itsetunnon pitää olla kohdallaan.
Jostain syystä käsitin, että "Mies vain" nikki valittiin aloituksen "Olen vain, mies - Olen mies, täynnä seksiä" tekstin takia. Eli ei mitään vikaa itsetunnossa?
- Olen vain, mies.
ei puutetta kirjoitti:
Äläs ny, puutteen vaivaamat osallistuvat innolla.
:)))
Me emme anna periksi, tabut ja häveliäisyys nurkkaan
- ja valot päälle. - luulotautinenko
Olen vain, mies. kirjoitti:
:)))
Me emme anna periksi, tabut ja häveliäisyys nurkkaan
- ja valot päälle.Taidat olla nainen. Niin mistä tunnistin. Arvaa heheheh.
- Pirre*
Miten täynnä, eihän vaan tule yltä?!
- Olen vain, mies.
Ööh. Nyt löit lillit kurkkuun :)
Enpä osaa laskea täytyyttä. Täynnä on :)
Poistun kahville, kiitos.
- O - O
Osanottoni! - Toivottavasti alat vähitellen löytää itsestäsi muitakin vahvuuksia ja löydät elämääsi myös muuta arvokasta. Hyvällä onnella sinustakin saattaa vielä kasvaa ihminen, joka osaa rakastaa sekä tuottaa myös naiselleen nautintoja ja kokonaisvaltaista hyvää oloa.
- outoja tekstejä
Kristallipalloako tutkit siellä vai mistä tiedät, ettei aloittajalle olisi jo noita avuja?
- Tosikko O - O
outoja tekstejä kirjoitti:
Kristallipalloako tutkit siellä vai mistä tiedät, ettei aloittajalle olisi jo noita avuja?
Jos ihminen tai astia on täynnä jotain, ei siihen muuta mahdu.
- Olen vain, mies.
Tosikko O - O kirjoitti:
Jos ihminen tai astia on täynnä jotain, ei siihen muuta mahdu.
Joka ei löydä aloituksestani huumoria pisaraakaan,
onkin sitten tosikkojen tosikko.
Nainen ensin, mies sitten, pitäisi olla marssijärjestys, siis elämässä yleensäkin. - bessie*
Nainen ensin, mies sitten, pitäisi olla marssijärjestys, siis elämässä yleensäkin.Elämässä yleensäkin? Eikö sen sitten pitäisi olla lapset ensin?
Vai mitä tarkoitat tuolla marssijärjestyksellä? Olen vain, mies. kirjoitti:
Nainen ensin, mies sitten, pitäisi olla marssijärjestys, siis elämässä yleensäkin."Olen vain, mies"
Kummallista, minä kirjoitin tämän jo 16.58.
Toiseen aloitukseen tosin.
"Lempeän ymmärtäväisesti annan kuitenkin kielitaidottomillekin vanhuksillemme vapauden arvostella jokaisen huumorintajua, ymmärtämättömänä tai tosikkona."
Sikiävätköhän ajatuksetkin? Vai onko minulla stalkeri? (Termi lainattu, YLE.fi)
H.hunksz kirjoitti:
"Olen vain, mies"
"Lempeän ymmärtäväisesti annan kuitenkin kielitaidottomillekin vanhuksillemme vapauden arvostella jokaisen huumorintajua, ymmärtämättömänä tai tosikkona."
H.No niinpä tietenkin. Sanomattakin on selvää.. Kuinka sattuikaan taas kerran..
- ? ei jymmärtä ?
bessie* kirjoitti:
Elämässä yleensäkin? Eikö sen sitten pitäisi olla lapset ensin?
Vai mitä tarkoitat tuolla marssijärjestyksellä?Ai, aikuiset lapsetko? Jos kenellä on entisiä lapsia, nykyisiä aikuisia jälkeläisiä?
- Olen vain, mies.
hunksz kirjoitti:
"Olen vain, mies"
H.hunszille.....
Vastaus:
En tiedä kun luen vain omia ketjujani ja tämä on tasan ensimmäinen tällä saitilla. - bessie*
? ei jymmärtä ? kirjoitti:
Ai, aikuiset lapsetko? Jos kenellä on entisiä lapsia, nykyisiä aikuisia jälkeläisiä?
Niin, enhän minäkään oikein ymmärtänyt, siksi esitinkin pari kysymystä...
- henrjii
yritä tyhjätä se käsin, ettei mene reisille.
- epäilen suuresti,,
jaaaa, oletkohan,
jos kohtaat mun, voi olla että tipara roikkuu nolona ,
ei nouse ei,
et sinä kaikkille voi olla täynnä seksiä, - nainenvaan
Mitä maksaa a) tunti, b) vuorokausi?
- Olen vain, mies.
Ei maksa mitään :) Silloin kun.....
En ole tavara objekti.
- Puhumatta paras ;)
Näinhän se on jotta kun käytännössä vähenee mielikuvissa kasvaa ja puheet sen mukaiset :))
- Olen vain, mies.
Heh heh.
- Iloinen tulee impotentistakin kun osuu sopiva juttu :) - Puhumatta paras ;)
Heh heh.
- Iloinen tulee impotentistakin kun osuu sopiva juttu :)Juu ja kell onni on se onnen kätkeköön. Kun ei sitä ole se pitää levittää kaikille :)
- I'm too sexy
Puhumatta paras ;) kirjoitti:
Juu ja kell onni on se onnen kätkeköön. Kun ei sitä ole se pitää levittää kaikille :)
Mut tuolla tyylillä olisi tämä palsta aivan ilman seksijuttuja :D
- Puhumatta paras ;)
I'm too sexy kirjoitti:
Mut tuolla tyylillä olisi tämä palsta aivan ilman seksijuttuja :D
Niinkös arvelet :D.
Sitä täytyis sitten varmaan vähän vajentaa että mahtuis muutakin mukaan :)
Seksillä täytetty mies ei oikein iske.
Varmaan mulla on liikaa vaatimuksia, olen huomannut,- Puhumatta paras ;)
Onhan se näin jotta täydet kassit painaa ...........................
- Olen vain, mies.
Onhan se näin jotta täydet kassit painaa ...........................
Eihän seksillä tämä maailma vetelisi kuin viimeisiään.
Parisuhteen tukirankana se on mainio asia. Pysyy kassit tasapainoisena eikä kanttaa kyljelleen. Hurjaahan se olisi kulkea jalat länkenä kuin rodeo ratsastaja.
Joten kun huumorilla heittää avauksen, olin hämmentynyt vastauksien määrästä.
Enää minua huolestuttaa, milloin on virallinen syyspäivän seisokki? Kun kesäpäivan tasaus meni jo. - Puhumatta paras ;)
Eihän seksillä tämä maailma vetelisi kuin viimeisiään.
Parisuhteen tukirankana se on mainio asia. Pysyy kassit tasapainoisena eikä kanttaa kyljelleen. Hurjaahan se olisi kulkea jalat länkenä kuin rodeo ratsastaja.
Joten kun huumorilla heittää avauksen, olin hämmentynyt vastauksien määrästä.
Enää minua huolestuttaa, milloin on virallinen syyspäivän seisokki? Kun kesäpäivan tasaus meni jo."Joten kun huumorilla heittää avauksen, olin hämmentynyt vastauksien määrästä."
: DD
Voithan järjestää ihan oman päivän :), viralllisen. - -sama-
"Joten kun huumorilla heittää avauksen, olin hämmentynyt vastauksien määrästä."
: DD
Voithan järjestää ihan oman päivän :), viralllisen.Niin, tai avaus kieli keskellä keskeä.
- Eräs mies
Seksi tuntuu kaikkia kiinnostavan, nutturapäätätejäkin, vakka toisin antavat ymmärtää. Sen kertoo näiden ketjujen pituus. Mikäpäs siinä näin sen pitää ollakin,
ei 60 vielä haudassa ole.
Ihana viikonloppu edessä, vaimon leikkausarvet ovat parantuneet, ja voimme tuottaa toisillemme taas taivaallista nautintoa.
Oikein positiivista mieltä kaikille, vaikka taivas kaataa vettä niskaan enemmän kuin laki sallii, mutta sillehän emme voi mitään.- hupaisaa hupaisaa
Puutteessa elävät tädit osallistuivat innokkaasti, niitä fiksumpia ei näkynyt.
hupaisaa hupaisaa kirjoitti:
Tälläisille isoisotädeille on seksiä riittänyt elämässä yllin kyllin, ja riittäis vieläkin mutkun pelkkä seksi ei enää kiinnosta.
Välillä on hyvä ajatella muutakin.
Hupaisiahan nää ketjut on miunkin mielestä, ja hyvä kait että niitä piisaa :)tulisilla kirjoitti:
Tälläisille isoisotädeille on seksiä riittänyt elämässä yllin kyllin, ja riittäis vieläkin mutkun pelkkä seksi ei enää kiinnosta.
Välillä on hyvä ajatella muutakin.
Hupaisiahan nää ketjut on miunkin mielestä, ja hyvä kait että niitä piisaa :)Harvapa täällä seksi suhteistaan kerskuu. Se ei tarkoita, et ois puutteessa.
Kaikkee ei vaan kuuluteta...- :DDDDD
maarina1 kirjoitti:
Harvapa täällä seksi suhteistaan kerskuu. Se ei tarkoita, et ois puutteessa.
Kaikkee ei vaan kuuluteta...Ne tädit älähtää joihin osui. :DDDD
- RakastunutNainen 60+
hupaisaa hupaisaa kirjoitti:
"hupaisaa hupaisaa"
Mikäs siinä nyt niin hupaisaa on :O
Sehän on ideaalii tilanne, kun kysyntä ja tarjonta kohtaavat!
mies, täynnä seksiä ja Puutteessa elävät tädit - mieluummin ei
RakastunutNainen 60+ kirjoitti:
"hupaisaa hupaisaa"
Mikäs siinä nyt niin hupaisaa on :O
Sehän on ideaalii tilanne, kun kysyntä ja tarjonta kohtaavat!
mies, täynnä seksiä ja Puutteessa elävät täditNetissä?
- seksisympooli
Olen mies, täynnä seksiä. <
Hyvähän se on jos vielä toimii. Mutta tulee myös mieleen irstas vanha mies jolla on koko ajan "se" mielessä..- Dosentti
Mikä asiasta tekee irstaan, vaikka se olisikin koko ajan mielessä?
- Olen vain, mies.
Dosentti kirjoitti:
Mikä asiasta tekee irstaan, vaikka se olisikin koko ajan mielessä?
On vanha sanonta, kun vanha mies ajattelee seksiä, se tarkoittaa "hyi mikä irstas mies".
Vaan nythän eletään nylkyttely eli nykyaikaa. Ajattelu on sallittua kaikille.
Tosin saako edelleenkään lausua ääneen ihan kaikkea, mitä ajattelee :) - bessie*
On vanha sanonta, kun vanha mies ajattelee seksiä, se tarkoittaa "hyi mikä irstas mies".
Tosin saako edelleenkään lausua ääneen ihan kaikkea, mitä ajattelee :)No enpä ole tuollaista "sanontaa" koskaan kuullut?!
Millaisia ristiriitaisia nössöjä täällä oikein on, kun jatkuvasti ruikutetaan siitä ettei muka saisi sanoa ääneen tai kirjoittaa mistä tahansa aiheesta?
Ja sitten samassa hengenvedossa jo sanotaan ja kirjoitetaan meikein mitä sattuu...
Ai sinullako on nylkyttelyaika menossa. Varmaan tuo nylkyttely on hyvä vaihtoehto jos on niin täynnä, että kohde kuin kohde käy. - Olen vain, mies.
bessie* kirjoitti:
No enpä ole tuollaista "sanontaa" koskaan kuullut?!
Millaisia ristiriitaisia nössöjä täällä oikein on, kun jatkuvasti ruikutetaan siitä ettei muka saisi sanoa ääneen tai kirjoittaa mistä tahansa aiheesta?
Ja sitten samassa hengenvedossa jo sanotaan ja kirjoitetaan meikein mitä sattuu...
Ai sinullako on nylkyttelyaika menossa. Varmaan tuo nylkyttely on hyvä vaihtoehto jos on niin täynnä, että kohde kuin kohde käy.Se on tuo elämä erilaista nylkyttelyä monillekin, sen huomaa.
Ei sillä ole tekemistä ihmisen seksuaalisuuden kanssa, sanana.
Eikös ne ole koirat kun nylkyttelee?
Muistaakseni on olemassa kirjakin, vanha irstas mies. Ainakin joku Bukowski mainitsi olevansa sellainen. - bessie*
Se on tuo elämä erilaista nylkyttelyä monillekin, sen huomaa.
Ei sillä ole tekemistä ihmisen seksuaalisuuden kanssa, sanana.
Eikös ne ole koirat kun nylkyttelee?
Muistaakseni on olemassa kirjakin, vanha irstas mies. Ainakin joku Bukowski mainitsi olevansa sellainen.En ole huomannut eikä johtuisi mieleenikään että kenenkään elämää tuolla sanalla luonnehtisin. Se kun mielestäni se ei oikein toimi aikakauden tai ihmisten elämän kuvaamistarkoituksessa noin yleensä, yksilön kohdalla EHKÄ. Joten en voinut ymmärtää sinunkaan sitä niin tarkoittaneen.
No juu, onhan sellainen käsite kuin vanha irstas mies. Ei sillä kai kuitenkaan tarkoiteta kaikkia seksiä ajattelevia vanhoja miehiä? - Puhumatta paras ;)
Tosin saako edelleenkään lausua ääneen ihan kaikkea, mitä ajattelee :)Ei saa sanoa, ainaki pitää katsoa missä ja kenen seurassa "kaiken" loihee lausumaan :)
- bessie*
Ei saa sanoa, ainaki pitää katsoa missä ja kenen seurassa "kaiken" loihee lausumaan :)
Tuohan nyt on itsestäänselvyys, jonka jokainen normaalilla ajattelukyvyllä ja alkeellisimmillakin käytöstavoilla varustettu jo tajuaa, ei tarvitse edes "tietää", "Puhumatta paras ;)"
Vähän oudon kuvan saan itse sellaisista, jotka täällä edes kehtaavat yrittää aina vääntää tuota ettei muka saa nyyh nyyh ja todellakin jopa samassa ketjussa "uskaltavat" kirjoittaa, tai tyypillisimmin raukkamaisesti vihjailla toisista kirjoittajista sitä sun tätä eli loihevat lausumaan "kaiken". - Puhumatta paras ;)
bessie* kirjoitti:
Tuohan nyt on itsestäänselvyys, jonka jokainen normaalilla ajattelukyvyllä ja alkeellisimmillakin käytöstavoilla varustettu jo tajuaa, ei tarvitse edes "tietää", "Puhumatta paras ;)"
Vähän oudon kuvan saan itse sellaisista, jotka täällä edes kehtaavat yrittää aina vääntää tuota ettei muka saa nyyh nyyh ja todellakin jopa samassa ketjussa "uskaltavat" kirjoittaa, tai tyypillisimmin raukkamaisesti vihjailla toisista kirjoittajista sitä sun tätä eli loihevat lausumaan "kaiken".No minä en kyllä nyyhkinyt vaan nimenomaan peräänkuulutin niitä käytöstapoja :).
Kuka täällä vihjailee toisista kirjoittajista, en minä ainakaan kun en ketään täällä tunnekkaan :O. - bessie*
No minä en kyllä nyyhkinyt vaan nimenomaan peräänkuulutin niitä käytöstapoja :).
Kuka täällä vihjailee toisista kirjoittajista, en minä ainakaan kun en ketään täällä tunnekkaan :O."Ei saa sanoa, ainaki pitää katsoa missä ja kenen seurassa "kaiken" loihee lausumaan :)"
Täällähän tuossa ei olisi mitään mieltä, joten vastaukseni ensimmäinen kappale perustui ilman muuta siihen, että tarkoitit live-elämää?
Täällä mielestäni riittää se, että noudattaa palstan sääntöjä. Nehän tietenkään eivät kiellä ruikuttamista ja vihjailua, tai sellaisesta ärsyyntymistäkään. - Puhumatta paras ;)
bessie* kirjoitti:
"Ei saa sanoa, ainaki pitää katsoa missä ja kenen seurassa "kaiken" loihee lausumaan :)"
Täällähän tuossa ei olisi mitään mieltä, joten vastaukseni ensimmäinen kappale perustui ilman muuta siihen, että tarkoitit live-elämää?
Täällä mielestäni riittää se, että noudattaa palstan sääntöjä. Nehän tietenkään eivät kiellä ruikuttamista ja vihjailua, tai sellaisesta ärsyyntymistäkään."Tosin saako edelleenkään lausua ääneen ihan kaikkea, mitä ajattelee :)"
Vastasin tähän kyssäriin jona aloittaja jossain vastineessansa kysyi 19-10. klo 11:55. Älä ota niin vakavasti :) - öäåöäå
Tosin saako edelleenkään lausua ääneen ihan kaikkea, mitä ajattelee :)Seksiä saa ajatella iästä riippumatta.Ei oikein tunnu hyvältä jos kuusikymppinen ja vanhempi mies on "täynnä seksiä".
Tulee tunne että tähän mieheen ei sitten muuta sovikaan kun on niin täynnä.
Ex mieheni katseli silmät kiiluen tyttöjä jotka olisivat voineet olla hänen lapsenlapsiaan. Jälkeenpäin kuulin että oli tarjonnut tytöille rahaakin jos...
Nykyinen ei ajattele koko ajan seksiä, ainakaan silminähden, toimii silloin kun on sen aika.
- velttoa löytyy N
yhdellä sadasta seisoo kunnolla.
- :)
Oletko testannut? Kaikki sata :)
- Taitaa olla horo
:) kirjoitti:
Oletko testannut? Kaikki sata :)
Ei sata riitä, tilastollisesti otoksen pitää olla jo tuhansia tuollaisen väitteen todistamiseen.
- 0+1
Taitaa olla horo kirjoitti:
Ei sata riitä, tilastollisesti otoksen pitää olla jo tuhansia tuollaisen väitteen todistamiseen.
Miehelläni on kuin rautakanki:)
- tulipa mieleen
muistan nuorena ennen, olin töissä, yksi vanha mies katteli aina kiiluvin silmin himokkaasti, uuuuuuuhhhh ku I N H O T T I , hän haisiki aivan kamalalle,,
yöök, kaikkiin naisiin näytti olevan ihastununu, oli oma vaimoki, se lisäsi inhoa entisestään, kuinka kukaan voi noin irstas olla, yööökkk ,,
ei nuroret naiset halua vanhaa haisevaa miestä, - t.l.
Niin, ihminen on seksuaalinen olento.
- daami *
jotain suhteellisuuden tajua miehilläki täytyy olla, ei sovi kaikkia naispuolisia himoita ja kaiken törkeyden huippu kun jokaiselle naiselle flirttailee,
kyllä oma pitää riittää, tai vaihtaa jos ei seksi luista,
miesten on syytä pitää hygienista hyvää huolta, vaatteet pitää olla puhtaat, hampaat pestynä, tukka kammattuna, suihkussa käydä, hielle ei saa haista,
käytös täytyy olla sivistynyttä ja kohteliasta,
siinä hyvä alku miehelle joka tahtoo löytää naisen vielä itselleen. - ääni täryjyrän alta
Luulen kyllä että kyse on kaikenlaisista sisäelimistä joista olet tullut ihan täyteen, se on aika normaalia. Seksiin viittaavaa on vain se pikkuinen tirri jonka kanssa aina vehtaat kun sulla ei ole kunnon harrastuksia ja olet kotitöissäkin vähän laiska ja ajattelet ihan liikaa alapäälläsi kun se seksikin on semmoinen taitolaji ja yläpään juttu.
- Mikä mies ?
Juu niin vissiin. En haluaisi olla mies, joka on lähes koko ikänsä sidottu penikseensä ja sen joko nousuun ja laskuun. Pitää paikkansa, että mies ajattelee alapäällään ja tuolla nimenomaisella elimellä. Siitä nainen miestä ohjailee tavalla tai toisella ja aina onnistuu.
Luultavasti näillä vanhoilla käppöillä on olemisensa kanssa vielä enemmän vaikeuksia kuin nuoremmilla miehillä, koska vetovoima ulkoisesti vähenee ja kyky tuottaa mielihyvää sillä ainoallakin ohenee tuntuvasti. Mistähän syystä suomalainen mies ei näytä uskovan muuhun kuin kehumisen voimaan, olipa sitten kyseessä alapään tuotanto tai varakkuus? Ehkä juuri siitä syystä he ovat yksinäisiä ja täynnä jatkuvasti jotakin, mitä kukaan ei tule lunastamaan ja mistä kukaan ei ole kiinnostunut.
Edelleen parhain hurmausväline on aivot, sieltä se seksikin loppujen lopuksi lähtee. Koska Etelän veikot osaavat naisen hurmaamisen missä iässä tahansa ja myös erittäin iäkkäinä, on tästä vedettävä se johtopäätös, että suomailset miehet ovat - noh, jolleivät jälkeenjääneitä - ainakin tyhmähköjä. Että siitä vaan aloittaja raitille reilusti pullistelemaan, kun olet vetänyt pulollisen Koskista. Tosin silloin et enää taida olla muuta täynnä kuin humalaa ja itseinhoa.- ullamiinajokinen
Mistä syystä olet noin katkera?
Erotiikan puutekko saa sinut haukkumaan suomalaisia miehiä ja kehumaan etelän ihmeitä?
Itse olen nainen ja mulle riittää kotimainen mies. Myönnän toki, et joukossa on kusipäitäkin (palstallakin se on nähty), mutta niin on meissä naisissakin. - Olen vain, mies.
ullamiinajokinen kirjoitti:
Erotiikan puutekko saa sinut haukkumaan suomalaisia miehiä ja kehumaan etelän ihmeitä?
Itse olen nainen ja mulle riittää kotimainen mies. Myönnän toki, et joukossa on kusipäitäkin (palstallakin se on nähty), mutta niin on meissä naisissakin.Kymmenen ullamiinalle :) Jämptiä sen olla pitää kun tosisanat lausutaan.
Heitin aloituksen huumorilla, mutta ketju osoittaa jyvät ja akanat ja erot mielialoissa ja mielipiteissä :)
Oli miten oli. Ja viinakaan ei maistu. - ääni täryjyrän alta
ullamiinajokinen kirjoitti:
Itse olen nainen ja mulle riittää kotimainen mies. Myönnän toki, et joukossa on kusipäitäkin (palstallakin se on nähty), mutta niin on meissä naisissakin.ei kai miehen riittävyys ja mielyttävyys ole kansallisuuskysymys? Jossakin päin maailmaa miehet vain kasvatetaan eri tavalla miehiksi?
- Pirre*
No en kyllä vaihtaisi suomalaista miestä johonkin lipevään "etelän" makarooniin. :(
- OMA TÄRKEIN ihminen
surullista olla mies, varsinki jos aina on nainen tsittävä jostain, ikuinen metsästys käy rasitukseksi,
kaiken karmeinta on jos on erehtyny ottamaan vaimon jo pihtaa ja äyskii, ja ihastelee vain naapuri miehiä,
tätä ei toivoisi pahimmalle vihamiehellenkään tätä kohtaloa,
ONNI niillä, jotka on löytäneet vaimon joka osaa arvostaa omaa puolisoaan ja antaa joka käänteessä,
elämän ohjeeni onkin, " vaimot älkää koskaan kieltäkö seksiä omalta puolisolta " - L - L
Olen mies mutta vain osittain teston kyllästämä.
Viime kontrollissa tasoni oli 24 jotain yksikköä.
51 -> 70 ikäisten rajat 29 - 8 joten en pysty pullistelemaan mutta huomioni kohde ei ole valittanut ja sehän on tärkeintä!
Mutta hyvä sinulle! Toivottavasti purkautumisesi kohteita on riittävästi!- Olen vain, mies.
:)
- Puhumatta paras ;)
Sehän se just tekee tosta niin öklön: purkautumisenkohTEITA.
Verenkierto ei riitä napaa ylemmäs ;).
- olen nainen hymm
jaaaa, kiva ois nähdä
- tekstikäs,,
olen nainen täynnä -
t e k s t i ä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t277562Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357311Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1033585V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!643352Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5823068- 692860
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳382528- 342384
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321973- 331514