Detur

ex detur

Detur teki ikävän tempun. Myi matkan, muutti senjälkeen nettisivustoansa siten että saivat kiristettyä turkissa parisataa lisärahaa.
Ei vastaa reklamaatioon, kun sai tietää että voin kyllä todistaa väitteeni. Heh. Haluaa oikeuskäsittelyyn muutaman satasen takija. Ihme touhua, itsekkää viitsi pikkurahan takia vaivautua..

Varokaa kys puljua, 16 etelänmatkaa käyneenä 2 deturilla. Deturilla aina heikosti matkat sujuneet, lentokone rikki(tulessa), viikko onkin 6 pv, ym vääräuskoisten vedätystä.

Älkää ainakaan käteisellä maksako, sillä niitä rahoja ei tipu takaisin..

4

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deturen

      Lentokone tulossa, ydinpommi räjähti ja maailmanloppu tulee. Älä käytä Deturia, niin vältyt kaikelta tuolta :)

    • Pettynyt Kemiläinen

      Yhden kerran ollut Deturin matkalla Turkissa.Ei enää koskaan.

      • raitis matkailija

        Olin myös kerran Deturin matkalla turkissa, joka asiasta kiskottiin lisää rahaa, ilmastointi ja jääkaappi maksaa lisää, safeboxin rahastuksen ymmärrän, en muun. Täyttä rahastusta ja asiakkaiden aliarvioimista, jos joudut siellä pulaan, älä ainakaan oppaihin luota, ainakaan jos saat sairauskohtauksen, eivät tilaa ambulanssia tai lääkäriä. Turkissa matkaillut useasti muiden matkatoimistojen kautta ja ne matkat onnistuneita, ei koskaan enään deturin matkalle, niin töykeitä ja valehtelevia oppaita en ole missään aiemmin nähnyt ja paljon olen matkustellut. Olen myös keskustellut muidenkin matkailijoiden kanssa, harva on tyytyväinen deturiin, ehkä ne jotka eivät känniltään mitään muutakaan ymmärrä.


    • riituk60

      Hei vaan kaikki maailmanmatkaajat! Tulimme juuri sunnuntaina 14.7.2013 ensimmäiseltä Deturin matkaltamme Turkin Bodrumista. Kaksi viikkoa sujui ihan mukavasti, kunnes koitti kotimatka ja Milasin lentokenttä! Olimme jättämässä laukkujamme, kun kaikki kolme virkailijaa aloittivat senpäiväisen mölinän. Sanoin miehelleni, että kaikki ei ole nyt ok. Ja näinhän se olikin:meille ei ollut paikkoja lentokoneessa, lento oli ylibuukattu! Neljän ihmisen kuulemma piti tulla vielä koneeseen, mutta jos he eivät tulekaan, niin pääsemme lennolle! Jippii! Siellä sitten odotimme sydän kylmänä ja kylmä rinki siellä jossain puolitoista tuntia! Onneksemme nämä henkilöt eivät koskaan ilmestyneet lennolle, joten pääsimme kyytiin, juuri ennen koneen lähtöä. Lieköhän nämä henkilöt jotain Deturin VIP:tä. Ostokset kentällä jäivät tekemättä, mutta saimmehan saattajan lentokoneeseen. Tuli tehtyä kaksi matkaa Deturilla yhtäaikaa: ensimmäinen ja viimeinen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe