Detur teki ikävän tempun. Myi matkan, muutti senjälkeen nettisivustoansa siten että saivat kiristettyä turkissa parisataa lisärahaa.
Ei vastaa reklamaatioon, kun sai tietää että voin kyllä todistaa väitteeni. Heh. Haluaa oikeuskäsittelyyn muutaman satasen takija. Ihme touhua, itsekkää viitsi pikkurahan takia vaivautua..
Varokaa kys puljua, 16 etelänmatkaa käyneenä 2 deturilla. Deturilla aina heikosti matkat sujuneet, lentokone rikki(tulessa), viikko onkin 6 pv, ym vääräuskoisten vedätystä.
Älkää ainakaan käteisellä maksako, sillä niitä rahoja ei tipu takaisin..
Detur
4
1264
Vastaukset
- Deturen
Lentokone tulossa, ydinpommi räjähti ja maailmanloppu tulee. Älä käytä Deturia, niin vältyt kaikelta tuolta :)
- Pettynyt Kemiläinen
Yhden kerran ollut Deturin matkalla Turkissa.Ei enää koskaan.
- raitis matkailija
Olin myös kerran Deturin matkalla turkissa, joka asiasta kiskottiin lisää rahaa, ilmastointi ja jääkaappi maksaa lisää, safeboxin rahastuksen ymmärrän, en muun. Täyttä rahastusta ja asiakkaiden aliarvioimista, jos joudut siellä pulaan, älä ainakaan oppaihin luota, ainakaan jos saat sairauskohtauksen, eivät tilaa ambulanssia tai lääkäriä. Turkissa matkaillut useasti muiden matkatoimistojen kautta ja ne matkat onnistuneita, ei koskaan enään deturin matkalle, niin töykeitä ja valehtelevia oppaita en ole missään aiemmin nähnyt ja paljon olen matkustellut. Olen myös keskustellut muidenkin matkailijoiden kanssa, harva on tyytyväinen deturiin, ehkä ne jotka eivät känniltään mitään muutakaan ymmärrä.
- riituk60
Hei vaan kaikki maailmanmatkaajat! Tulimme juuri sunnuntaina 14.7.2013 ensimmäiseltä Deturin matkaltamme Turkin Bodrumista. Kaksi viikkoa sujui ihan mukavasti, kunnes koitti kotimatka ja Milasin lentokenttä! Olimme jättämässä laukkujamme, kun kaikki kolme virkailijaa aloittivat senpäiväisen mölinän. Sanoin miehelleni, että kaikki ei ole nyt ok. Ja näinhän se olikin:meille ei ollut paikkoja lentokoneessa, lento oli ylibuukattu! Neljän ihmisen kuulemma piti tulla vielä koneeseen, mutta jos he eivät tulekaan, niin pääsemme lennolle! Jippii! Siellä sitten odotimme sydän kylmänä ja kylmä rinki siellä jossain puolitoista tuntia! Onneksemme nämä henkilöt eivät koskaan ilmestyneet lennolle, joten pääsimme kyytiin, juuri ennen koneen lähtöä. Lieköhän nämä henkilöt jotain Deturin VIP:tä. Ostokset kentällä jäivät tekemättä, mutta saimmehan saattajan lentokoneeseen. Tuli tehtyä kaksi matkaa Deturilla yhtäaikaa: ensimmäinen ja viimeinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831489Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85863
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818