Suurennuskone annettava pois

Squirrel Nutkin

Ostin ehkä 17v sitten käytetty suurennuskone Lahdesta (silloin kun asuin
Helsingissä), oli aikomus näyttää lapsilleni miten tehdä musta-valkoiset
kuvia, muttemme koskaan päässeet tuohon. Kone on nyt ylimääräistä ja antaisin 'hyvän kotiin' ilmaiseksi.

Kone on 'Amato', luulen saksalainen. Laitoin vuosia sitten uusi johto
katkaisin ja ostin siihen sopivampi objektiivi. Paitsi pölyä joka täytyy
pyyhkiä pois, luulen, että se toimii. Myös minulle on sille uusi (no,
käyttämättä) lamppu.
Minulla on myös sekalaiset liityvät tavarat, esim. Paterson kehitys tankki,
pimeä huone punainen lamppu, haluaisin antaa kaikki pois. Sopisi hyvin
sellaiseen henkilöön joka on kiinnostunut oppia tällaista - hyvän 'alku
paketin'.

Jos kiinnostaa, otapa yhteys :) Asun Kokkolan seudulla, ajan silloin tälloin Helsinkiin.
e-mail: [email protected]

7

1176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OPPaljakka

Terve,

laitoin sähköpostia, jos paketti on vielä vapaana olen varmasti kiinnostunut!

• kuklinparot

Samantyylinen joutava paketti olisi täällä Kouvolassa.
      Lisäksi niitä tankkeja, altaita, rajauslaite, kuivauskone ja hyväopittkkainen mv-suurennuskone, jolle säädettävä ajastus, ja himmennyslaite ym
      Kemikaalit ja paperit hankittuaan valmis pimiövarustus, myös se punainen maaginen valo.
      Neuvotellaan sähköpostilla
      kuklinparot ät gmail.com

• kuklinparot

Hei, älkäähän enää otelko yhteyksiä tämän takia, neuvottelut ovat jo aika pitkällä.
      K

• Tavaraa täälläkin

Helsingissä joutilaana kinarikoolle tarkoitettu Durst M301 -suurennuskone Schneider-Kreuznach Durst Componon 1 : 4 / 50 -objektiivi; rajauskehys LPL 30 × 24 cm; optinen tarkennusapuväline LPL; muoviset kehite-, keskeyte ja kiinnitealtaat n. 31 ×26 cm; 3 kpl rst-atuloita; rst-filminkehityspurkki kahdelle 35 mm:n filmille; 2-puolinen kuivuri n. 30 × 40 cm; paperileikkuri lev. 246 mm; punainen ja vihertävä pimiölamppu.

Olleet vähäisellä käytöllä 1970-luvulla ja viimeksi yhden kerran 1980-luvun puolella. Siistikuntoista, toimivaa tavaraa!

Sopii tiedustella: jukka.korhonen(at)edisto.fi tai 0400 305 111

• tapio2
        Tavaraa täälläkin kirjoitti:

Helsingissä joutilaana kinarikoolle tarkoitettu Durst M301 -suurennuskone Schneider-Kreuznach Durst Componon 1 : 4 / 50 -objektiivi; rajauskehys LPL 30 × 24 cm; optinen tarkennusapuväline LPL; muoviset kehite-, keskeyte ja kiinnitealtaat n. 31 ×26 cm; 3 kpl rst-atuloita; rst-filminkehityspurkki kahdelle 35 mm:n filmille; 2-puolinen kuivuri n. 30 × 40 cm; paperileikkuri lev. 246 mm; punainen ja vihertävä pimiölamppu.

Olleet vähäisellä käytöllä 1970-luvulla ja viimeksi yhden kerran 1980-luvun puolella. Siistikuntoista, toimivaa tavaraa!

Sopii tiedustella: jukka.korhonen(at)edisto.fi tai 0400 305 111

Olen kiinnostunut mv-kuvauksen opettelusta ja jos olisi jollakulla myydä edullisesti suurennuskone pimiö varusteita olisin kiitollinen.
        ps. lahjoitustakin saa toki tarjota mutta noudan ja maksan samalla mielelläni kohtuu hinnan.

[email protected] tahi 0400 172053

• Tavaraa täälläkin
        tapio2 kirjoitti:

Olen kiinnostunut mv-kuvauksen opettelusta ja jos olisi jollakulla myydä edullisesti suurennuskone pimiö varusteita olisin kiitollinen.
        ps. lahjoitustakin saa toki tarjota mutta noudan ja maksan samalla mielelläni kohtuu hinnan.

Kun kerran vastaat vielä minun vanhaan (7 kk) viestiini, lienee aiheellista vastata takaisin. Olen saanut ylläolevan viestini perusteella kaksi tiedustelua. Ensimmäinen kyselijä haki kamani pois alkukesästä ja pari kuukautta sitten sain jo vastata toiselle eioota. Valitan ja toivotan parempaa onnea toisten nurkkiensa siivoojien parissa!

• pjp
        tapio2 kirjoitti:

Minulla on joutilaana Meoptan mv-suurennoskone!
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      102
      2605
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      101
      1647
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1505
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      21
      1017
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      45
      911
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      119
      886
    9. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      334
      814
    10. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      813
    Aihe