Suurennuskone annettava pois

Squirrel Nutkin

Ostin ehkä 17v sitten käytetty suurennuskone Lahdesta (silloin kun asuin
Helsingissä), oli aikomus näyttää lapsilleni miten tehdä musta-valkoiset
kuvia, muttemme koskaan päässeet tuohon. Kone on nyt ylimääräistä ja antaisin 'hyvän kotiin' ilmaiseksi.

Kone on 'Amato', luulen saksalainen. Laitoin vuosia sitten uusi johto
katkaisin ja ostin siihen sopivampi objektiivi. Paitsi pölyä joka täytyy
pyyhkiä pois, luulen, että se toimii. Myös minulle on sille uusi (no,
käyttämättä) lamppu.
Minulla on myös sekalaiset liityvät tavarat, esim. Paterson kehitys tankki,
pimeä huone punainen lamppu, haluaisin antaa kaikki pois. Sopisi hyvin
sellaiseen henkilöön joka on kiinnostunut oppia tällaista - hyvän 'alku
paketin'.

Jos kiinnostaa, otapa yhteys :) Asun Kokkolan seudulla, ajan silloin tälloin Helsinkiin.
e-mail: [email protected]

7

857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OPPaljakka

      Terve,

      laitoin sähköpostia, jos paketti on vielä vapaana olen varmasti kiinnostunut!

    • kuklinparot

      Samantyylinen joutava paketti olisi täällä Kouvolassa.
      Lisäksi niitä tankkeja, altaita, rajauslaite, kuivauskone ja hyväopittkkainen mv-suurennuskone, jolle säädettävä ajastus, ja himmennyslaite ym
      Kemikaalit ja paperit hankittuaan valmis pimiövarustus, myös se punainen maaginen valo.
      Neuvotellaan sähköpostilla
      kuklinparot ät gmail.com

    • kuklinparot

      Hei, älkäähän enää otelko yhteyksiä tämän takia, neuvottelut ovat jo aika pitkällä.
      K

      • Tavaraa täälläkin

        Helsingissä joutilaana kinarikoolle tarkoitettu Durst M301 -suurennuskone Schneider-Kreuznach Durst Componon 1 : 4 / 50 -objektiivi; rajauskehys LPL 30 × 24 cm; optinen tarkennusapuväline LPL; muoviset kehite-, keskeyte ja kiinnitealtaat n. 31 ×26 cm; 3 kpl rst-atuloita; rst-filminkehityspurkki kahdelle 35 mm:n filmille; 2-puolinen kuivuri n. 30 × 40 cm; paperileikkuri lev. 246 mm; punainen ja vihertävä pimiölamppu.

        Olleet vähäisellä käytöllä 1970-luvulla ja viimeksi yhden kerran 1980-luvun puolella. Siistikuntoista, toimivaa tavaraa!

        Sopii tiedustella: jukka.korhonen(at)edisto.fi tai 0400 305 111


      • tapio2
        Tavaraa täälläkin kirjoitti:

        Helsingissä joutilaana kinarikoolle tarkoitettu Durst M301 -suurennuskone Schneider-Kreuznach Durst Componon 1 : 4 / 50 -objektiivi; rajauskehys LPL 30 × 24 cm; optinen tarkennusapuväline LPL; muoviset kehite-, keskeyte ja kiinnitealtaat n. 31 ×26 cm; 3 kpl rst-atuloita; rst-filminkehityspurkki kahdelle 35 mm:n filmille; 2-puolinen kuivuri n. 30 × 40 cm; paperileikkuri lev. 246 mm; punainen ja vihertävä pimiölamppu.

        Olleet vähäisellä käytöllä 1970-luvulla ja viimeksi yhden kerran 1980-luvun puolella. Siistikuntoista, toimivaa tavaraa!

        Sopii tiedustella: jukka.korhonen(at)edisto.fi tai 0400 305 111

        Olen kiinnostunut mv-kuvauksen opettelusta ja jos olisi jollakulla myydä edullisesti suurennuskone pimiö varusteita olisin kiitollinen.
        ps. lahjoitustakin saa toki tarjota mutta noudan ja maksan samalla mielelläni kohtuu hinnan.

        [email protected] tahi 0400 172053


      • Tavaraa täälläkin
        tapio2 kirjoitti:

        Olen kiinnostunut mv-kuvauksen opettelusta ja jos olisi jollakulla myydä edullisesti suurennuskone pimiö varusteita olisin kiitollinen.
        ps. lahjoitustakin saa toki tarjota mutta noudan ja maksan samalla mielelläni kohtuu hinnan.

        [email protected] tahi 0400 172053

        Kun kerran vastaat vielä minun vanhaan (7 kk) viestiini, lienee aiheellista vastata takaisin. Olen saanut ylläolevan viestini perusteella kaksi tiedustelua. Ensimmäinen kyselijä haki kamani pois alkukesästä ja pari kuukautta sitten sain jo vastata toiselle eioota. Valitan ja toivotan parempaa onnea toisten nurkkiensa siivoojien parissa!


      • pjp
        tapio2 kirjoitti:

        Olen kiinnostunut mv-kuvauksen opettelusta ja jos olisi jollakulla myydä edullisesti suurennuskone pimiö varusteita olisin kiitollinen.
        ps. lahjoitustakin saa toki tarjota mutta noudan ja maksan samalla mielelläni kohtuu hinnan.

        [email protected] tahi 0400 172053

        Minulla on joutilaana Meoptan mv-suurennoskone!
        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe