Jos ääni kuuluu oikealle käännyttäessä niin silloin on vika vasemmassa vetoakselissa ? ja sama toisinpäin.
Onko se noin vai miten sen saa selville ?
Mistä tietää kumpi vetonivel/akseli on rikki ?
11
29403
Vastaukset
- Varma tapaus
En kiellä, enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.
- ffdds
Toisin sanoen et tiedä
- Kokeile.,
”Jos ääni kuuluu oikealle käännyttäessä niin silloin on vika vasemmassa vetoakselissa ?” Vetoakselivika ei ilmene näin, mutta etupyörän laakerivika kyllä juuri näin. Joskus akselivian voi löytyää niinkin, että nostaa etupyörän ylös tunkilla ja kääntää pyörät ihan linkkuun, sitten ykkönen päälle ja kiihdyttää ja löysää kaasua. Jos rutisee tai on erilainen ääni toisella puolella, voi vika olla vetoakselissa.(testattava tietysti molemmat puolet)
- Entten tentten
Peruuttamalla kumpaankin suuntaan pyörät linkussa kertoo yleensä rutinana, jos vetarien ulommissa nivelissä on vikaa.
Puoli ei taida selvitä muutakuin nostamalla pyörä ylos ja pyörittelemällä pyörää vaikka käsin.
- Ärsytää vuovaaminen
Ääni kuuluu siltä puolelta joka on rikki! Kuinka sen äänen sitten saa kuulumaan, onkin jo eri asia.
Yksinkertaisesti sanoen, rutina kuuluu siltä puolelta, josta nivel on mennyt...
merkistystä ei ole kumpaan suuntaa kääntää.
Hajonneen nivelen kuulee parhainten kun käännetään renkaita jompaan kumpaan suuntaan ajettaessa ja ääni on jurraavaa.- tuttujuttu
sullon vetoakselin ulompi nivel paskana. vaiha molemmille puolille samalla . iisi keissi
- Auto Masentaja 2
Jatka vaan ajamista. Kyllä sen sitten myöhemmin huomaat... Mitä pitemmälle ajat, sitä selvemmin sen huomaat. Ja jos et huomaa, niin ei siitä muuta haittaa ollutkaan kuin ääni...
- 4h3h5h3
Minun autosta kuluu ulinaa edestä vasemmalta kun vähäkin kääntää oikealle vaikkei pyörälle juuri siirtyis enemmän painoa. Vasemmalle käännettäessä ei kuulu ollenkaan mutta jos ajaa suoraan kuluu satunnaisesti. Oliskohan laakeri vai voiko olla kyseessä vetoakseli? Laakeria epäilisin ekaks mutta kun on pari vuottta sitten uusittu niin ei luulis noin nopesti hajoavan.
- sitroen.
Laakerilta tuo vaikuttaa.
Minulla kesti tarvikelaakeri lyhimmillään 10 tuhatta km... - Anonyymi
Eikuin vain musta kaakkoon mankasta häviää vika äänet kaiken maailman jurnutukset😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519