Mulla rupes palamaan tc-luistoneston ja abs valot .Nopeusmittari lakkas kans toimimasta samaan aikaan.Missä vika?vectra vm2000.
pikku vika
8
2867
Vastaukset
- HuHahEh
ABS-tunnistin.
- Itse korjasin Astran
Moi, itsellä G Astra 2.0 16v - 98 teki tuon saman, ja oli se kuljettajanpuolen etupyörän ABS kehä hajalla, mutta tässä mallissa se on laakerin kanssa samassa paketissa, eli koko paketti vaihtoon, Vectroissa taitaa saada sen kehän vaihdettua erikseen, linkki: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=23-1920
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=23-1921
itse kävin vikakoodit luetuttamassa ja se kaveri sanoi, että kun nop.mittarikin sekoilee on se vika yleensä kusinpuolen etypyörän kehässä, sen se koodikin näytti.- ketjun aloittaja
ABS ja TC oli samalla sulakkeella.Otin sulakkeen pois ja laitoin takaisin niin kaikki toimii taas normaalisti.
- Itse korjasin Astran
ketjun aloittaja kirjoitti:
ABS ja TC oli samalla sulakkeella.Otin sulakkeen pois ja laitoin takaisin niin kaikki toimii taas normaalisti.
Mullakin Astrassa TC/ABS valo hävis, kun käynnisti uudestaan, tollatavalla sain "keploteltua" pari katsastustakin, kun aseman pihassa "buuttasin" no sitten alkoi temppuilemaan useammin ja useammin, lopulta vaihdoin sen laakeripaketin (Astra G 2.0 16v-98), sen jälkeen ei ole enää vaivannut.
- yousssx
ihan ekaks sulakkeiden tarkistus
- Ketjun aloittaja
Ei se näköjään sulakeesta johtunut.Auto menee torstaina korjaamolle.
- Itse korjasin Astran
Ketjun aloittaja kirjoitti:
Ei se näköjään sulakeesta johtunut.Auto menee torstaina korjaamolle.
Jeps, ABS kehä/tunnistin siellä oikuttelee ja kuskin puolelta edestä, koska nopeusmittarikin oikuttelee.
Kerro sitten kun on korjattu, oliko noin. - ketjun aloittaja
Itse korjasin Astran kirjoitti:
Jeps, ABS kehä/tunnistin siellä oikuttelee ja kuskin puolelta edestä, koska nopeusmittarikin oikuttelee.
Kerro sitten kun on korjattu, oliko noin.Kyllä vika oli kuskinpuolen ABS tunnistimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1173716Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3122619Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02170Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k431971Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll111738Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1251230- 1001192
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....61105Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu84977- 52952