Mulla rupes palamaan tc-luistoneston ja abs valot .Nopeusmittari lakkas kans toimimasta samaan aikaan.Missä vika?vectra vm2000.
pikku vika
8
3020
Vastaukset
- HuHahEh
ABS-tunnistin.
- Itse korjasin Astran
Moi, itsellä G Astra 2.0 16v - 98 teki tuon saman, ja oli se kuljettajanpuolen etupyörän ABS kehä hajalla, mutta tässä mallissa se on laakerin kanssa samassa paketissa, eli koko paketti vaihtoon, Vectroissa taitaa saada sen kehän vaihdettua erikseen, linkki: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=23-1920
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=23-1921
itse kävin vikakoodit luetuttamassa ja se kaveri sanoi, että kun nop.mittarikin sekoilee on se vika yleensä kusinpuolen etypyörän kehässä, sen se koodikin näytti.- ketjun aloittaja
ABS ja TC oli samalla sulakkeella.Otin sulakkeen pois ja laitoin takaisin niin kaikki toimii taas normaalisti.
- Itse korjasin Astran
ketjun aloittaja kirjoitti:
ABS ja TC oli samalla sulakkeella.Otin sulakkeen pois ja laitoin takaisin niin kaikki toimii taas normaalisti.
Mullakin Astrassa TC/ABS valo hävis, kun käynnisti uudestaan, tollatavalla sain "keploteltua" pari katsastustakin, kun aseman pihassa "buuttasin" no sitten alkoi temppuilemaan useammin ja useammin, lopulta vaihdoin sen laakeripaketin (Astra G 2.0 16v-98), sen jälkeen ei ole enää vaivannut.
- yousssx
ihan ekaks sulakkeiden tarkistus
- Ketjun aloittaja
Ei se näköjään sulakeesta johtunut.Auto menee torstaina korjaamolle.
- Itse korjasin Astran
Ketjun aloittaja kirjoitti:
Ei se näköjään sulakeesta johtunut.Auto menee torstaina korjaamolle.
Jeps, ABS kehä/tunnistin siellä oikuttelee ja kuskin puolelta edestä, koska nopeusmittarikin oikuttelee.
Kerro sitten kun on korjattu, oliko noin. - ketjun aloittaja
Itse korjasin Astran kirjoitti:
Jeps, ABS kehä/tunnistin siellä oikuttelee ja kuskin puolelta edestä, koska nopeusmittarikin oikuttelee.
Kerro sitten kun on korjattu, oliko noin.Kyllä vika oli kuskinpuolen ABS tunnistimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361116- 47951
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html178826- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530595- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541