pikku vika

kdfghjkjhgfghjk

Mulla rupes palamaan tc-luistoneston ja abs valot .Nopeusmittari lakkas kans toimimasta samaan aikaan.Missä vika?vectra vm2000.

8

2968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuHahEh

ABS-tunnistin.

• Itse korjasin Astran

Moi, itsellä G Astra 2.0 16v - 98 teki tuon saman, ja oli se kuljettajanpuolen etupyörän ABS kehä hajalla, mutta tässä mallissa se on laakerin kanssa samassa paketissa, eli koko paketti vaihtoon, Vectroissa taitaa saada sen kehän vaihdettua erikseen, linkki: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=23-1920
      http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=23-1921
      itse kävin vikakoodit luetuttamassa ja se kaveri sanoi, että kun nop.mittarikin sekoilee on se vika yleensä kusinpuolen etypyörän kehässä, sen se koodikin näytti.

• ketjun aloittaja

ABS ja TC oli samalla sulakkeella.Otin sulakkeen pois ja laitoin takaisin niin kaikki toimii taas normaalisti.

• Itse korjasin Astran
        ketjun aloittaja kirjoitti:

ABS ja TC oli samalla sulakkeella.Otin sulakkeen pois ja laitoin takaisin niin kaikki toimii taas normaalisti.

Mullakin Astrassa TC/ABS valo hävis, kun käynnisti uudestaan, tollatavalla sain "keploteltua" pari katsastustakin, kun aseman pihassa "buuttasin" no sitten alkoi temppuilemaan useammin ja useammin, lopulta vaihdoin sen laakeripaketin (Astra G 2.0 16v-98), sen jälkeen ei ole enää vaivannut.

• yousssx

ihan ekaks sulakkeiden tarkistus

• Ketjun aloittaja

Ei se näköjään sulakeesta johtunut.Auto menee torstaina korjaamolle.

• Itse korjasin Astran
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

Ei se näköjään sulakeesta johtunut.Auto menee torstaina korjaamolle.

Jeps, ABS kehä/tunnistin siellä oikuttelee ja kuskin puolelta edestä, koska nopeusmittarikin oikuttelee.
        Kerro sitten kun on korjattu, oliko noin.

• ketjun aloittaja
        Itse korjasin Astran kirjoitti:

Jeps, ABS kehä/tunnistin siellä oikuttelee ja kuskin puolelta edestä, koska nopeusmittarikin oikuttelee.
        Kerro sitten kun on korjattu, oliko noin.

Kyllä vika oli kuskinpuolen ABS tunnistimessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1491
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1145
    3. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      47
      1077
    4. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      105
      1038
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      68
      835
    6. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      117
      815
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      43
      807
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      799
    9. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      37
      793
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      64
      765
    Aihe