pikku vika

kdfghjkjhgfghjk

Mulla rupes palamaan tc-luistoneston ja abs valot .Nopeusmittari lakkas kans toimimasta samaan aikaan.Missä vika?vectra vm2000.

8

3020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuHahEh

      ABS-tunnistin.

    • Itse korjasin Astran

      Moi, itsellä G Astra 2.0 16v - 98 teki tuon saman, ja oli se kuljettajanpuolen etupyörän ABS kehä hajalla, mutta tässä mallissa se on laakerin kanssa samassa paketissa, eli koko paketti vaihtoon, Vectroissa taitaa saada sen kehän vaihdettua erikseen, linkki: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=23-1920
      http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=23-1921
      itse kävin vikakoodit luetuttamassa ja se kaveri sanoi, että kun nop.mittarikin sekoilee on se vika yleensä kusinpuolen etypyörän kehässä, sen se koodikin näytti.

      • ketjun aloittaja

        ABS ja TC oli samalla sulakkeella.Otin sulakkeen pois ja laitoin takaisin niin kaikki toimii taas normaalisti.


      • Itse korjasin Astran
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        ABS ja TC oli samalla sulakkeella.Otin sulakkeen pois ja laitoin takaisin niin kaikki toimii taas normaalisti.

        Mullakin Astrassa TC/ABS valo hävis, kun käynnisti uudestaan, tollatavalla sain "keploteltua" pari katsastustakin, kun aseman pihassa "buuttasin" no sitten alkoi temppuilemaan useammin ja useammin, lopulta vaihdoin sen laakeripaketin (Astra G 2.0 16v-98), sen jälkeen ei ole enää vaivannut.


    • yousssx

      ihan ekaks sulakkeiden tarkistus

      • Ketjun aloittaja

        Ei se näköjään sulakeesta johtunut.Auto menee torstaina korjaamolle.


      • Itse korjasin Astran
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

        Ei se näköjään sulakeesta johtunut.Auto menee torstaina korjaamolle.

        Jeps, ABS kehä/tunnistin siellä oikuttelee ja kuskin puolelta edestä, koska nopeusmittarikin oikuttelee.
        Kerro sitten kun on korjattu, oliko noin.


      • ketjun aloittaja
        Itse korjasin Astran kirjoitti:

        Jeps, ABS kehä/tunnistin siellä oikuttelee ja kuskin puolelta edestä, koska nopeusmittarikin oikuttelee.
        Kerro sitten kun on korjattu, oliko noin.

        Kyllä vika oli kuskinpuolen ABS tunnistimessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      178
      826
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe