Mitäpä olette mieltä, "kannattaako lähteä kauempaakin" kun
mielessä uuden kameran osto?
Mä olen kyllä sellainen tuuliviiri, että lähes jokainen asiantuntija ja hyvä myyjä
saa pään kääntymään ja muuttamaan mieltä kun vaan osaa riittävän hyvin perustella
hyvän kameran ominaisuuksia..(no tavallaan toki tässä jo vastasinkin omaan
kysymykseeni ;) )
En kuitenkaan aiemmin ole käynyt, ja nyt on tämä kameranosto villinnyt
pään niin täysin että vallan harkitsen tuonne lähtöä huikeiden alennusten
ja viimeistä huutoa olevien uutuksien kohtaamisen toivossa..
Digiexpoon?
5
118
Vastaukset
Dogoexpo ei välttämättä ole paras paikka ostaa kameraa, hinnat yleensä eivät tietääkseni ole halvimpia. Jos halua tutustua laiteisiin, niin siinä se toki on ihan hyvä. Vaikka tietoa saa paljon netistä, ei mikään vastaa laitteen hypistelyä käsissä.
Enempää en voi juuri sanoa, kun en tiedä edes oletko ostamassa 40 euron pokkaria vai 4000 euron järkkäriä.- ummikko ostoksille
No tässä ois hakusessa semmonen kestävän oloinen laadukkaahko digipokkari.Max 400€ Valovoimaa sais kai olla, mutta kohtuullinen zoomikin ois ihan vekkuli(jos ei nakerra paljon valosta)
Laadukkaat(määrä ei lie tae?) pixelit siltä varalta, että ainaki a4 kokosista suurennoksista sais kohtuujälkeä. - hgggudh
ummikko ostoksille kirjoitti:
No tässä ois hakusessa semmonen kestävän oloinen laadukkaahko digipokkari.Max 400€ Valovoimaa sais kai olla, mutta kohtuullinen zoomikin ois ihan vekkuli(jos ei nakerra paljon valosta)
Laadukkaat(määrä ei lie tae?) pixelit siltä varalta, että ainaki a4 kokosista suurennoksista sais kohtuujälkeä.Suunnilleen mikä tahansa nykykamera tekee riittävän hyvää jälkeä a4-kokoon hyvissä oloissa. Vaativissa oloissa tarvitaan sitten sitä laatua, ja erityisesti isoa kennoa.
Jos haluat käydä hypistelemässä kameroita ja maksaa siitä, käy messuilla. Jos et halua maksaa, käy muutamassa kaupassa.
Kummassakin tapauksessa älä osta mitään vaan mene kotiin, mieti asiaa, tutki netistä vertailuja, (toista edellisiä kohtia riittävän monta kertaa,) tee lopullinen valinta mallista, ja lopuksi etsi se liike tai nettikauppa josta saat sen kokonaistaloudellisesti edullisimmalla. hgggudh kirjoitti:
Suunnilleen mikä tahansa nykykamera tekee riittävän hyvää jälkeä a4-kokoon hyvissä oloissa. Vaativissa oloissa tarvitaan sitten sitä laatua, ja erityisesti isoa kennoa.
Jos haluat käydä hypistelemässä kameroita ja maksaa siitä, käy messuilla. Jos et halua maksaa, käy muutamassa kaupassa.
Kummassakin tapauksessa älä osta mitään vaan mene kotiin, mieti asiaa, tutki netistä vertailuja, (toista edellisiä kohtia riittävän monta kertaa,) tee lopullinen valinta mallista, ja lopuksi etsi se liike tai nettikauppa josta saat sen kokonaistaloudellisesti edullisimmalla.Kaupoissa usein vain kamerat ovat lasien takana tai sitten akut ovat tyhjät tai valikoimat rajallisia. Toki 15 euron maksu on aikaa kova, jos pelkästään kameroita menee sinne katsomaan. Parisen viikkoa sitten oli Exper-expo, ne oli ilmaiset ja siellä usein on ihan hyviäkin tarjouksia. Esimerkiksi uudet Canonin kompaktit olivat siellä esillä.
- hhansu--
Minulla olisi kys. tapahtumaan 2kpl lippuja myynnissä :) Itse en pääsekkään ja jos halvemmalla haluaa päästä, niin ei muuta ku sähköpostia!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418