Mitä hyvää on counter-strikessa ?
counter-strike
10
525
Vastaukset
- lammas
Miks kysyt? Pelejä ei osteta siks et jonkun mielest siin on paljonki hyvää.
- kukkuu
Pelin idea. En edes pelaa muita FPS pelejä.
Idea ei ole tappaa kaikki jotka liikkuu, vaan yrittää suorittaa tehtävänsä; asentaa pommi, purkaa pommi, pelastaa panttivangit, pelastaa VIP. Harmi, että monikin pelaa vain fragien toivossa, pelin tarkoitus on heille hämärä.
Itse ainakin pyrin suorittamaan tehtävän, vaikka se tietäisi itsensä uhraamista. Klaanimatsit ovat sitten erikseen, mutta mielestäni niihinkin pitäisi saada jonkinlainen pakotus, että suoritettaisiin CT:lle ja T:lle kuuluvat tehtävät.
Tosin ideaa syö hieman se, että suurin osa pelaajista suosii nykyään pommikenttiä, kun taas itse pidän tasapuolisesti vip ja panttivankikentistäkin. :(- Poo
Tottakai klaanimatsissa joutuu suorittamaan tehtävän, eli jos olet ct ja terot laittavat pommin, niin teidän täytyy purkaa se, muuten häviätte erän ja se ei tietenkään ole hyvä.
- p0wEL
Poo kirjoitti:
Tottakai klaanimatsissa joutuu suorittamaan tehtävän, eli jos olet ct ja terot laittavat pommin, niin teidän täytyy purkaa se, muuten häviätte erän ja se ei tietenkään ole hyvä.
No totta, mutta must tuntuu et se ties se jo :D
- kukkuu
Poo kirjoitti:
Klaanimatseissa tapahtuu hyvin usein, että jos ollaan ainoana tiimistä hengissä ja pommi pläntitty, niin juostaan CT:nä mahdollisimman kauas vihuista säästämään ase ensi rundille = ei suoriteta tehtävää. Tätä tapahtuu hyvin yleisesti silloin, kun tilanne näyttää mahdottomalta, esim 1 vs 3.
- Poo
kukkuu kirjoitti:
Klaanimatseissa tapahtuu hyvin usein, että jos ollaan ainoana tiimistä hengissä ja pommi pläntitty, niin juostaan CT:nä mahdollisimman kauas vihuista säästämään ase ensi rundille = ei suoriteta tehtävää. Tätä tapahtuu hyvin yleisesti silloin, kun tilanne näyttää mahdottomalta, esim 1 vs 3.
Minä olen kyllä matsini pelannut... :)
- Pelaaja
kukkuu kirjoitti:
Siis toi pommi homma... Mitä sitä pelkäämään ku menee vain ja tappaa ne kolme ja purkaa pommin!!!!!!!
- lammas
Pelaaja kirjoitti:
Siis toi pommi homma... Mitä sitä pelkäämään ku menee vain ja tappaa ne kolme ja purkaa pommin!!!!!!!
Menen nyt tappamaan 3 tyyppii ja pommiki pitäs purkaa. Ei taida ihan joka kerta onnistua :D
- Pelaaja
Siinähän on kaikki parasta!!!!Mutta ei voi enää pelata ,ku siinä meni WON..Pitää käydä ostaan 1.6 steam!!!!!
- NO ***
Sulle joka oot ostamas 1.6
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728