Mukavampi viettää aikaa nuorehkon salskean uroksen kanssa kuin jonkun vanhan kääkän. Mielikin pysyy virkeänä, kun vieressä kiehnää aito kiimainen kolli, jonka puntissa eloa tarpeen tullen. Ei ihme, että Katri Helenaa naurattaa.
Katri Helena on aito puuma
6
521
Vastaukset
- kerran näinkin päin
Marion myös puuma, on ehtinyt jo käymään vihilläkin 22 v. nuoremman miehensä kanssa.
- entä terveys?
Marion oli Nybergin ohjelmassa ja lihonut entisestään... miltä mahtoi tuntua kun näki miltä näytti v -73 ja - 80 ? Olisipa vielä samois mitoissa..?
- Maarion
entä terveys? kirjoitti:
Marion oli Nybergin ohjelmassa ja lihonut entisestään... miltä mahtoi tuntua kun näki miltä näytti v -73 ja - 80 ? Olisipa vielä samois mitoissa..?
No eiköhän Marion kantane itse kilonsa? Ei siis kuulu sinulle asia lainkaan. Ja sinun takiako hänen pitäisi olla "samoissa mitoissa " kuin v. 73?
- naurattaakohan ...
niinköhän nuorella miehellä on hauskaa,kun vierellä on ryppyinen 70 v. muori,vaikkakin julkkis suomessa. naurattaakohan aamulla kun herää meikittömän seitenkymppisen vierestä,nimittäin meikillä voi saada paljon piilotettua,mutta aamuaurinko ilman meikkiä on armoton,sorry!
- Tommi rakastaa
Ikä, mahdolliset liikakilot( ei juur katrilla) ja rypyt eivät mummouta julkkiksia joilla on vankat ihailijansa. Tosi hienoa että elämänkumppani puolustaa. Niin pitääkin.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288508928729.html
- jotain rajaa
ovat kuulemma vain ystäviä ja sielunkumppaneita,nauravat partaansa ja antavat tahallaan ihmisten luulla muuta.ei kai nyt kukaan nuori mies mummoaan kattelis sillä silmällä..pervoo! olen nainen ,en vois kuvitella seksisuhdetta seitenkymppisen vaarin kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607