Jos joku käy kimppuun.

Pitäisi olla oikeus

puolustautua vaikka järein keinoin. Minusta on outoa, että pitäisi ottaa vaikka puukosta tai tulla kunnolla hakatuksi. Minun oikeudentajuni sanoo siis, että jos joku vaikka kävisi minun kimppuuni kadulla ja JOS minulla olisi pistooli mukana niin olisi ihan oikein ampua tätä hyökkääjää jos ei nyt kuolettavasti niin vaikka polveen. Eipähän kävisi viattoman ihmisen kimppuun toista kertaa. Täysin epäoikeudenmukaista että esim. jotkut vandaalit hyökkäävät tuolla ihmisten kimppuun ja jos teet heille takaisin jotain niin oletkin pian itse syytetyn penkillä! Mitä se minua lohduttaa jos joku hakkaisi minut ja sitten saisi siitä jonkun fucking 2kk ehdollista ja 150€ sakkoa! Suomen oikeusjärjestelmä on täysin vääränlainen! Ihmiselle pitäisi olla lain suoma oikeus puolustaa itseään ja perhettään vaikka aseella, jos tarve sitä vaatii! Kukaan ei pakota ketään hyökkäämään toisen kimppuun ja hyökkää niin pitäisi olla myös kanttia kantamaan vastuu loppuun saakka! Tätä mieltä minä olen ja tiedän että niin on varmasti moni muukin!

3

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapinleuku on

hyvä puolustautumisväline kahvaa myöten, pistooli on vaikea saada

• fdsfefsef

Jos joku käy päällesi veitsen kanssa, saat puolustaa itseäsi ampuma-aseella. Luonnollisesti, jos toinen käy päällesi paljain käsin, et saa olla häntä ensimmäiseksi ampumassa, ja tämän nyt pitäisi olla itsestään selvää.

• uggagga

Itse puolustin kaveria kun hänen kimppuunsa kävi kaksi maahanmuuttajaa ja minähän siinä tietenkin olin ainoa joka oli tehnyt väärin ja ainoa joka sai sakot, toisinsanoen ei saa puolustaa itseään taikka ketään muutakaan. Niin ja en siis mitenkään liiallisesti voimaa käyttänyt, ei tarvinnut kun kerran huitasta ni lähtivät litomaan.. huoh suomi, HUOH!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe