puolustautua vaikka järein keinoin. Minusta on outoa, että pitäisi ottaa vaikka puukosta tai tulla kunnolla hakatuksi. Minun oikeudentajuni sanoo siis, että jos joku vaikka kävisi minun kimppuuni kadulla ja JOS minulla olisi pistooli mukana niin olisi ihan oikein ampua tätä hyökkääjää jos ei nyt kuolettavasti niin vaikka polveen. Eipähän kävisi viattoman ihmisen kimppuun toista kertaa. Täysin epäoikeudenmukaista että esim. jotkut vandaalit hyökkäävät tuolla ihmisten kimppuun ja jos teet heille takaisin jotain niin oletkin pian itse syytetyn penkillä! Mitä se minua lohduttaa jos joku hakkaisi minut ja sitten saisi siitä jonkun fucking 2kk ehdollista ja 150€ sakkoa! Suomen oikeusjärjestelmä on täysin vääränlainen! Ihmiselle pitäisi olla lain suoma oikeus puolustaa itseään ja perhettään vaikka aseella, jos tarve sitä vaatii! Kukaan ei pakota ketään hyökkäämään toisen kimppuun ja hyökkää niin pitäisi olla myös kanttia kantamaan vastuu loppuun saakka! Tätä mieltä minä olen ja tiedän että niin on varmasti moni muukin!
Jos joku käy kimppuun.
3
263
Vastaukset
- lapinleuku on
hyvä puolustautumisväline kahvaa myöten, pistooli on vaikea saada
- fdsfefsef
Jos joku käy päällesi veitsen kanssa, saat puolustaa itseäsi ampuma-aseella. Luonnollisesti, jos toinen käy päällesi paljain käsin, et saa olla häntä ensimmäiseksi ampumassa, ja tämän nyt pitäisi olla itsestään selvää.
- uggagga
Itse puolustin kaveria kun hänen kimppuunsa kävi kaksi maahanmuuttajaa ja minähän siinä tietenkin olin ainoa joka oli tehnyt väärin ja ainoa joka sai sakot, toisinsanoen ei saa puolustaa itseään taikka ketään muutakaan. Niin ja en siis mitenkään liiallisesti voimaa käyttänyt, ei tarvinnut kun kerran huitasta ni lähtivät litomaan.. huoh suomi, HUOH!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739