Hei,
Kiinnostusta olisi mennä katsomaan Teatteri Jurkkaan Tuomas Kyrön Kerjäläinen ja jänis, löytyisikö täältä seuraa/seuralaista? Voi olla ihan laidasta laitaan, itse en vielä 30v aikana ole ehtinyt kauheasti teattereissa käydä, mutta kiinnostusta olisi.
- Antti
Seuraa teatteriin Helsingissä?
3
236
Vastaukset
- Hevydevy
Ja mailia voi myös laittaa [email protected]
- kultu Relli
Voin lähteä, teatteri kiinnostaa mut mitään 50€ oopperalippuihin en varoja käytä...
ennemmin kokeilevaa tai vaikka harrastajateatteria.
Onko noita miten esityksiä? - Hevydevy
Tuossa noita vapaita lippupäiviä: http://tinyurl.com/bn4zfy5 (hinta 30€).
Mikäli harrastajateatteri kiinnostaa olisi mm. Waltarin Yö yli Euroopan esityksessä Opistotalolla ensi kuun lopussa, näytökset ovat ilmaisia. Muukin teatteri toki käy.
Voisitko laittaa minulle viestiä yllä olevaan sähköpostiin niin sovitaan tarkemmin?
Ja seuraan voivat muutkin edelleen liittyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759