Moikka,
Olen menossa Andamaniin ja tämä on vähän outoa... olen elefanttifani. Oletteko käyneet siellä ja näittekö noita upeita eläimiä?
Olen superonnellinen vastauksestanne. Kiitos ja kummarus!
Andamanin saaret – elefanttitilanne?
2
135
Vastaukset
- Sadhu Baba.
Havelockin Radha Nagarissa nain turistien ratsastelevan elefantilla. En tieda mita maksaa ja kuka jarjestaa. Little Andamanilla nain riksan kyydissa ollessani pari ronsua uimassa joessa tien vieressa. Siella ne on kai metsatoissa eika turistien palveluksessa.
Litle Andaman on muuten ihan mukava paikka jos tykkaa rauhallisesta paikasta. Biitsit ja maisemat on hienot. Mitaan yoelamaa ei ole ellette kenties muiden paikalla olevien matkailijoiden kanssa hae kaupasta viinaksia ja istu keskenannne iltaa. Matkailijoita saatta olla paikalla vain yhden kaden sormilla laskettava maara mutta joulukuussa kenties jopa huimat 50. - Chappedude
Joo näin rantabungalowistani meressä kylpemässä 13 vuotta sitten. 2 vuotta sitten uusintamatkalla ei ollut bungalowista eikä norsuista tietoakaan. Turismi oli siis kasvanut isosti. Mut ei hätää, siel on norsuja ja saaria muitakin. Aivan ihana paikka vieläkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892