[LEGION] HUOM!!! TÄRKEÄ!!! LEGION LOIKKARIT

Legion New Lider

Häpeällistä!

Legion Ex-Lider (VIhan VOima) on jättänyt Legionin ja perustanut oman sirpalejärjestönsä "Taiffuunin". mONta korkean tason Legion memberia tai high council member' on loikannut Legion Ex-Liderin mukana. Kyseessä Ex-Lider-klikki ToS häviö
Jehovagate vastuulliset

Mukana ovat hypänneet Ex-Liderin oikea käsi, "Legion Tiedostus" ja Ex-Liderin korkean asteen liittolainen Infernal Lord of Darkness

Taiffuuni on halpa kopio Legionista taiffuuni ei true TYPHONIAN ORDER
Ex-Lider ei vallassa -_> uusi järjestö

Huom kaikki TRUE LEGOIN MEMBERS: Legion black list päivitys:
*Taiffuuni
*TYpHONE
*KENNET GRANT

Taiffuuni tavoite ToS liitto Legion sota uhri HÄPÄISTY!
Ex-Legion Lider k'ytto Legion kilpenä ToS vastaan nyt haluaa taas LIITTO??!!
Häpellinen!

LEgion NEw Lider valitu Legion TRUEMEMBER kokouksessa, osallistujat 1048 (nimet: salainen)

LEgioona marssii ikisesti!
Kunjoitusta peliin!

3

340

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tirehtör
    • Typhoon Tiedotus

Ei. Legion on TUHOTTU (total annihilation) Members voi liitty Taiffuuniin tai upota laivan mukana. Valitettavasti!!

• LEgion Tiedotus

EI!

Petturi Grand Taiffuuni yritti PELKURIMAISESTI peittää jälkensä agitoimalla Legionin tuhon puolesta. Totuus on kuitenkin aivan toinen! Totuus: Grand Taiffuuni LEgion curse prana ANASTUS!!!
        Nyt Legionille uskottomat pelkän legion kirous voiman perässä liittyneet low level teistiset saatananpalvojat on karsittu pois jäljellä on TRUE LEGION. LEgion on tämän tragedian jäljiltä syntynyt uudestaan ENTISTÄKIN VAHVEMPANA turha ja true demonologylle haitallinen aines on karsittu

Taiffuunissa ei ole vain häviöstä vastuulliset ToS -sotasyylliset ja heitä johtamassa Ex-LEgion Lider klikki
        Ex-Legion Lider jo Legion blacklist, Typhoon Tiedostus myös koska propaganda levitys? Se on teidän päästä kiinni nyt!

LEgioona marsii ikuisesti!
        Kunjoitusta peliin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1299
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      82
      1162
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      967
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      813
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      713
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      589
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      510
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      468
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      455
    Aihe