Käväsin Keltaisen Pörssin

Outo juttu

Sivuilla,jossa oli 50 sivua käytettyjä valokuvausvehkeitä, ensimmäiset 3 sivua oli
Canon krääsää, onko 5 D mark ja 24-70mm. f/4.0 todella niin huonoja, että niistä
pitää päästä eroon?

23

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota vaikka Burana

      jos tuntuu että päässä on jotain vikaa.

      • Outo juttu

        Auttaako Burana siihen, että ei osta Canonin krääsää?


      • No harkitse sitten
        Outo juttu kirjoitti:

        Auttaako Burana siihen, että ei osta Canonin krääsää?

        vaikka pitsinnypläystä harrasteeksi jos valokuvaus tuntuu noinkin vaikealta henkisesti. Ei tuohon enää Burana auta, tosiaan Outo juttu.


      • Outo juttu
        No harkitse sitten kirjoitti:

        vaikka pitsinnypläystä harrasteeksi jos valokuvaus tuntuu noinkin vaikealta henkisesti. Ei tuohon enää Burana auta, tosiaan Outo juttu.

        Olenko valittanut, että valokuvausharrastukseni on henkisesti vaikeata? En ole
        tarvinnut harrastukseeni lääkitystä, enkä Canonin krääsää. Sinun mielenterveytesi
        lääkitykseen ei kyllä pelkkä Burana auta, tarvitaan vahvempi lääkitys, tuskin sekään
        mitään auttaa, pitsinnypläys on sen verran vaativa laji, että sinusta ei siihen ole, eikä
        minustakaan.


    • kysyn vaan

      Paljonko maksaa 5 D mark ja 24-70mm ?

      • Minimissään

        Vain 4000€, kipasehan ostoksille.


    • masa

      No ei kai 3 sivua 50:stä ole kovin paljon. Mitä ne loput 47 sivua sitten oli?

      • Ne loput 47 sivua on

        Olympuksia ja Zuikoja.


      • Käy itse katsomassa

        Mitä niitä täällä kyselet.


      • masa

        No siksi kyselen, kun joku täällä alkoi noista raportoimaan, enkä itse viitsi mennä katsomaan. Kun ei siellä sitä Canon-krääsääkään juurikaan kuulemma ollut, niin mitäpä tuota penkomaan.


      • Pengo vaan
        masa kirjoitti:

        No siksi kyselen, kun joku täällä alkoi noista raportoimaan, enkä itse viitsi mennä katsomaan. Kun ei siellä sitä Canon-krääsääkään juurikaan kuulemma ollut, niin mitäpä tuota penkomaan.

        Kyllä siellä on Canon-krääsää tosi paljon.


    • uusi juuri tullut

      Ei kannata ihmetellä, jos EF 24-70mm f/2.8L USM löytyy paljon käytettynä myynnissä - meinaan tuosta on nyt juuri tullut myyntiin II versio ja porukka vaihtaa nyt siihen uuteen, jolloin tuo vanha jää turhaksi

      vanha: EF 24-70mm f/2.8L USM
      uusi: EF 24-70mm f/2.8L II USM

      • kysyn minä

        Miksi minä en löydä yhtään EF 24-70mm f/2.8L USM objektiivi keltaisestapörsistä?


      • Oudompi juttu
        kysyn minä kirjoitti:

        Miksi minä en löydä yhtään EF 24-70mm f/2.8L USM objektiivi keltaisestapörsistä?

        Vielä oudompaa on että noilta sivuilta löytyy myytävän paljon noita Nikonin D3100. Mitähän vikaa siinä on sitten kun porukka haluaa niistä eroon paniikinomaisesti.


      • uusi juuri tullut
        kysyn minä kirjoitti:

        Miksi minä en löydä yhtään EF 24-70mm f/2.8L USM objektiivi keltaisestapörsistä?

        Tarkoitan noin yleisesti:

        http://www.omaetsin.fi/#?q=EF 24-70mm&c=

        Tähän löytyy looginen selitys - se uusi 24-70mm


      • Canon ltd.

        Canon kiittää teitä jotka kokevat tarvetta päivittää. Kiitoksia teidän roposista.


      • Siksi, että
        kysyn minä kirjoitti:

        Miksi minä en löydä yhtään EF 24-70mm f/2.8L USM objektiivi keltaisestapörsistä?

        Kysymys oli pimeistä 24-70mm. F/ 4.0 objektiiveistä.


      • Ei mitään omituista
        Oudompi juttu kirjoitti:

        Vielä oudompaa on että noilta sivuilta löytyy myytävän paljon noita Nikonin D3100. Mitähän vikaa siinä on sitten kun porukka haluaa niistä eroon paniikinomaisesti.

        Ei noita alottelija runkoja edes haluta ottaa vastaan vaihtolaitteina kameraliikkeissä ja
        viellä vähempi tavarataloissa ja kodinkojekaupoissa joten keltainenbörs on lähes
        ainoa vaihtoehto koittaa myydä niitä käytettynä.


      • 24-70mm. F/ 4.0?Vai
        Siksi, että kirjoitti:

        Kysymys oli pimeistä 24-70mm. F/ 4.0 objektiiveistä.

        Tarkoitat kai 24-105 F/ 4.0 kun 24-70 F/ 4.0 ei ole edes kun siinä F/ 2.8?


      • Tarkoitin kyllä
        24-70mm. F/ 4.0?Vai kirjoitti:

        Tarkoitat kai 24-105 F/ 4.0 kun 24-70 F/ 4.0 ei ole edes kun siinä F/ 2.8?

        Anteeksi sekoiluni, en ole Canon-mies, eikä ikinä tulekkaan. Tosimiehet kulkevat omia polkujaan, eivätkä ostele väkisin tyrkytettävää roinaa.


    • outoa tosiaan

      "ensimmäiset 3 sivua oli Canon krääsää"

      Olivat vissiin aakkosjärjestyksessä, huomasitko?
      Montakos kymmentä sivua oli Nikonin krääsää?

      Ottaen huomioon Canonin markkinaosuuden, osuutena käytettyjen kaupassa 3/50 = 6 % kuulostaa äkkiseltään ihmeen pieneltä. Ilmeisesti Canonin tuotteet joko käytetään itse loppuun, tai sitten niistä käydään kauppaa ihan jossain muualla kuin keltaisessa pörssissä?

    • ihan kivaa?

      Eikö olekin ihan valtavan kivaa kun aloittelija saa halvalla käytettyjä Canoneita ja Nikoneita jotka edellinen omistaja on käyttökelvottomina hylännyt.

      Toisaalta tuota listaa lukemalla saa hyvän kuvan siitä mitä ei kannata uutena ostaa kun noin moni on niihin pettynyt.

      • nikonisti

        Ei nyt mitenkään varmasti voi sanoa, että moni olisi tehnyt aikoinaan huonot kaupat... Eiköhän useimmat noista nyt käytettyinä tarjolla olevista ole sen tarpeen täyttänyt vuosikausiksi, jota varten ne hankittiin. Kehitys kehittyy ja kuvaajat kehittyvät, tarpeet muuttuvat. Mutta ei sentään ihan jokaisella. Listaa niistä, jotka ovat pitäneet tyytyväisinä hankintansa pitempään ei kuitenkaan ole tarjolla. Se olisi pitkä lista sekin!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1713
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1138
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      949
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      71
      907
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe