Sivuilla,jossa oli 50 sivua käytettyjä valokuvausvehkeitä, ensimmäiset 3 sivua oli
Canon krääsää, onko 5 D mark ja 24-70mm. f/4.0 todella niin huonoja, että niistä
pitää päästä eroon?
Käväsin Keltaisen Pörssin
23
184
Vastaukset
- Ota vaikka Burana
jos tuntuu että päässä on jotain vikaa.
- Outo juttu
Auttaako Burana siihen, että ei osta Canonin krääsää?
- No harkitse sitten
Outo juttu kirjoitti:
Auttaako Burana siihen, että ei osta Canonin krääsää?
vaikka pitsinnypläystä harrasteeksi jos valokuvaus tuntuu noinkin vaikealta henkisesti. Ei tuohon enää Burana auta, tosiaan Outo juttu.
- Outo juttu
No harkitse sitten kirjoitti:
vaikka pitsinnypläystä harrasteeksi jos valokuvaus tuntuu noinkin vaikealta henkisesti. Ei tuohon enää Burana auta, tosiaan Outo juttu.
Olenko valittanut, että valokuvausharrastukseni on henkisesti vaikeata? En ole
tarvinnut harrastukseeni lääkitystä, enkä Canonin krääsää. Sinun mielenterveytesi
lääkitykseen ei kyllä pelkkä Burana auta, tarvitaan vahvempi lääkitys, tuskin sekään
mitään auttaa, pitsinnypläys on sen verran vaativa laji, että sinusta ei siihen ole, eikä
minustakaan.
- kysyn vaan
Paljonko maksaa 5 D mark ja 24-70mm ?
- Minimissään
Vain 4000€, kipasehan ostoksille.
- masa
No ei kai 3 sivua 50:stä ole kovin paljon. Mitä ne loput 47 sivua sitten oli?
- Ne loput 47 sivua on
Olympuksia ja Zuikoja.
- Käy itse katsomassa
Mitä niitä täällä kyselet.
- masa
No siksi kyselen, kun joku täällä alkoi noista raportoimaan, enkä itse viitsi mennä katsomaan. Kun ei siellä sitä Canon-krääsääkään juurikaan kuulemma ollut, niin mitäpä tuota penkomaan.
- Pengo vaan
masa kirjoitti:
No siksi kyselen, kun joku täällä alkoi noista raportoimaan, enkä itse viitsi mennä katsomaan. Kun ei siellä sitä Canon-krääsääkään juurikaan kuulemma ollut, niin mitäpä tuota penkomaan.
Kyllä siellä on Canon-krääsää tosi paljon.
- uusi juuri tullut
Ei kannata ihmetellä, jos EF 24-70mm f/2.8L USM löytyy paljon käytettynä myynnissä - meinaan tuosta on nyt juuri tullut myyntiin II versio ja porukka vaihtaa nyt siihen uuteen, jolloin tuo vanha jää turhaksi
vanha: EF 24-70mm f/2.8L USM
uusi: EF 24-70mm f/2.8L II USM- kysyn minä
Miksi minä en löydä yhtään EF 24-70mm f/2.8L USM objektiivi keltaisestapörsistä?
- Oudompi juttu
kysyn minä kirjoitti:
Miksi minä en löydä yhtään EF 24-70mm f/2.8L USM objektiivi keltaisestapörsistä?
Vielä oudompaa on että noilta sivuilta löytyy myytävän paljon noita Nikonin D3100. Mitähän vikaa siinä on sitten kun porukka haluaa niistä eroon paniikinomaisesti.
- uusi juuri tullut
kysyn minä kirjoitti:
Tarkoitan noin yleisesti:
http://www.omaetsin.fi/#?q=EF 24-70mm&c=
Tähän löytyy looginen selitys - se uusi 24-70mm - Canon ltd.
Canon kiittää teitä jotka kokevat tarvetta päivittää. Kiitoksia teidän roposista.
- Siksi, että
kysyn minä kirjoitti:
Kysymys oli pimeistä 24-70mm. F/ 4.0 objektiiveistä.
- Ei mitään omituista
Oudompi juttu kirjoitti:
Vielä oudompaa on että noilta sivuilta löytyy myytävän paljon noita Nikonin D3100. Mitähän vikaa siinä on sitten kun porukka haluaa niistä eroon paniikinomaisesti.
Ei noita alottelija runkoja edes haluta ottaa vastaan vaihtolaitteina kameraliikkeissä ja
viellä vähempi tavarataloissa ja kodinkojekaupoissa joten keltainenbörs on lähes
ainoa vaihtoehto koittaa myydä niitä käytettynä. - 24-70mm. F/ 4.0?Vai
Siksi, että kirjoitti:
Kysymys oli pimeistä 24-70mm. F/ 4.0 objektiiveistä.
Tarkoitat kai 24-105 F/ 4.0 kun 24-70 F/ 4.0 ei ole edes kun siinä F/ 2.8?
- Tarkoitin kyllä
24-70mm. F/ 4.0?Vai kirjoitti:
Tarkoitat kai 24-105 F/ 4.0 kun 24-70 F/ 4.0 ei ole edes kun siinä F/ 2.8?
Anteeksi sekoiluni, en ole Canon-mies, eikä ikinä tulekkaan. Tosimiehet kulkevat omia polkujaan, eivätkä ostele väkisin tyrkytettävää roinaa.
- outoa tosiaan
"ensimmäiset 3 sivua oli Canon krääsää"
Olivat vissiin aakkosjärjestyksessä, huomasitko?
Montakos kymmentä sivua oli Nikonin krääsää?
Ottaen huomioon Canonin markkinaosuuden, osuutena käytettyjen kaupassa 3/50 = 6 % kuulostaa äkkiseltään ihmeen pieneltä. Ilmeisesti Canonin tuotteet joko käytetään itse loppuun, tai sitten niistä käydään kauppaa ihan jossain muualla kuin keltaisessa pörssissä? - ihan kivaa?
Eikö olekin ihan valtavan kivaa kun aloittelija saa halvalla käytettyjä Canoneita ja Nikoneita jotka edellinen omistaja on käyttökelvottomina hylännyt.
Toisaalta tuota listaa lukemalla saa hyvän kuvan siitä mitä ei kannata uutena ostaa kun noin moni on niihin pettynyt.- nikonisti
Ei nyt mitenkään varmasti voi sanoa, että moni olisi tehnyt aikoinaan huonot kaupat... Eiköhän useimmat noista nyt käytettyinä tarjolla olevista ole sen tarpeen täyttänyt vuosikausiksi, jota varten ne hankittiin. Kehitys kehittyy ja kuvaajat kehittyvät, tarpeet muuttuvat. Mutta ei sentään ihan jokaisella. Listaa niistä, jotka ovat pitäneet tyytyväisinä hankintansa pitempään ei kuitenkaan ole tarjolla. Se olisi pitkä lista sekin!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35114568- 2445776
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113328- 1872455
- 1372169
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il141972Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1051527Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon461306Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891140