mä olen tehnyt joskus pari kolme vuotta sitten itselle kakkos (auto) puhelimeen estot, että sillä ei pysty soittaa kuin yhdeksään valitsemaani numeroon, koska kortti on aina autossa ... eli pääosin vain vastailen siihen numeroon ja siinä ei tapahdu suurta vahinkoa vaikka se varastettaisiin ...
tein sen silloin Saunalahden liittymään ja Nokian N95:lla ...
nyt pitäisi tehdä samanlainen juttu eka luokkalaiselle poitsulle ettei se pääse soittelemaan ympäri kyliä ja jokaista kaveria läpi vartin välein, vaan ainoastaan vanhemmille, isovanhemmille ja tädille ... mutta ei ole pienintäkään aavistusta kuinka mä sen olen tehnyt, en muista yhtään ! ... sen tiedän että se on kortissa, ei puhelimessa ... pystyinkö tehdä sen silloin itse vai tekikö operaattori jotain mun puolesta, en muista ?? ...
osaako joku kertoa onko se vielä mahdollista, jos niin miten ? ...
ei tarvisi hommata mitään saldo rajoja tai muita estoja ... kertokee jos tiijätte !
kiitoksia ...
apuva ...
2
137
Vastaukset
- Vanha kehno
Tässä jotain jelppiä:
Esim Nokian perusluurissa näin: "Asetukset" -> "Suojaukset" -> "Sallitut numerot" -> "Rajaus" -> Syötä PIN2-koodi -> Valitse uudelleen "Sallitut numerot" -> "Numerot" -> PIN2-koodi ja niin pääset lisäämään numeroita sallittujen listalle.
PIN2 koodi on ainakin joissain (Saunalahti) liittymissä oletuksena "1111". Jos se lukittuu, niin avaamiseen tarvitaan PUK2 koodi.
Toivottavasti oli edes jotain apua tästä.- dementia ?
... mulla on vielä tallella vanha N95:n ...
siinä on näköjään ensin Työkalut, Asetukset, Yleiset asetukset, Suojaus, ... sit loppuu mun taidot siihen ... ehkä Puhelin ja SIM-kortti ... tai jotain ... ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818