Palautetta

Kerrompa vaan, että jos kirjoittajaa sitoo suomen laki niin pitäisi myös nettisivustoa. Puhun nyt sananvapaudesta. Tapahtui chat16 huoneessa : puhuimme siellä nyt huumeista ja niiden vaikutuksista. Kukaan ei yllyttänyt mihinkään ja kukaan ei rikkonut yhteishenkeä. Sheriffit kielsivät huumeista puhumisen. Noh yksi hiljennettii. Sitten lisäsin siihen, että onpas ihme, kun ei saa puhua huumeista, koska on sananvapaus. Noh minut hiljennettiin.

Hiljennyksen jälkeen lisäsin, että jos vaihdettaisiin Suomi24 chat Pohjois-Korea24 chat -sivuksi. Minut heitettiin ulos.

Tulin takaisin huoneeseen ja aloin puhumaan vaikutuksen alaisena olemisesta. ( joo olihan se vähän pottuilua, mutta niin he tekivät minulle myös kun heittivät ulos). En sanonut tuohon minkä alaisena, sain bännit. No siis ei se minua haittaa, koska joo olihan tämä nyt ihan selkeetä pottuilua sheriffeille.

Minua tosin vain harmittaa se, että asioista, joita ei ole kielletty, ei voi myöskään keskustella. Päihteistä ja seksistä pitää saada keskustella asiallisesti.

Sitä vaan mietin, että chat rikkoo sananvapaudessa Suomen lakia. Eikö?'
Siinä Euroopan ihmisoikeussopimus:

"Jokaisella on sananvapaus. Tämä oikeus sisältää vapauden pitää mielipiteitä sekä vastaanottaa ja levittää tietoja ja ajatuksia alueellisista rajoista riippumatta ja viranomaisten siihen puuttumatta."

Kiitän vastauksestanne etukäteen.

6

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Tietyt rajat on kuitenkin olemassa..

• ...

Vääristelet sananvapautta omiin tarkoituksiisi. Ei sananvapaus tarkoita, että sinun on saatava käyttää toisten palveluita sananvapautesi toteuttamiseen!

• Meh tarkoitin tässä, että chatissa sheriffit saavat päättää puheenaiheen. Tiedän säännöt. Mietin vaan, että kirkkosätissäkin pitää puhua vaan uskonnosta tai eräs nimeltä mainitsematon sefu jakaa bannia.

Se on minun mielestä vaan tyhmää. ..

• 87k

Tietokoneessa on sellainen nappula kuin PrintScreen KÄYTÄ SITÄ

Sitä nappulaa käyttämällä ja kuvia julkaisemalla, saimme häirikkövalvojan Aerolite savustettua ulos muutamssa viikossa...

Sana sanaa vasten on aika paha tilanne

• Hei @jees_man,

Kiitos palautteestasi. Huomioimme sen kehittäessämme sheriffien koulutusta.

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      87
      2295
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      447
      2212
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1452
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1430
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1323
    6. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      18
      1131
    7. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1075
    8. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1052
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      259
      1043
    10. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      269
      1027
    Aihe