Palautetta

Kerrompa vaan, että jos kirjoittajaa sitoo suomen laki niin pitäisi myös nettisivustoa. Puhun nyt sananvapaudesta. Tapahtui chat16 huoneessa : puhuimme siellä nyt huumeista ja niiden vaikutuksista. Kukaan ei yllyttänyt mihinkään ja kukaan ei rikkonut yhteishenkeä. Sheriffit kielsivät huumeista puhumisen. Noh yksi hiljennettii. Sitten lisäsin siihen, että onpas ihme, kun ei saa puhua huumeista, koska on sananvapaus. Noh minut hiljennettiin.

Hiljennyksen jälkeen lisäsin, että jos vaihdettaisiin Suomi24 chat Pohjois-Korea24 chat -sivuksi. Minut heitettiin ulos.

Tulin takaisin huoneeseen ja aloin puhumaan vaikutuksen alaisena olemisesta. ( joo olihan se vähän pottuilua, mutta niin he tekivät minulle myös kun heittivät ulos). En sanonut tuohon minkä alaisena, sain bännit. No siis ei se minua haittaa, koska joo olihan tämä nyt ihan selkeetä pottuilua sheriffeille.

Minua tosin vain harmittaa se, että asioista, joita ei ole kielletty, ei voi myöskään keskustella. Päihteistä ja seksistä pitää saada keskustella asiallisesti.

Sitä vaan mietin, että chat rikkoo sananvapaudessa Suomen lakia. Eikö?'
Siinä Euroopan ihmisoikeussopimus:

"Jokaisella on sananvapaus. Tämä oikeus sisältää vapauden pitää mielipiteitä sekä vastaanottaa ja levittää tietoja ja ajatuksia alueellisista rajoista riippumatta ja viranomaisten siihen puuttumatta."

Kiitän vastauksestanne etukäteen.

6

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Tietyt rajat on kuitenkin olemassa..

    • ...

      Vääristelet sananvapautta omiin tarkoituksiisi. Ei sananvapaus tarkoita, että sinun on saatava käyttää toisten palveluita sananvapautesi toteuttamiseen!

    • Meh tarkoitin tässä, että chatissa sheriffit saavat päättää puheenaiheen. Tiedän säännöt. Mietin vaan, että kirkkosätissäkin pitää puhua vaan uskonnosta tai eräs nimeltä mainitsematon sefu jakaa bannia.

      Se on minun mielestä vaan tyhmää. ..

    • 87k

      Tietokoneessa on sellainen nappula kuin PrintScreen KÄYTÄ SITÄ

      Sitä nappulaa käyttämällä ja kuvia julkaisemalla, saimme häirikkövalvojan Aerolite savustettua ulos muutamssa viikossa...

      Sana sanaa vasten on aika paha tilanne

    • Hei @jees_man,

      Kiitos palautteestasi. Huomioimme sen kehittäessämme sheriffien koulutusta.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      274
      2990
    2. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      52
      1691
    3. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      35
      1463
    4. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1378
    5. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      169
      1129
    6. Mies Jos kertoisit jonkun vinkin

      Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää
      Ikävä
      84
      1044
    7. Tyttö kadoksissa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010641479.html Silmät auki lukijat.
      Maahanmuutto
      8
      1011
    8. Emännälle eliksiiriä

      Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
      Suomussalmi
      21
      974
    9. Kysymys liittyy tunteisiin

      Pelkäätkö sinä minua nainen?
      Ikävä
      59
      945
    10. Olet kiinnostava

      Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. Koen, että meillä on jok
      Ikävä
      64
      911
    Aihe