Olisiko syynä "kaappariovet" vai onko hinnoiteltu pieleen? Melko kallis pieneksi tila-autoksi. Koeajossa en kokenut minkään asian olevan perusteellisesti pielessä, vain hieman hengetön alhaisilla kierroksilla.
Opelin nettisivuilla kai virhe kun Merivan 1.4 L turbolla ja vapaastihengittävällä samat teholukemat. Kai turbo sentään olisi tehokkaampi tai ainakin vääntö parempi?
Miksei Meriva mene kaupaksi?
nisukki
3
180
Vastaukset
- 3.ksut
Ostohinta on edullinen niin jälleenmyynti arvo on vielä paskempi.Samalla raha tukulla saa toisen merkkisen auton ja sitä myydessä saa muutakin kun lämpimän kättelyn
- Ei aina onnistu
Jep, ne kaappariovet on se vika, olis tehneet kuten Ford B-Maxin, komeesti koko kylki auki, kun avaa saman puolen etu ja takaovet, hieno systeemi.
- opelv6
Autossa ei ole mitään vikaa vaan se on Suomalaisten päähän pinttyneessä ajatuksessa että opel on paska kun naapurin serkun kaverin tutun opeli ei startannut yhtenä aamuna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056