Polyuretaanipuslat

Poyuuu

Oletan, että moni laittanut moiset kikkareet opelinsa alustaan.
Tuliko ne nyt laitettua jotenkin väärin, kun kesällä vaihdoin taka-pitkittäisvarsien isot etupuslat ja nyt jo about 4kk jälkeen kuskin puolelta alkanut kuuluun takaa vittumaista narinaa aina jos joutuu ajaan jonkun korkeamman kokkareen yli? Laitoin sitä kuparitahnaa vähän joka rakoon ettei narisisi mutta prkl... pitääkö näitä paskoja sitten vähän väliä olla rasvailemassa? Jos olis tänki tienny niin oisin laittanu vakiopuslat...

7

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+15=21

Ei kai kukaan tuollaisia enää nykypäivänä autoonsa virittele?

• puslat alkuperäiset

no mulla kohta 480 kkm ajettu opeli, eikä ole taakse vaihdeltu puslia. Ei ne normiajossa ja asfaltilla mene miksikään, sorateiden rallitaipaleet asia erikseen.

• PeKutin

Ja auto on malliltaan?

• vilu2

pillu

• vilu2

taitaa olla kumiset parhaat ku uretaanit taas kusetaan tyhmää kansaa

• gfdgfgf

kyseessä taitaa olla vectra b mikä syö näitä puslia kun leipää.. itsellä kans väljää vaikkei katsastus setä mitään sanonutkaan mutta ajossa huomaa että perä vetää ku ajokoira.. ajattelin kans heittää uretaani puslat taakse.. jos ei näitä halua laittaa niin sitten haetaan ne edes sieltä marmori tiskiltä (opel liikkeestä) eikä mistää motonetistä.. muuten saat vaihtaa hetken päästä uudelleen

• Poyuuu

Joo aivan oikeen, buslantuhooja b-vectrahan se kyseessä, ei toivookaan että alkuperäsillä puslilla ajasit ainakaan 200tkm pidempään kuten ehkä joillakin vanhemmilla rouskuilla joissa on renkaiden välissä suunnilleen vaan suora tanko ja se parilla puslalla korissa kiinni. Kyllähän ne kestää kun on niin helvetin yksinkertaisia ratkaisuja. Nuokin mitkä vaihdoin oli jo aikaisemmin näymmä vaihdettu kun oli sahan jälkiä tukivarren puslan reiän reunoilla ja ne puslathan oli ihan riekaleina ja tukivarsi heilu ku hullun hammas, mikä lie just motonettipusla jos 230tkm sisällä jo ainakin toista kertaa vaihdossa.

Jooja ei ole katsastajat koskaan kanssa asiasta sanoneet, aika jännä juttu. Pistää miettiin että mistä näitä sitten muka oikeen hylätään jossei kenelläkään näytä jäävän rikkinäisistä puslistakaan kiinni ja pitäs olla oikeen tyyppivika joka katsotaan tarkasti... hoh.

Niin kyllähän tuo suuntavakaus niitten urinaaripuslien jälkeen tuntu paljo paremmalta, mutta tiedä sitte leveskö joku muu pusla hetipian ku tuntuu että taas hakee ku perkele. Kaikkihan ne pitäs kerralla vaihtaa, turhaa tämmönen "vaihdan vain pari jos pääsis helpolla".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      41
      2428
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe