Oletan, että moni laittanut moiset kikkareet opelinsa alustaan.
Tuliko ne nyt laitettua jotenkin väärin, kun kesällä vaihdoin taka-pitkittäisvarsien isot etupuslat ja nyt jo about 4kk jälkeen kuskin puolelta alkanut kuuluun takaa vittumaista narinaa aina jos joutuu ajaan jonkun korkeamman kokkareen yli? Laitoin sitä kuparitahnaa vähän joka rakoon ettei narisisi mutta prkl... pitääkö näitä paskoja sitten vähän väliä olla rasvailemassa? Jos olis tänki tienny niin oisin laittanu vakiopuslat...
Polyuretaanipuslat
7
312
Vastaukset
- 6+15=21
Ei kai kukaan tuollaisia enää nykypäivänä autoonsa virittele?
- puslat alkuperäiset
no mulla kohta 480 kkm ajettu opeli, eikä ole taakse vaihdeltu puslia. Ei ne normiajossa ja asfaltilla mene miksikään, sorateiden rallitaipaleet asia erikseen.
- PeKutin
Ja auto on malliltaan?
- vilu2
pillu
- vilu2
taitaa olla kumiset parhaat ku uretaanit taas kusetaan tyhmää kansaa
- gfdgfgf
kyseessä taitaa olla vectra b mikä syö näitä puslia kun leipää.. itsellä kans väljää vaikkei katsastus setä mitään sanonutkaan mutta ajossa huomaa että perä vetää ku ajokoira.. ajattelin kans heittää uretaani puslat taakse.. jos ei näitä halua laittaa niin sitten haetaan ne edes sieltä marmori tiskiltä (opel liikkeestä) eikä mistää motonetistä.. muuten saat vaihtaa hetken päästä uudelleen
- Poyuuu
Joo aivan oikeen, buslantuhooja b-vectrahan se kyseessä, ei toivookaan että alkuperäsillä puslilla ajasit ainakaan 200tkm pidempään kuten ehkä joillakin vanhemmilla rouskuilla joissa on renkaiden välissä suunnilleen vaan suora tanko ja se parilla puslalla korissa kiinni. Kyllähän ne kestää kun on niin helvetin yksinkertaisia ratkaisuja. Nuokin mitkä vaihdoin oli jo aikaisemmin näymmä vaihdettu kun oli sahan jälkiä tukivarren puslan reiän reunoilla ja ne puslathan oli ihan riekaleina ja tukivarsi heilu ku hullun hammas, mikä lie just motonettipusla jos 230tkm sisällä jo ainakin toista kertaa vaihdossa.
Jooja ei ole katsastajat koskaan kanssa asiasta sanoneet, aika jännä juttu. Pistää miettiin että mistä näitä sitten muka oikeen hylätään jossei kenelläkään näytä jäävän rikkinäisistä puslistakaan kiinni ja pitäs olla oikeen tyyppivika joka katsotaan tarkasti... hoh.
Niin kyllähän tuo suuntavakaus niitten urinaaripuslien jälkeen tuntu paljo paremmalta, mutta tiedä sitte leveskö joku muu pusla hetipian ku tuntuu että taas hakee ku perkele. Kaikkihan ne pitäs kerralla vaihtaa, turhaa tämmönen "vaihdan vain pari jos pääsis helpolla".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086