Minulla on alle vuoden vanha iPad 2. Pääsen sen kanssa App Storeen ja voin siellä selata tuotteita, mutta kun yritän ladata niitä niin ilmestyy teksti: iTunes Storeen ei saada yhteyttä. Olen aikaisemmin ladannut ilmaisen pasianssin ja sillä näyttää nyt olevan päivitys, mutta sitäkään iPadini ei suostu tekemään, vaan tulee tuo ilmoitus. Päivitin laitteen jokin aika sitten, eli nyt siinä on iOS 6.0. Nettiin laite on yhteydessä WLAN-:lla ja se toimii kyllä. Olen ladannut storesta ainoastaan pari ilmaista juttua ja tilitiedoissani on maksutapana: ei mitään ja niin nytkin yritin ladata mm. MTV3 nyt iPad version. Osaako kukaan sanoa mikä nyt kiikastaa, jotenkin tuntuu, että tämän aiheutti tuo iOS 6.0 päivitys, siis jotain pitäisi nyt jossain muuttaa, vaan mitä?
iTunes Storeen ei saada yhteyttä
13
1874
Vastaukset
- iPod Touch
Minulla oli 2009 iPod Touchin kanssa ongelmia ja koska 1 vuoden takuu oli vielä jäljellä niin sain soittaa Apple-tukipuhelimeen ilmaiseksi.
En tiedä miten on nykään ? Yleensä olen nykyään ohikulkiessani käynyt Apple-myymälässä kysymässä Apple-ongelmistani.
http://www.apple.com/fi/support/ipad/contact/- iPad2
Kiitos vastauksestasi. Luettuani vastauksesi eilen ajattelin kävellä Apple kauppaan ongelmani kanssa.
Mutta yllätys, yllätys sain tänään iPadini toimimaan.
Olin jo tuossa aiemmin ladannut iTunesin pöytäkoneelleni (PC) ja sitä kautta ladannut Storesta iPadiini niin päivityksiä kuin asentanut uutta. Eilen oli tullut iBooksiin päivitys, latasin sen PCn kautta, käyttäen lataa kaikki päivitykset. Ja sitten tänään kun ajattelin taas kerran kokeilla toimisiko iPadini, niin yllättäen sain MTV3 nyt ladattua storesta, kokeilin muitakin ja toimii. Ennen latausta iPadini kyseli kolme turvakysymystä, jotka liittyvät luullakseni iOS 6 päivitykseen. Silloin kun tuo päivitys tuli olen todennäköisesti vastannut siihen, että vastaan myöhemmin. Tämä nyt on olettamusta, kun en varmuudella muista teinkö niin, mutta olettaisin, että ongelmani johtui tuosta.
Nyt ilmeni PC:n puolella ongelma, joka ilmestyi iTunesin latauksen jälkeen, en tiedä johtuuko siitä.
Kun aukaisin koneen sain alla olevan herjan, eikä minulla ole aavistustakaan mitä minun pitäisi tehdä:
Runtime Error!
Program: C:\Program Files (…
This application has requested the the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application's support team for more information.
Koneessa on Windows 7, 64-bittinen, selaimena käytän Firefoxia.
Tuolla kuva ilmoituksesta
http://aijaa.com/gaubxa
Tämä ongelma ei ihan ehkä kuulu tälle osastolle, mutta kun epäilen sen liittyvät tuohon iTunes/iPad-juttuun.
Kovasti olisin kiitollinen vastauksista
- iPod Touch
Minun näkökulmastani tuo kaatuminen on ihan normaalia Windows juttua. Minulla on muistaakseni joskus kaatunut iTunes ja sen jälkeen se toimi seuraavilla kerroilla normaalisti.
Minusta Apple on Windows-maailmassa outo kala. Apple osaa kyllä ohjelmoida Apple koneet mutta Windows puolella tökkii aina silloin tällöin.
Esim. 2010 kun iPod Touchini meni takuuvaihtoon ja olin sitä ennen varmistanut kaikki iTunesilla Windows-koneessa niin uuden iPod Touchin saatuani iTunes ei palauttanut kaikkia mm. kalenterimerkinnät hukkuivat. - Apuuva
Samaa rupesi oma uusi ipad malli tänään tekemään, ei saa yhteyttä, 4 päivitystä yritin ladata mutta sekään ei onnistu, ohjelmia yritin ladata mutta ei onnistu, yksi ohjelma latautui kun kirjauduin ulos ja uudelleen sisään mutta mikään muu ei lataa.
Ipod Touch 4g kokeilin samaa ja kaikki päivitykset tuli mukisematta.
Missähän tuo vika mahtaa olla ja lähteeköhän tuo pois itsestään? - Apuuva
Ja jos jotakuta kiinnostaa miten homman sai ratkaistua ja itunes storen taas toimimaan niin itse tein näin:
1. kirjauduin ulos itunes storesta etusivulta ipadissä.
2. Tarkistin että asetuksissa ei näy itunes kohdassa enää tunnustani.
(nämä ei välttämättä ole tarpeen edes)
3. Sammutin kaikki sovellukset.
4. Tein raakasammutuksen ipadille (koti ja virtanappi pohjassa)
5. Kirjauduin tietokoneella itunes kauppaan.
6. Päivitin kaikki ohjelmat tietokoneella (ilmeisesti tämä bugitti ipadin itunesin)
7. Käynnistin ipadin offline tilassa ja synkronoin itunesilla uusimmat ohjelmat jotka juuri päivitin.
8. Kirjauduin ipadillä itunes kauppaan ja taas onnistuu ladata kaikki mitä tahtoo.
Elikkä joku bugi on tuossa ollut että ipad ei osannut päivityksien takia ladata mitään kaupasta, tietokone auttoi asiaan. - Apuuva
Sepä siitä ilosta, nyt lopetti taas toiminnan, itunes storeen ei saada yhteyttä.
Onkohan myrskyllä osuutta asiaan?
Tosin ipod ja pc toimii.- sandyy
nim om myrsky
- kasse2
Miten sais ennustavan teksti stöten iPad 3 pois . ,tai BoIS sen påhitta
Koska tulee Iran hulluja sanoja silon tällöin. Esim Toinen Lause . Kirjoitin sen pois sen päältä- Uputupuna
ios6:
Asetukset /yleiset / näppäimistö.
Ole hyvä.
- Dr WWW
Niille joilla on yhä ongelmia päästä itunes storeen:
Käynnistä valikosta suorita, kirjoita Avaa kenttään cmd ja paina enter
Kirjoita komentokehote ikkunaan ipconfig /flushdns
Sitten itunes kuvakkeen päällä oikeeta nappulaa ja suorita järjestelmänvalvojana
Kirjaudu uudelleen ja testaa joko toimii.- Uputupuna
Entä laitteella, eli ipadillä?
Ei siinä kirjautumisessa muuten ole ongelmiamvaan lataamisessa.
- I phone 4
Tää ei suostu latamaan mitään.. Tässä on se uusin päivitys iOS 7.. Sit kun kirjaudun sinne sisään ja yritän saada ladattua pelin se sanoo et kuulu järjestelmävalvoja ryhmään!! Apua auttakaa
- Ipad mini
Komppaan aloittajan ongelmaa; jos lisää vaaditut tiedot myös pankkikortin tietojen kera, ilmoittaa ipad mini ettei storeen saada yhteyttä ja pyyntöä ei voida käsitellä. 703 päivityksenä joten siitä ei voi olla kiinni. Käytössä ei myöskään tällä hetkellä ole tietokonetta joten koneen kautta ei voi päivittää. Apuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156