Siis pitääkö se todella paikkaansa, että basenji EI allergisoi?? ja millainen koira se on luonteeltaan? olen kyllä lukenut wikipedian yms... mutta meinaan, että olisiko jollain kokemusta?? olen allerginen koirille, mutta en haluaisi näitä suosittuja ei-allergisoivia koiria, esim. bison frise, yorkshirenterrieri, toyvillakoira, coton de tulear.........haluaisin ison koiran! jos basenji allergisoi, niin onko kellään tietoa jostain muusta isosta/keskikokoisesta koirasta joka EI allergisoi?? JA paljonko sellainen mahtaa maksaa nykypäivänä?? ja mistä sellaisia saa? kiitos jo etukäteen vastauksista!:)
allergisoiko basenji?
4
2956
Vastaukset
- 19
Joka ikinen koira allergisoi. Kaikki koirat kuolaa, kaikilla koirilla on hilsettä, kaikilla on karvoja. Kolme yleisintä allergeenia koiralla.
- minävain:)
mutta basenjilla ei ole aluskarvaa, vaikuttaako se asiaan?
- Dimuda
Aluskarva estää estää hilsettä siirtymästä huoneilmaan. Jos olet allerginen koiran hilseelle, niin aluskarva olisi silloin hyvä juttu. Lievästi allerginen veljeni (nenä saattaa vuotaa vähän, jos taloudessa on vaikka mäykky) ei reagoi ollenkaan shetlanninlammaskoiraani, joka on oikea karvapommi.
Jos olet allerginen koiran karvalle, niin karvaton koira on hyvä juttu. Toisaalta karvattomat koirat ovat aika epäeettisiä ja niiden kasvattaminen omasta mielestäni moraalitonta puuhaa. Lievästi allerginen veljeni ei voi olla karvattomien koirien kanssa samassa tilassa, koska hilse ei jää koirien turkkiin vaan leijuu em. henkilön nenään.
Kaikista koirista erittyy kuolaa. Kuolan allergeenejä tulee siis olemaan hihnassa, leluissa, ruokakipossa ja koira voi nuolla kättäsi tai vaikka naamaasi.
Ei ole olemassa ei-allergisoivaa koiraa, on vain olemassa ihmisiä jotka reagoivat eri tavalla eri allergeeneihin.
- susi18
isovillakoira?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511