Falcon Hills, Sharm El Sheikh, Egypti

FH

Hei,

Onko kenelläkään tietoa kyseisestä hotellista? Onko suomalaisia paljon? Löytyykö huoneista edes vedenkeitintä? Entä entä nämä 'ilmaiset' bussit, monen aikaan kulkevat? Onko allasalue hyvä? Kaikki tieto hotellista on plussaa :)!

Kiitos vastanneille!

8

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TravellinJake

Täynnä venäläisii ja sijaitsee hornan kuusessa ja torakoita ryömii sängyn alta. Ei kannata memmä..ja epäsiistii,,lattiat homeessa..

• Suosittelen!

Ihan oli kiva hotelli.oltiin maaliskuussa,eikä ainakaan silloin ollut venäläisiä.Ihana ystävällinen henkilökunta. Bussikyydit toimivat moitteettomasti ja olivat ilmaisia.Siivousta joka päivä,lakanat vaihdettiin joka päivä ja pyyhkeet.Mennään taas ensi talvena!

• Oli ihan hyvä hotelli. Henkilökunta todella ystävällistä. Ei mitään valittamista.

• minähänsevaan

typerää moskaa koko loska! hihhulihei menisin jos laki sallis mutku oon tääl suljetul ni en pääse ennen vuotta 2050! klunksis

• Akmj

Kovat tyynyt oli, muuta valittamista ei ole :D Viime keväänä oltiin, ja ens keväänä uudelleen. Hinta oli kohdalaan ja luksusta emme ole hakemassa, mutta silti tykkäsin että siisti hotelli

• kökkö*

No mä en oo nähny reissuillani viel torakoita kyseisessä hotellissa. Hyvä perus sapuska, miellyttävä henkilökunta.

• Sharm sheikki

Huomenna kyseiseen hotelliin matka. Odotukset kovat .

• akkuna2

Moitteeton hotelli. Vähän kulunutta, mutta siistiä ja puhdasta. Loman tarkoitushan on, että liikutaan ja huoneessa lähinnä nukutaan. Henkilökunta todella ystävällistä. Oltiin koko perheen voimin ja toisella kertaa siipaan kanssa. Ruoka kyseisessä hotellissa parasta, muihin egyptin hotelleihin verrattuna. Olen ollut ns. useamman tähden hotelleissakin. Täytyy kehua, että rahalle saa vastinetta. Itse suosittelen, mutta meitähän on moneksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5157
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3352
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      88
      3132
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2558
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1827
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1560
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      122
      1515
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1266
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1169
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1129
    Aihe