Hei,
Onko kenelläkään tietoa kyseisestä hotellista? Onko suomalaisia paljon? Löytyykö huoneista edes vedenkeitintä? Entä entä nämä 'ilmaiset' bussit, monen aikaan kulkevat? Onko allasalue hyvä? Kaikki tieto hotellista on plussaa :)!
Kiitos vastanneille!
Falcon Hills, Sharm El Sheikh, Egypti
8
281
Vastaukset
- TravellinJake
Täynnä venäläisii ja sijaitsee hornan kuusessa ja torakoita ryömii sängyn alta. Ei kannata memmä..ja epäsiistii,,lattiat homeessa..
- Suosittelen!
Ihan oli kiva hotelli.oltiin maaliskuussa,eikä ainakaan silloin ollut venäläisiä.Ihana ystävällinen henkilökunta. Bussikyydit toimivat moitteettomasti ja olivat ilmaisia.Siivousta joka päivä,lakanat vaihdettiin joka päivä ja pyyhkeet.Mennään taas ensi talvena!
Oli ihan hyvä hotelli. Henkilökunta todella ystävällistä. Ei mitään valittamista.
- minähänsevaan
typerää moskaa koko loska! hihhulihei menisin jos laki sallis mutku oon tääl suljetul ni en pääse ennen vuotta 2050! klunksis
- Akmj
Kovat tyynyt oli, muuta valittamista ei ole :D Viime keväänä oltiin, ja ens keväänä uudelleen. Hinta oli kohdalaan ja luksusta emme ole hakemassa, mutta silti tykkäsin että siisti hotelli
- kökkö*
No mä en oo nähny reissuillani viel torakoita kyseisessä hotellissa. Hyvä perus sapuska, miellyttävä henkilökunta.
- Sharm sheikki
Huomenna kyseiseen hotelliin matka. Odotukset kovat .
- akkuna2
Moitteeton hotelli. Vähän kulunutta, mutta siistiä ja puhdasta. Loman tarkoitushan on, että liikutaan ja huoneessa lähinnä nukutaan. Henkilökunta todella ystävällistä. Oltiin koko perheen voimin ja toisella kertaa siipaan kanssa. Ruoka kyseisessä hotellissa parasta, muihin egyptin hotelleihin verrattuna. Olen ollut ns. useamman tähden hotelleissakin. Täytyy kehua, että rahalle saa vastinetta. Itse suosittelen, mutta meitähän on moneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904