Hei,
Onko kenelläkään tietoa kyseisestä hotellista? Onko suomalaisia paljon? Löytyykö huoneista edes vedenkeitintä? Entä entä nämä 'ilmaiset' bussit, monen aikaan kulkevat? Onko allasalue hyvä? Kaikki tieto hotellista on plussaa :)!
Kiitos vastanneille!
Falcon Hills, Sharm El Sheikh, Egypti
8
323
Vastaukset
- TravellinJake
Täynnä venäläisii ja sijaitsee hornan kuusessa ja torakoita ryömii sängyn alta. Ei kannata memmä..ja epäsiistii,,lattiat homeessa..
- Suosittelen!
Ihan oli kiva hotelli.oltiin maaliskuussa,eikä ainakaan silloin ollut venäläisiä.Ihana ystävällinen henkilökunta. Bussikyydit toimivat moitteettomasti ja olivat ilmaisia.Siivousta joka päivä,lakanat vaihdettiin joka päivä ja pyyhkeet.Mennään taas ensi talvena!
Oli ihan hyvä hotelli. Henkilökunta todella ystävällistä. Ei mitään valittamista.
- minähänsevaan
typerää moskaa koko loska! hihhulihei menisin jos laki sallis mutku oon tääl suljetul ni en pääse ennen vuotta 2050! klunksis
- Akmj
Kovat tyynyt oli, muuta valittamista ei ole :D Viime keväänä oltiin, ja ens keväänä uudelleen. Hinta oli kohdalaan ja luksusta emme ole hakemassa, mutta silti tykkäsin että siisti hotelli
- kökkö*
No mä en oo nähny reissuillani viel torakoita kyseisessä hotellissa. Hyvä perus sapuska, miellyttävä henkilökunta.
- Sharm sheikki
Huomenna kyseiseen hotelliin matka. Odotukset kovat .
- akkuna2
Moitteeton hotelli. Vähän kulunutta, mutta siistiä ja puhdasta. Loman tarkoitushan on, että liikutaan ja huoneessa lähinnä nukutaan. Henkilökunta todella ystävällistä. Oltiin koko perheen voimin ja toisella kertaa siipaan kanssa. Ruoka kyseisessä hotellissa parasta, muihin egyptin hotelleihin verrattuna. Olen ollut ns. useamman tähden hotelleissakin. Täytyy kehua, että rahalle saa vastinetta. Itse suosittelen, mutta meitähän on moneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257