Hollolan Nostavalle logistiikkakeskus?
Tuleeko
5
104
Vastaukset
- perse reikä naama
Ei tuu. Ihan samalla lailla ku Kuntakeskukseen ei kuulemma tuu Prismaa.
Näin valehteli eräs hämeenmaan edustaja minulle vielä 2010.
Saatanan mulkun lutkuttaja puhu paskaa! - perse reikä naamalle
kiinnostais tietää kannattaako ostaa sieltä mitään.
- Juntti & Timo
Ei tule. Orimattilan kaupunki kehittää Pennalaan voimakkaasti ja Lahden kaupungin Kujalassa on valmista Transpointille ja Suomen Vihannestukulle. Käy toki tutustumassa molempiin.
Ennen kuin Nostava ostettiin kolmelta maanomistajalta viisinkertaiseen tonttimaan hintaan, todettiin, että maksaa kunnalle miljoonia viedä rapakivimäki pois, joka ei kelpaa tienpohjaksi edes Launeen tiehen.
Toisin sanoen kukaan ei tule edes ilmaiseksi siirtämään rapakivimäkeä pois.
Nostava oli suunnattu anti maanomistajille ja faktat olivat tiedossa jo ennen päätöksentekoa. - jäissä vai tulossa
mikä on hollolan isokenkäisten päätös asiassa?
- Anonyymi
Onkohan se rapakivi vieläki ongelma minne laittaa?
Jos on niin saa alkaa rekat ajamaan sitä tähän tielle ja pihoihin,tänne saviseen maahan kyllä uppoo vaikka koko kallio!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425686Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304134Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192404Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2982224Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321212Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1331211- 35994
- 169895