Uusin Harry Potter-elokuva trulee elokuvateattereihin ylihuomenna, mutta koska se mahtaa ilmestyöä videona/dvd-levynä? Ajattelin vain, kun en taida päästä katsomaan sitä elokuvateatteriin :-( Ja kuinkahan paljon se elokuva maksaa sitten videona noin suunnilleen, kun se aika tulee? Ps. anteeksi tyhmä kysymys, mutta en noin yleisesti tiedä kuinka pitkään menee elokuvan ensi-illan ja sen ilmestymisen videona välillä. Pps. anteeksi kielioppivirheet ja kirjoitusvirheet, en osaa kirjoittaa paremmin (lukihäiriön vuoksi).
Koska ilmestyy?
3
263
Vastaukset
- *potterholic*
Harry Potter ja Azkabanin vanki tulee VHS:lle ja DVD:lle 23. marraskuuta.. tai ainakin niin sanotaan virallisilla Harry Potter sivuilla.. (se ei ole varmaan suomessa :/ en tiedä)
- ....
USA:ssa se tulee ainakin 23.11 tai jotain sillon. Varmaan aika samoihin aikoihin se tulee Britteihinkin ja moniin muihin maihin. Suomesta on paha sanoo meinaan ne myöhästytti sen elokuvan tuloo sen verran, että se ei ehkä tule paljoakaan ennen joulua.
Se uusin Potter tulee jo huomenna ennakko näytöksenä teattereihin ja meen sillon kattoon sen, sori viilaaminen. Toisin 2 kuukautta jäljessä muuta maailmaa.- Miharu
Jos se tulee vain vähän ennen joulua, en pääse hakemaan sitä itse kaupasta.
Tähän asti olen hakenut ykkösen ja kakkosen itse, mutta kolmonen jää näköjään haaveeksi.
Pöh, joudun odottamaan joulun yli, että saan katsoa sen, sillä kukaan muu ei ole innokas katsomaan sitä(paitsi äiti kehui mielenkiintoiseksi nähtyään trailerin elokuvissa).
Jaah, pitää kai tottua ja jaksaa odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1521667
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!551594Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka691182Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1101136- 110982
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa55918Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s89862Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57753- 59725
La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt9724