minibullit...

mennis

jos joku minibullin omistaa, niin olisi kiva tietää vähän kyseisestä rodusta enempi..?

olisi semmoinen koiruus kiikarissa..:)

5

587

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Touho

No, ainakin Suomesta niitä on hankala saada. Olen nimittäin itsekin sellaista hankkimassa ja ne ovat kyllä kiven alla. Ulkomailta sellaisen saa ehkä hieman paremmalla todennäköisyydellä, mutta niistä ei sitten voi aina mennä takuuseen.

Kannattaa lukea netistä bullterriereistä jos minibulleista ei tietoa löydy, englanninkielisiltä sivuilta pitäisi löytyä. Se on nimittäin kutakuinkin samanlainen koira kuin perinteinen bulli, mutta ainoastaan pienempi. Ei kai niissä sen suurempia luonne- tms. eroja ole. En ole kyllä aiheessa mikään asiantuntija.

Mitä koiran hintaan tulee, niin ulkomailla olen huomannut niiden hintojen pyörivän n. 1600 euron paikkeilla...Suomessa varmastikin enemmän.

• jjj

Suomen bullterrieri järjestöstä (vai liitosta?) löytyy jotain, paras laittaa hakusanaksi: kääpiöbullterrieri, löytynee ne harvat (vai ainoa)kasvattajat, neuvonevat varmaan eteenpäin ja kertonevat pentusuunnitelmistaan.

• bulli
        jjj kirjoitti:

Suomen bullterrieri järjestöstä (vai liitosta?) löytyy jotain, paras laittaa hakusanaksi: kääpiöbullterrieri, löytynee ne harvat (vai ainoa)kasvattajat, neuvonevat varmaan eteenpäin ja kertonevat pentusuunnitelmistaan.

...www.bullterrieriyhdistys.net

• mennis

..niin siis..olis kiva tietää, jos joku kyseisen koiran omistaa niin kertokaa omia henkilökohtaisia mielipiteitänne rodusta minibulli...

rotumääritelmä on tiedossa, ja yleis piirteet..
      kennelikin on jo tiedossa...

mutta ei tietoa kyseisen rodun omistajien henk.koht. mielipiteistä...:)

kiitos etukteen...

• minin omistaja

Minibullit ovat luonteeltaan ehkä hiukan tempperamenttisempia kuin standardi kokoiset sukulaisensa. Ne ovat luonteeltaan ihmisrakkaita, rohkeita ja itsepäisiä. Pieniä koiria, joilla on suuret luulot itsestään.

Olen käynyt oman minini kanssa esim. koirapuistossa heti, kun rokotukset olivat kunnossa ja yrittänyt muutenkin sosiaalistaa häntä vieraisiin ihmisiin ja paikkoihin. Se on onnistunut hyvin ja tätä nykyä hän on pieni koira, joka ei haasta riitaa muiden koirien kanssa eikä kuitenkaan ole missään tilanteessa arka tai pelokas. Tätä järkähtämätöntä itseluottamusta ei voi olla ihailematta!

Suosittelisin pennun ottamista Suomesta, mutta rotu on harvinainen ja pentuja syntyy vähän. Itse olen hyvin ihastunut tähän "pieneen suureen koiraan"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3347
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1740
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      36
      1721
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1661
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1392
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1322
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1299
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1033
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      984
    Aihe