mikä näyttis

daavidi

ASUSTeK Computer INC. M4N78-AM tohon emolevyyn? Saa olla max 200 e nykyinen näyttis on Ati Radeon HD 4770

18

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä sulle neuvoja

      Suosittelen HD7850 2GB mallia, maksaa 199€ ja mukana tulee Sleeping Dogs-pelikuponki Steamiin. Sleeping Dogs maksaa uutena ostettuna 50€, joten periaatteessa maksat näytönohjaimesta vain 149€.
      http://www.jimms.fi/tuote/FX-785A-CNJC

      Vertailua:
      http://www.hwcompare.com/12130/radeon-hd-4770-vs-radeon-hd-7850/

      HUOM!! Muista tarkistaa että virtalähteesi riittää, vähintään hyvälaatuinen 450W virtalähde pitää olla.

      HUOM2!! Emolevysyssäsi on PCIe 2.0 paikka, joten näytönohjain ei välttämättä toimi täydellä teholla, mutta pelittää varmasti melkein mikä tahansa peli full HD-laadulla, kunhan prosessori ei ole mikään paskaperse.

      • Tässä sulle neuvoja

        ^^ Lisäisin tuohon, että kyllä se PCIe 2.0 on riittävä mihin tahansa, sekoitin vain asiat :)


      • daavidi

        mul on 550 w virtalähde. Prossuna on AMD Athlon II X2 250 :) mistä sen saa tilattuu ilma sleeping dogs kuponkii?


    • Tässä sulle neuvoja

      Virtalähde riittää, ja prossukin on hyvä pelaamiseen. Ota vain tuo paketti Sleeping Dogsin kanssa (mikä siinä on edes vikana, omistatko sen jo?), myy se vaikka kaverille :)

      • Daavidi

        Okei selvä! :) noku peli on jo pleikkarille ja en haluu maksaa lisää 50 e koska kaverit ei pelaa koneella. Ja muutenkin koko pelin voi saada ilmatteeks warettamalla ;) mut okei kattoo ku saa rahat kerättyy toho :)


    • daavidi

      Katoin niitä paikkoja joihin voi laittaa näyttiksen niin onko pci2 sama ku pcie 2.0 ? jos ei niin ei saa työnnettyä näyttistä emoo :D

    • daavidi
      • No ei, mutta koska emolevysi tukee Hybrid SLI:tä nVidian näytönohjaimen kanssa, noin yleisellä tasolla voisi nVidian piirisarjaa käyttävän näytönohjaimen hankinta olla perusteltua.

        Prossusi on sen verran lussu, että eiköhän joku GTX 650 Ti -taso riittäne saamaan aikaan tasapainoisen kokonaisuuden, vielä, kun saat Hybrid SLI:n toimimaan antamaan pikkuisen lisäpotkua.

        http://www.jimms.fi/tuote/NE5X65TS1301F


    • daavidi

      mut toimisko hd 7850 ?

    • daavidi

      'Mutta siis onko pci2 sama kin pcie2.0 ? :D

    • daavidi

      vastatkaaa :D ^^

    • qwsdcgyujmkopö

      Ei tietääkseni. Sinun emossasi pitäisi olla pcie 2.0 paikka.

    • daavidi

      ^^ Ei oo

    • KuupoLOL

      Onhan siinä PCIe, se ei vain lue siinä, ja PCIe 2.0 tarkoittaa versionumeroa.

    • Gereti1

      Olen laiska enkä jaksa kirjautua,niin,on aivan sama onko pci-e paikan versionumeros 1/1.1/2/3,toimii silti,ja ota tuo 7850 2gb malli,ja tuo sleeping dogs homma,tulee järestään jokaisen amd:n 7800/7900 kortin kanssa,ja se tulee kaupnap päälle,se ei ole hinnassa mukana,eli et saa sitä korttia -50e, ja mikä tuo powerisi on?,jos on pommipoweri, (modecom,lc-power,),niin menee vaihtoon,ellet halua paskoa konettasi,ja 7850 on liian tehokas näyttis koneesi prosssule

      • liian hidas peleihin

        7850 on käymässä liian hitaaksi uusille peleille. Esim. uusin NFS Most Wanted ei kunnolla toimi ja pitää aika rankasti tiputtaa yksityiskohtia että siinä pelissä pärjäisi, nopeatempoinen peli joka vaatisi täysin sulavaa ruudunpäivitystä. Ja tästä eteenpäin tulevat uudet pelit ovat yhä suuremmissa määrin liian vaativia 7850:lle.


    • poiuew

      Minulla on itselläni käytössä GTX660Ti. Tyytyväinen olen korttiin ja mitään lagivaa peliä ei ole tullut vastaan. Sain samalla BL2 ilmatteeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1492
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1152
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1119
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      901
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      700
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      636
    9. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    10. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      617
    Aihe