iPad ei lataa App Storesta

Yhteys on

Minulla on alle vuoden vanha iPad 2. Pääsen sen kanssa App Storeen ja voin siellä selata tuotteita, mutta kun yritän ladata niitä niin ilmestyy teksti: iTunes Storeen ei saada yhteyttä. Olen aikaisemmin ladannut ilmaisen pasianssin ja sillä näyttää nyt olevan päivitys, mutta sitäkään iPadini ei suostu tekemään, vaan tulee tuo ilmoitus. Päivitin laitteen jokin aika sitten, eli nyt siinä on iOS 6.0. Nettiin laite on yhteydessä WLAN-:lla ja se toimii kyllä. Olen ladannut storesta ainoastaan pari ilmaista juttua ja tilitiedoissani on maksutapana: ei mitään ja vaikka yritän ladata mitä vaan ilmaista niin iPad lähtee sitä latamaan mutta sitten tulee tuo ilmoitus, ettei yhteyttä saada. Olen sammuttanut laitteen kokonaan mutta sekään ei auttanut. Nyt tarvittaisiin kovasti apua, tällä palstalla kun tuntuu olevan todella tietäjiä.

6

1625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uputupuna

Annat tekemäsi tunnuksen itunes kauppaan niin johan kuuöe rupiaa tippuu päivitykset nii että vilahtaa.

• Yhteys on

Olen antanut Apple ID tunnukseni kauppaan, muttei toimi. Kiersin ongelman siten, että latasin windows-pöytäkoneelleni iTunesin, synkronoin sen iPadini kanssa ja latasin App Storesta haluamani tuotteen pöytäkoneella ja siinähän se hienosti näkyi samantien myös iPadissänikin. Käyhän se tietysti noinkin.
        Minua kuitenkin vaivaa kovasti miksi iPad ei saa yhteyttä storeen kun pitäisi ladata jotain, kun se tuotteiden selailun aikana on kuitenkin yhteydessä storeen.
        Jotenkin tuntuu, että ongelman saattaisi aiheuttaa tuo aikaisemmin ladattu pasianssi ohjelmisto jolle on päivitys tullut, ja jota en saa ladattua.

• Alkuperäinen kysyjä
        Yhteys on kirjoitti:

Olen antanut Apple ID tunnukseni kauppaan, muttei toimi. Kiersin ongelman siten, että latasin windows-pöytäkoneelleni iTunesin, synkronoin sen iPadini kanssa ja latasin App Storesta haluamani tuotteen pöytäkoneella ja siinähän se hienosti näkyi samantien myös iPadissänikin. Käyhän se tietysti noinkin.
        Minua kuitenkin vaivaa kovasti miksi iPad ei saa yhteyttä storeen kun pitäisi ladata jotain, kun se tuotteiden selailun aikana on kuitenkin yhteydessä storeen.
        Jotenkin tuntuu, että ongelman saattaisi aiheuttaa tuo aikaisemmin ladattu pasianssi ohjelmisto jolle on päivitys tullut, ja jota en saa ladattua.

Piti välillä käydä katsomassa Hercule Poirot:ia ja homma jäi vähän kesken.
        Sain sen pahuksen pasianssi-ohjelman päivityksen ladattua pöytäkoneen kautta myös iPadiin, joten se ei ole ongelman aiheuttaja.
        Nyt kai pitäisi ruveta epäilemään WLAN-yhteyttä, yhteys riittää storeen kirjautumiseen siellä olevien tuotteiden selailuun, muttei riitäkkään enää tuotteiden lataukseen, voisiko olla näin?
        Minulla on DNA:n kiinteä 8M laajakaistayhteys ja modeemina TeleWell TW-EA510 ADSL ja tuo iPadini toimii ainoastaan WLANin kautta, se on siis se halvempi versio jossa ei ole mahdollisuutta omaan nettiyhteyteen.
        Mistäköhän tähän ongelmaan voisi ryhtyä hakemaan apua, olen suurinpiirtein koko päivän etsinyt netistä apua, en vaan ole löytänyt, kohtalotovereita kylläkin, mutta en ratkaisua. Avusta olisin todella kiitollinen.

• Ipad ios6 bugi
        Alkuperäinen kysyjä kirjoitti:

Piti välillä käydä katsomassa Hercule Poirot:ia ja homma jäi vähän kesken.
        Sain sen pahuksen pasianssi-ohjelman päivityksen ladattua pöytäkoneen kautta myös iPadiin, joten se ei ole ongelman aiheuttaja.
        Nyt kai pitäisi ruveta epäilemään WLAN-yhteyttä, yhteys riittää storeen kirjautumiseen siellä olevien tuotteiden selailuun, muttei riitäkkään enää tuotteiden lataukseen, voisiko olla näin?
        Minulla on DNA:n kiinteä 8M laajakaistayhteys ja modeemina TeleWell TW-EA510 ADSL ja tuo iPadini toimii ainoastaan WLANin kautta, se on siis se halvempi versio jossa ei ole mahdollisuutta omaan nettiyhteyteen.
        Mistäköhän tähän ongelmaan voisi ryhtyä hakemaan apua, olen suurinpiirtein koko päivän etsinyt netistä apua, en vaan ole löytänyt, kohtalotovereita kylläkin, mutta en ratkaisua. Avusta olisin todella kiitollinen.

Moi, olen ollut yheydessä appleen ja kertovat että kyseesä on bugi eli ohjelmavika. Eivät tiedä milloin tulee korjauspäivitys. On erittäin valitettavaa että kulutajalle myydään viallisia tuotteita. Apua tai yhteyttä vastuuhenkilöihin on erittäin monimutkaista ja vaikea saada. Onko kellään tarkempaa tietoa asiasta. Mitä tehdään. Ei ole tarkoituksenmukaista asentaa ios6 joka kerta uudelleen kun haluaa käyttää appstorea.

• Uputupuna
        Ipad ios6 bugi kirjoitti:

Moi, olen ollut yheydessä appleen ja kertovat että kyseesä on bugi eli ohjelmavika. Eivät tiedä milloin tulee korjauspäivitys. On erittäin valitettavaa että kulutajalle myydään viallisia tuotteita. Apua tai yhteyttä vastuuhenkilöihin on erittäin monimutkaista ja vaikea saada. Onko kellään tarkempaa tietoa asiasta. Mitä tehdään. Ei ole tarkoituksenmukaista asentaa ios6 joka kerta uudelleen kun haluaa käyttää appstorea.

Bugi?

Kumma kun itse juurikin ostin taas sieltä jalatasin ohjelmia.

• Tskii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe