khao lak/kata yhdistelmä

etäisyys

Tarkoitus ekaa kertaa yhdistelmämatkalle suunnata.minkä verran välimatkaa khao lakin ja katan välillä? Kannattaako khao lakista suunnata katalle bussilla/taksilla ja mikähän on hintapolitiikka?

7

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minma

      välimatkaa 400km ja bussi maksaa n. 100e. taksi 350e. hauskaa lomaa.

    • ----nanna----

      Heippa!

      Me oltiin viime talvena khao lak:ssa ja sen jälkeen phuketin patong beachillä. Mentiin välimatka taksilla ja muistaakseni maksoi 1800 bathia, oisko matkaa ollut joku 150km, pari tuntia taisi mennä matkaan aikaan.
      Varattiin taksi khao lak:n kadulla olevasta taksikopista. Siellä oli ihan hinnat esillä eikä tarvinnut niistä tingata. Matkan hintaan vaikutti myös auton taso. Sovittiin ajankohta ja taksi tuli hakemaan meitä sovittuna aikana hotellistamme. Maksu suoritettuun matkan päätteeksi kuskille..

      Eli tota hintaluokkaa tulee varmasti olemaan katallekin. Itse suosittelen taksia, jos haluaa mennä mahdollisimman nopeasti välimatkan, bussi toki on paljon edullisempi, mutta matkaan tarvitsee varata paljon aikaa..

      Edellinen kirjoittaja minma taitaa olla näi8tä keskustelupalstan kiusantekijöitä, kun kirjoittelee tuollaisia. Lapsellista ja naurettavaa touhua.!

      • minma

        lapsellista on ettei karttaa osota käyttää ja katsoa etäisyyttä.


    • Helmikuu 2013

      Moi,
      meilläkin yhdistelmämatka (khaolak 2vko 1vko kata) ja koska ostimme matkamme matkanjärjestelijältä (Finnmatkat) niin lentokenttä kuljetukset kuin myös hotellien väliset kuljetukset kuuluivat hintaan ...onpahan yksi stressi vähemmän :)

    • lomailija

      meillä meni 1 tunti taksilla Patongille taksilla.Kata ei ole kaukana Patongista, joten 400 km ei voi pitää paikkansa.hintaa en muista ,mut ei ollu kauhea

    • kexiskexis

      Osuu tuo ---nanna-- kaikkein lähimmäksi...

      Khao Lak'in "keskustasta" on matkaa Phuketin Patong'ille 130 km, tasan, ja siitä Katalle vielä lisää 7 km. Tiedän asian aika tarkalleen, koska olen ajanut tuon matkan ainakin 10 kertaa itse motobikellä, taxilla ja bussillakin on tuo matka tullut taitettua useasti.
      Reitti on sama, ainoa ja suorin, Phetkasem tie n:o 4, Sarasin sillan kautta.

      Taxi ottaa yhdensuunnan hinnaksi lentoasemalta 1500 THB, siis 37,5 €.
      Patong'ilta 1800-2000 THB ja Katalta ainakin sen 2000 THB. Kaikki riippuen tinkaajasta.
      Vip bussi menee Phuket Town'ista 200 THB:llä ja tavallinen bussilippu suuntaansa maksaa 80 THB, eli 2 €.
      Katalta Phuket Town'iin Phetkasem'in varrelle "tuktukilla" tai taxilla 200-500 THB, riippuen tinkaajasta ja sesongista.

      Tunnissa tuota matkaa ei aja Erkkikään!
      Katalta yhdellä taxilla on 2 tuntiakin mahdoton saavutus, ainakin 10:00-17:00 aikana, muttei siitä sitten kovin paljoa lisää. Ruuhkaa on jonkin verran Patongilla, Patongilta poistuessa ja risteyksissä Phetkasemilla. Tiet ovat erinomaiset..

    • väli matka noin 100 km aikaa menee liikenteestä johtuen 1-1,5 tuntia matka hinta noi 2000 bathia hintaa kannataa tinkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe