Moi!
Aijon pyrkii Kruununhaan ylä-asteelle,mutta en tiedä siitä kamalasti.Kiusataanko siellä?
Onko joku Kruununhaan yläasteella ja voisitko kertoa siitä jotakin?
Kruununhaan ylä-aste(musiikki,taide ja tanssi)
5
2609
Vastaukset
- Krunalainen
Oon Kruununhaan yläasteella ysillä :) Voin kertoa :D Eli siis on musiikki-,tanssi-, teknologia- ja taidepainotusta :) Teknologiaan ja taidepajaan ei tarvi erikseen pyrkiä, tanssiin ja musiikkiin joo. Krunassa on aika hyvä yhteishenki ainaki mun mielestä :) Opet on ihan kivoja monet ja tunnit vaan 45 min;) Ruokis on aika pitkä ja saa poistua lupalapulla koulun alueelta. Hyvät kulkuyhteydet jne joten kannattaa tulla! Jos haluut tietää lisää kysy vaan!
- Sipsulius
Heips Krunalainen, ehtisitkö vastata? Tiedätkö tanssitaanko tanssilinjalla ollenkaan balettia vai onko pelkkää luovaatanssia ja tutustumista eri tyyleihin. Sain käsityksen että koulu olisi baletti painotteinen mutta ei taida ollakaan. Moni taitaa luulla näin.
- krunalainen
Moi!
Krunassa tanssilinjalla on monipuolisesti erilaisia tansseja, balettia on mielestäni ihan riittävästi suhteessa muihin tanssityyleihin. Kannattaa hakea!
- Haluaisin_tietää
Haluaisin tietää mitä tanssi luokan pääsykokeissa tehdään, tai mitkä asiat otetaan huomioon oppilaita valittaessa?
- Anonyymi
Joo tää on vähän vanha keskustelu muttaa aion ehkä pyrkiä kruunuhaan yläkoulun baletti/tanssi painotteiselle luokalle niin millaisia juttuja siellä pääsykokeissa tehdään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724