Oulaisten paras parturi?

kysyn vaan

Kertokaapa kokemuksia.

32

5057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KUIJERIA

Se joka saa tukan lyhemmäksi pois lähteissä kuin sinne tulessa on paras.

• vapaa-aikana

huono homma kun tekevät niin lyhyitä päivä ja melkein kaikilla lauantait kiinni! Ei tuollainen ole mitään asiakaspalvelua! Pitää mennä isommille paikkakunnille, vaikka Ylivieskaan jos haluaa todella ilman ajanvarausta tai iltap./illalla. Ei kaikki voi olla töistä pois

• minä vain

Osa partureista pitää aukioloajoista kiinni ja toisen pitkittävät todellakin pitkälle iltaan (20.00-21.00) eli ei kannata yleistää vaan kysellä miten aikoja on useammaltakin.

• minä vaan

ja pakko viellä mainita tuosta ilman ajanvarausta hommasta.. se on vähän riskaapelia hommaa näin pienellä paikkakunnalla. Miettii omalle kohdalle jos olisi yrittäjä niin mieluummin kait ottaa päivän täyteen asiakkaita kuin sormia pyöritellen oottelisi että jos joku sattuisi haluamaan leikkuun heti ja niitäkään ei varmasti useaa ole. Elikkä jos haluaa leipää pöytään saada ja laskut maksettua niin ei se täällä kannata. :)

• Ammattilainen

Eiköhän Se Tuulikki ole jos vain vielä toimii...

• tukkataika

Parasta en kerro, koska hänelle on vaikea jo nyt saada aikoja. Mirva on myös erinomainen

• :::::::

Kyllä Tyylissä miesten tukka leikataan nopsaa ja juttu luistaa samalla.
        Ja ajanki saa ainaki samalle viikolle ,puhumattakaan "pinta-ala vähennyksestä".

• Toki parempaakin

Ite oon tukkani leikannu jo 15 vuotta....säästyny aika paljon, koska 200 markalla ostin leikkurin joka toimii vieläkin...

• Vieläkö se

Räisäsen Raimo leikkaa ?
      Enti vanhaan käytiin Raimolla tukan leikkuulla.

• Metsämökin tonttu

Törmänhovissa siellä on hyvä leikkuri,ja leikkaaja

• Paras2

Zaparo siellä hyvä palvelu ja ystävälliset Tytöt.Voi tilata ajan netissä tai tiskillä ja oliko yhtenä päivänä ilman ajanvarausta

• nimin1

Onnea uudelle yrittäjälle ent.Zaparo.Kyllä asiakkaita teillä riittää on niin hyvä palvelu

• Tyyli todellakin

Todellakin tää parturi Tyyli, kammottava paikka, epäsiisti ja pölyinen ja se naispuolinen ei tunnu osaavan mitään!

• :::::

No,ei moni muukaan parturi niin siisti ole.
      Hiuksiahan siellä leikataan ja laitetaan,eikä katella nurkkia.
      Kyllä Raimo leikkaa hiuksia edelleen ja hyvin leikkaakin.

• Kokemus1ja2

Kerran kiertelin kysymässä josko pääsis ilman ajanvarausta ja oli tämä tyyli ainut johon pääsi heti. Olisin halunnut hiuksiini muutaman raidan mutta ei suostunut tämä rouva moista tekemään.
      Tietyntyyppistä leikkausta myös havittelin, vaan leikattiin vaan suoraan lyhyemmäksi, ei mitään muotoa, ja lopuksi vedeltiin runsaasti hoitoainetta hiuksiin, joka tietenkin kuivui koppuraksi ja tulos oli niin epäsiisti etten kehdannut sen jälkeen edes kauppaan mennä vaan piti mennä kotia laittautumaan.

Yleensä parturista kun ulos lähtee on hiukset niin hyvin että, mut tää ei vaan osannu :(

Sirpalla tykkäsin käydä, hän osas leikata just mulle sopivaan muotoon..voi mikä pettymys oli tämä joka siihen tilalle tullut, Mirva, nyrhi vaan sieltä täältä, ei tullu hyvä..

• Merijärvinen

Hovihiuksen Maria on ammattitaitoinen ja pitää itsensä ajan tasalla kouluttautumalla.Olen käynyt siellä jo vuosia.
      Eikä juoruile edellisen asiakkaan asioita niinkuin jotkut.

• kokoomuslainen olen

Heikoin poliitikko parturi.

• mersumies

Mirvan parturi ja kauneuskulma!

• minä vaan

zaparossa en ainakaan tykkää käydä..

• Oulaistelainen

Mirvalla on tullu käytyä ny kun aukas liikkeen nii aina leikkuuttamassa, osa hommansa eikä mene aikaa höpisemiseen niinkuin eräillä tatoo käydä

• jjj5

Pekkalan Elli oli paras aikoinaan!!

• Pillipiipari

Entäs tää Hende?

• Hendeen tyytyväinen

Hende ystävällinen ja kuunteli toiveeni. Tulos tosi mieluinen. Suurin osa kampaajista leikkaa hiukset, jonka jälkeen föönataan hiukset mummotyyliin kiharalle ja hiuslakkaa laitetaan kaksi suhausta, joka lähtee heti ulos mennessä, jolloin autossa tulee pöyhiä hiukset uuteen muotoon ja mahd. laittaa hiuslakkaa, jottei näyttäisi ihan mummolta. Hende laittoi leikkauksen jälkeen hiukset nuorekkaasti, joka näytti hyvältä vielä kotonakin, eikä hiukset silti olleet "kypäränä" päässä.

• volgaolga

onko tämä hende etunimi?

• minä

Eikö se ole niin että makuasioista voi kiistellä. Jokainen löytää omansa ja omaan tyyliinsä sopivan parturin jonka kanssa myös kemiat sopii yhteen että tulee juttuun.
      Ei kaikki parturit voi jokaista miellyttää.

Ja tämä mirvan ja sirpan vertailukin on turhaa kun onhan se päivän selvää että suoraan koulusta tullut ja 30v töitä tehnyt tekevät aivan erinlaisia töitä. Mutta tekemällähän sitä oppii.

• Sinttipä

Lähtikö se Sirpa ulkomaille?

• ikiblondi

Hende on sen paikan nimi...tosi huippu parturi. Nyt oon kuullut joiltakin että toiveita pittäis kuunnella hänen tarkemmin,ite oon saanu sieltä parempaa palvelua kuin oon osannut pyytää :)

• expensive

Hendellä aivan liian kallista, osaa ainakin leikata hyvin. En taida näillä hinnoilla käydä toista kertaa.

• Yks mun tuttu on parturi ja leikkaa hiukset hyvin puoli ilmaiseksi ku olin ala-astelainen nykyään käyn pörröpäässä ja yhessä salon hehkussa hyvin on mennyt käynnit paitsi kerran yks harjoittelia leikkas mun hiukset väärin ja vieläpä tosi lyhyeksi otti 5cm liikaa pois nii sit se ammattilainen leikkas vielä lisää jotta se näyttäis järkevältä (se oli se eka ja vika kerta kun kävin muualla kuin pörröpäässä ja salonhehkussa)

• piimälasi

Jos olet yrittäjä et voi puoli-ilimaseksi leikata. On yrittäjänä niin suuret menot. Tekeekö tuttusi pimiänä työnsä..

• piimälasi kirjoitti:

Jos olet yrittäjä et voi puoli-ilimaseksi leikata. On yrittäjänä niin suuret menot. Tekeekö tuttusi pimiänä työnsä..

Hän ei ole yrittäjä hän on yhessä yrityksessä töissä ja hän leikkaa hiuksia kotonaan. Eli hän käyttää kokemustaan ja koulutustaan miten nyt itse haluaa tietääkseni se ei ole laitonta esim: jos hitsari hitsaa muualla kuin töissä nii se ei ole rikos.

• Zaks

No onhan se noloa jos parturi huutelee toisten asioita,ei oo mukavaa ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe