Bi-poika ihastunut poikaan

bi 15w

Eli olen 15w bi poika ja olen aivan ihastunut yhteen poikaan, jonka tapasin kesällä rippileirillä. Meillä synkkasi heti hyvin ja seki vihjaili häröjä välis niin mietin että voisko seki pitää musta silleen.. Aika harva poika tykkää pojista niin ei mun tuurilla satu toista homoa tai biitä samalle leirille... Miten saisin selville että pitääks se musta? Jos jollain on kokemuksia niin kuuntelen mielelläni :D ja ne säälttävät homofobiasta kärsivät paskat saavat olla hiljaa.

33

2429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missteletappi

      Onkohan se vitsillä vihjailla häröjä ? :D mut kuka tietää, tuskin paljon menetät kysymällä suoraan, onko se homo/bi. Ettehän te oo samassa koulussa (?), joten jos menee huonosti, ni ei tarvii nolostella.

      • Emätiiä

        Okei oon 14v poika oon bi ja tykkään yhest pojasta mutta se ei oo homo tai bi jos en pääse se kaa yhtee nii mu sydän murtuu kertokaa mitä teen


    • Kerro sille että oot BI ni ehkä sekin kertoo itsestään jotain salaista

      • 15w bi

        Ainahan me vitsillä haukutaan toisiamme homoks, mutten silti viitsisi tunnustaa totuutta hänelle, että jos hän ei olekkaa kiinnostunu niin ei lähtis huhut kiertää, kaapissa kun olen. Viimeaikoina se on jo soitellut mulle vaikkei sillä ollutkaan mitään asiaa... Ihana kuulla sen ääni viikonloppuisinkin ja muuallakin kuin koulussa :D


    • Ei se ketään kiinnosta oletko BI vai et :'D tai jos sillä on jotain merkitystä sun kavereille, niin ovat kyllä vääränlaisia sinulle sitten. Ja luulisin kyllä että se kaverisi voisi olla sinuun ihastunut, tuskin se muuten vaan soittelee kavereilleen, tai sitten täytyy olla ainakin erittäin tylsää... >:D Sulla ei ole muuta vaihtoehtoa kun kertoa, ei me sitä voida täällä valitettavasti sun puolesta tehdä, vaikka kuinka haluisit :/

      • boy-lover

        Mulla oli samanlainen juttu 14 vuotiaana. Se oli mun ensimmäinen poikaihastus ja pyysin sitä keilaamaan yhtenä iltana ja suutelin sitä illan päätteeks :) Se myönsi olevansa homo ja ihastunu muhun :D Suosittelen että livautat 'vahingossa' olevasi bi. Ei kannata heti kertoa että olet ihastunut häneen, vaan vasta vähän myöhemmin kun hänkin on ehtinyt sulatella sitä että olet bi. Onnea matkaan ;)


      • boy-lover kirjoitti:

        Mulla oli samanlainen juttu 14 vuotiaana. Se oli mun ensimmäinen poikaihastus ja pyysin sitä keilaamaan yhtenä iltana ja suutelin sitä illan päätteeks :) Se myönsi olevansa homo ja ihastunu muhun :D Suosittelen että livautat 'vahingossa' olevasi bi. Ei kannata heti kertoa että olet ihastunut häneen, vaan vasta vähän myöhemmin kun hänkin on ehtinyt sulatella sitä että olet bi. Onnea matkaan ;)

        Haha, sullahan kävi sitten hyvä tuuri ;D Mietin myös tota alottajan tilannetta, pyydä se kahville tai jotain :D Jos molemmat on kiinnostuneita ni sen kyllä huomaa siinä tilanteessa heti :D Ja jos vaikuttaa siltä ettei se oo kiinnostunu ni ei kukaa siitä mitään numeroa tee että kävit jonku kanssa kahvilla :'D


      • 15w bi
        after_the_dinner kirjoitti:

        Haha, sullahan kävi sitten hyvä tuuri ;D Mietin myös tota alottajan tilannetta, pyydä se kahville tai jotain :D Jos molemmat on kiinnostuneita ni sen kyllä huomaa siinä tilanteessa heti :D Ja jos vaikuttaa siltä ettei se oo kiinnostunu ni ei kukaa siitä mitään numeroa tee että kävit jonku kanssa kahvilla :'D

        Jees, pyysin sitä kahville tänää :D jännittää ihan sairaasti huominen... Katsotaan miten käy :)


      • 15w bi kirjoitti:

        Jees, pyysin sitä kahville tänää :D jännittää ihan sairaasti huominen... Katsotaan miten käy :)

        Onnea matkaan ja kerroppa sitten mitä kävi, vai kävikö mitään :)


    • Bi-täälläkin-96

      Itte oon bi-tyttö ja mul oli tosi samankaltanen tilanne ku sulla. me juteltiin yhen tytön, johon olin ihastunut, niitä näitä ja sitten tulin kertoneeksi ihan vain, että olen bi. tää toinen sanoi olevansa ittekkin.
      tää tyttö sitte osotti mulle kaikkia "kaverillisia" hellyydenosoituksia, mutta myönsi myöhemmin ihastuneensa muhun... siitä se sitten lähti, vaikka aluks luulin ettei ois mitään toivoa kun ei-heterot on sen verran harvassa... kyllä siis sullakin on toivoa! tsemppii ♥ (:

    • Tonttu Torvinen

      Noh, miten teillä kävi? Kuulisin mielelläni lisää. :]

      • Minuakin täällä jännittää jo ihan aloittajan puolesta :)


      • 15w bi
        after_the_dinner kirjoitti:

        Minuakin täällä jännittää jo ihan aloittajan puolesta :)

        Hyvinhän se meni :D Aluksi jännitti ihan sairaasti, mutta kun huomasin että sitäki jännitti niin jännitys meni ohi. Istuttii ja puhuttii kolme tuntia, kerroin sopivassa kohdassa olevani bi ja hän ei ollut moksiskaan, ihan kuin olisi tiennyt sen jo :D seki sano olevansa bi ihan niinku se ois ollut itsestäänselvyys... Ei siinä sitte oikeen muuta, sovittiin jo ensi tapaaminenki; meen niille yökylään huomenna! En malta odottaaa.... Ihan turhaan edes jännitin, se oli helpompaa mitä olisin kuvitellu...


    • Noniin, nythän se on ihan selvä juttu sitten :D :) Ja odotushan on aina pahin, sitten kun jännitys vähän laantuu lähtee juttu kulkemaan :) Mutta pidäppäs oikein hauska päivä huomenna, ja muista ottaa hammasharja mukaan! (se unohtuu toisinaan itse kultakin) ;D

    • Tonttu Torvinenn

      Onnea teille, kun hyvin meni!

      Mielellään saa kertoa lisääkin, miten teillä on sujunut, lukisin mielelläni kokemuksia, kuten varmasti moni muukin. :)

      Tosiaan, muista se hammasharja. ;)

    • Bi-täälläkin-96

      Hei tosi paljon onnee sulle! Kuulostaa oikeesti ihan siltä että se ois kiinnostunut susta... Jos se ei tykkäis susta muuta ku kaverina, niin todennäköisesti se ois tajunnu jättää itte mainitsematta suuntautumisensa, koska ei haluais että alat elätellä turhia toiveita. Me halutaan sitten kuulla miten sulla meni siellä yökylässä! :)♥

    • R♥bin

      ♥Nii halutaa♥

      • 15w bi

        Nyt vasta kotiuduin yökylästä. Se oli mun ihanin yö ikinä! Sen koti oli aika iso ja sillä oli koko yläkerta omassa käytössä, niin sen vanhemmat ei kuullu mitä me tehtiin koko yö :D ,niin siis puhuttiin neljään asti yöhön vaan kaikenlaisia asioita, millasta on olla bi jne.
        Mulle oli pistetty oma peti lattialle sen huoneesee, mutta kun alettiin painimaan yhdes vaihees sen sängys niin se vaan unohtu mennä takas omaan sänkyyn painin loputtua, niin nukuin samas sängys sen kaa :D
        Yhdes vaihees kun puhuttiin niin se sano olevansa ihastunu muhun.. Sanoin että niin mäki siihen ja sitte me suudeltiin! En voi vieläkään uskoo että mä pääsin suutelemaan tyyppiä, johon oon ollu kuses kesästä asti! Oon niin onnellinen! Sitte tänään me puhuttii vaan ihan kaikesta monta tuntia. En oo ikinä ollut puhelias, mutta hyvin aika kulu vaan jutellessa :)
        Me päätettiin pitää tää meidän juttu salassa, kun poikapareihin ei oikein suhtauduta hyvin koulussa ja muualla. Koulussa ollaan siis vaan kavereita ja vapaa-ajalla vähä enemmän ;)

        Kiitos hei kaikille kun vastasitte ja rohkaisitte mua!
        Ja kaikille jotka ovat samassa tilanteessa kuin minä olin, toivon että he saisivat näistä viesteistä jotain apua ja toivotan onnea suuresti haasteeseen :D


      • 15w bi
        15w bi kirjoitti:

        Nyt vasta kotiuduin yökylästä. Se oli mun ihanin yö ikinä! Sen koti oli aika iso ja sillä oli koko yläkerta omassa käytössä, niin sen vanhemmat ei kuullu mitä me tehtiin koko yö :D ,niin siis puhuttiin neljään asti yöhön vaan kaikenlaisia asioita, millasta on olla bi jne.
        Mulle oli pistetty oma peti lattialle sen huoneesee, mutta kun alettiin painimaan yhdes vaihees sen sängys niin se vaan unohtu mennä takas omaan sänkyyn painin loputtua, niin nukuin samas sängys sen kaa :D
        Yhdes vaihees kun puhuttiin niin se sano olevansa ihastunu muhun.. Sanoin että niin mäki siihen ja sitte me suudeltiin! En voi vieläkään uskoo että mä pääsin suutelemaan tyyppiä, johon oon ollu kuses kesästä asti! Oon niin onnellinen! Sitte tänään me puhuttii vaan ihan kaikesta monta tuntia. En oo ikinä ollut puhelias, mutta hyvin aika kulu vaan jutellessa :)
        Me päätettiin pitää tää meidän juttu salassa, kun poikapareihin ei oikein suhtauduta hyvin koulussa ja muualla. Koulussa ollaan siis vaan kavereita ja vapaa-ajalla vähä enemmän ;)

        Kiitos hei kaikille kun vastasitte ja rohkaisitte mua!
        Ja kaikille jotka ovat samassa tilanteessa kuin minä olin, toivon että he saisivat näistä viesteistä jotain apua ja toivotan onnea suuresti haasteeseen :D

        Ja vielä sanon sen, että teidän muistutuksista huolimatta unohdin hammasharjan! No, sain ottaa niillä suuvettä, eihän ois ollu kiva suudella ruuan maku suussa :D


      • Koira-98
        15w bi kirjoitti:

        Ja vielä sanon sen, että teidän muistutuksista huolimatta unohdin hammasharjan! No, sain ottaa niillä suuvettä, eihän ois ollu kiva suudella ruuan maku suussa :D

        Onnee sule ihan kauheest!!! Oon ilonen, niinku ootkin x)


    • Bi-täälläkin-96

      Voi ettää! Oon niin ilonen teidän puolesta! ♥ (: onnee tositosi paljon!!

      • poika 15

        Ootkos "Bi-täälläkin-96" poika vai tyttö ja sattusko seura kiinnostamaan ;)


    • Oho, täälläkin on vielä elämää, luulin että koko ketju jäisi unholaan :) Tulin vain katselemaan, kun ei oikein uni vielä tule, kun nukuin sellaset 12 tuntia oman kullan vieressä viime yönä :D

      Toivottavasti muutkin kuin ketjun aloittaja saavat edes jotain apua tämän ketjun viesteitä :) Ja muistakaa kaikki että netistä löytää myös kaltaisiaan, jos olet yksinäinen, mutta niihin tyyppeihin kannattaa suhtautua SUURELLA varauksella.

      Mutta, eipä minulle sen kummempaa, oikeaa asiaa ollutkaan, öitä vaan kaikille :)

      Ainiin, ja mukavaa kuulla että aloittajan yökyläreissu meni nappiin hammasharjan unohtamista lukuunottamatta! :D

      • 15w bi

        Kiitos vaan onnitteluista kaikille. Ja nyt tämä ketju kaiketi saa jäädä unholaan :)


    • Gagaga Magican

      *on hiljaa*

    • j97

      ei vittu päivän naurut

    • I miss you ♥

      Voiii vitsi oon niin kateellinen :(♥ Mäki haluan tollasen tapahtuvan.... edellisessä koulussa oli yks ♥_♥ tyyppi joka on nyt ysillä..... ite alotin lukion nyt tänä vuonna. Oltiin kai vaan kavereita jos sitäkään :( Oon miettiny sitä jätkää kohta 2 vuotta NIIN PALJON!! Mutta ei mitään.... mitään ei tapahtunu, aina mun piti alottaa keskustelu jne. vaikka se selvästi halus jutella mun kanssa. Silti oli päiviä jollon tuntu että se vältteli mua.... En tiedä sen suuntautumista, en viiti enää kyselläkkään kun ei muihinkaan mun viesteihin vastaa. Eikä heikohko suomenkielikään yhtään auttanut asiaa. Eikä myöskään se että se hengaili ihan väärien tyyppien kanssa. Mutta kaikesta negasta huolimatta tämä ihminen on ensiRAKKAUTENI jonka vuoksi oon tehnyt vaikka mitä..... mitään ei ikinä kuitenkaan tapahtunut :(
      Silti, rakastan sua ♥ voi kun tietäisit ♥ nyt se on myöhäistä....

      • neuvoo

        varmaa toi ^^tulee tänne puhumaa sen huolist ku vois tehä oman palstan!!tos on ehkä ihminen joka ite tarvis apuu eikä muitten vuodatuksii vaik en vastusta homoutta tai mitää;D mut siis kanttis mennä sanoo sille et oon bi et älä anna ittestäs väärää kuvaa mulle.(;


    • I miss you ♥

      no mutta kerroin vain oman kohtaloni :P

    • Anonyymi

      mä oon ihan vihreänä kateudesta näitä lukiessa !prkle kun mäkin saisin poikaystävän tollei noin hienosti! aspergerin oireyhttymä on ihan munasta kun ei mikään sosiaalinen juttu onnistu jumal*uta!
      t. 17v homo/bipoika

      • Anonyymi

        No älä tässä ite kun lukee niin ihanku joku fantasiakirja itellä ei oo ollu kunnon suhdetta pojan kanssa mutta kyllä haluisin T. Bi poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä tässä ite kun lukee niin ihanku joku fantasiakirja itellä ei oo ollu kunnon suhdetta pojan kanssa mutta kyllä haluisin T. Bi poika

        Saanko kysyä minkä ikäinen oot ja missä päin asut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä tässä ite kun lukee niin ihanku joku fantasiakirja itellä ei oo ollu kunnon suhdetta pojan kanssa mutta kyllä haluisin T. Bi poika

        no minkä ikänen oot oon samaa itekki ettimäs


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe