Netflix TÄYTTÄ KUSETUSTA

Netflix

Joo tarjotaan kuukausi ilmatteeksi ja paskat
Koitin tossa nyt sitten sitä kun tvssä mainostettu että eka kuukausi ilmatteeksi
No tvssä ei kerrottu että tarvitaan Kokeiluunkin LUOTTOKORTTI ,ja sitten kun pistää luottokortti tiedot tulee pakosta maksaa pari kuukautta


Perkeleen kusettajat

85

24181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiran kusettaja

      Olet väärässä.

      "Voit peruuttaa tilauksen milloin tahansa ilmaisen jäsenyyskuukauden aikana, etkä maksa mitään. Tilaus peruutetaan klikkaamalla Tili ja seuraamalla helppoja peruutusohjeita. Vajaista kuukausista ei saa palautusta eikä hyvitystä. Voi aloittaa ohjelmien katselun heti, yhdellä laitteella kerrallaan. Jos viihdyt Netflixissä, älä tee mitään, niin jäsenyytesi jatkuu automaattisesti kuukausittaiseen tilaushintaan. Yhden kuukauden ilmainen kokeilu on tarjolla uusille Netflix-jäsenille ja tietyille entisille jäsenille. Tarjousta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Lisätietoja jäsenyydestä on käyttöehdoissa."

      https://signup.netflix.com/TermsOfUse#freetrials

    • were3

      Vittukun en omista luottokortii olen vasta lapsi lololololo

      • mansu77

        No voi voi... ;)
        Älä sitten valita jos sulla ei oo oikeuksia kyseiseen asiaan.


      • nii...


      • Anonyymi

        älä itke urpolapsi...


    • PS3 Slim -09

      Netflix on kyllä hyvä uudistus, olen viihtynyt katselemassa leffoja ja tv-sarjoja pitkälti seuraavan vuorokauden puolelle. V1ttukun vuorokaudessa on vaan 24 tuntia :P
      TV sarjat pyörii tuotantokausittain automaattisesti ja ainakin jotkut on tekstitetty Suomeksi. Katsoin esim. Bones ja Top Geareja jotka oli tekstitetty mutta Myytinmurtajat eivät olleet tekstitettyjä.
      Kaikki elokuvat sen sijaan on olleet teksitettyjä mitä olen katsonut.

      Mie luulen että jatkan Netflixin käyttöä ilmaisen kuukauden jälkeenkin.

      Tietääkö joku miten usein tuonne lisätään uutta katsottavaa?

      • Dr mor

        Suosittelen sulle myös Luther nimistä sarjaa joka pyörii parhaillaan Ylellä. Netflixissä harmi vaan vähän jaksoja.
        Muita hyviä sarjoja Lewis ja Doc Martin

        Viaplay olis myös hyvä palvelu mutta tarvii olla se ps plus vai mikä olikaan mutta ei kaikesta viitti jatkuvasti maksaa.


      • Ksjdjdjdkdk

        Turhaa rahastusta koko sonta , blu ray ja dvd rules aina


    • netflix

      Tuohan ei siis vaadi luottokorttia, vaan normaali visa electron/debit kortti käy myös..

      • gfgf2

        ei normaalit kortit käy, sen täytyy olla luottokortti, idiootti.


      • jimbo4702

        käy


      • NETFLIX_POJU

        gfgf2 olet itse idiootti käy siihen on alusta asti käynyt joten pidä pääs kii


    • r.i.p.fintv

      Menkää www.nordictv.fi sieltä voitte kattella leffoja ja sarjoja ilmatteeks, laillisesti.

      • Haistakaa vittu

        Vitut siellä mitään ilmaiseksi voit katsoa. Ne paskat kuitekin vinguttaa sun luottokortilta kun olet kuitenkin tyhmänä ne luottokorttitiedot sinne ilmoittanut.


      • ...

        Mielummin lataisin leffat ja sarjat torrenttina ku kattoisin jotain karvakäsien pyörittämää nordictv:tä. Kyllä se netflix on maksamisen arvoinen.


      • Kdjdjdkekrk
        ... kirjoitti:

        Mielummin lataisin leffat ja sarjat torrenttina ku kattoisin jotain karvakäsien pyörittämää nordictv:tä. Kyllä se netflix on maksamisen arvoinen.

        Ei oo mut blu ray ja dvd on


    • laillisestijuu-.-

      laillisesti. jaha

      • oktoki

        On Kyllä hujausta ensin lottokorti tai pankki sitten ilmaiseksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????
        Lisäksi ei vakutta miten lopetta tai peruutta jos onnistu jos ei onnistu olet kusessa.
        uusi netti ryöstö vaan.


    • Rike..juuh

      Kaikkee kusetusta netti täynnä. Ostan ihan muualta. Vitun paska toi netflix.

    • justii

      nordictv ei kyllä ole laillinen palvelu, muuten ihan hyvä

    • netflix paskaa?

      SIIS ONKS TOI ILMANEN? Vai pitääks siel jumalauta makaa siitä ilmasesta kuukaudesta, stna menee hermot. Vittu :D

    • apuaaaaa

      Hei apuja!!!! :D Voisiko joku kertoa, että miten ps3:sella pääsee siihen ''oma tili'' -kohtaan?? Aukeaa suoraan mulla ainakin tuo että ''valitse kokemuksesi'' (eli normaali vai lasten versio) eikä missään näy mitään tili-kohtaa johon pääsisi jotain nappia painamalla???????

      • Iso P

        Pleikalla se aukeaa automaattisesti siihen omaan näkymään, joka tallentaa näkyviin automaattisesti viimeksi katsomasi ohjelmat yms. Jos haluut säätää jotain tiliasetuksia, se kannattaa tehdä netissä osoitteessa www.netflix.fi -> Oma tili.


    • apuaaaaa

      Okei kiitos !

    • ototottototot

      kertokaas mulle miten vitussa netflixsistä voi kirjauta ps3:lla ulos ?kaverin käyttäjällä katottiin leffoja mun pleikalla ja nyt hommasin oman käyttäjän enkä saa sitä kirjattuu sisää saatana !

      • 12+14

        Sama ongelma Sony BDP-S390 BD-soittimen kanssa - hauska että Netflix toimii, mutta testin jälkeen omat tunnukseni ovat nyt kaverin laitteessa!


      • Kokeiles

        Kirjaudu netissä Netflixiin ja valitse sieltä "oma tili", ota sieltä "hallitse laitteita ja tietokoneita" ja ota sieltä vaihtoehto "katkaise laiteyhteyksiä". Tämän jälkeen sitten kirjaudut uudestaan palveluun omalla käyttäjälläsi. En ole itse kokeillut tätä, mutta käsittäisin että tämän pitäisi auttaa asiaan.


      • 12+14
        Kokeiles kirjoitti:

        Kirjaudu netissä Netflixiin ja valitse sieltä "oma tili", ota sieltä "hallitse laitteita ja tietokoneita" ja ota sieltä vaihtoehto "katkaise laiteyhteyksiä". Tämän jälkeen sitten kirjaudut uudestaan palveluun omalla käyttäjälläsi. En ole itse kokeillut tätä, mutta käsittäisin että tämän pitäisi auttaa asiaan.

        Kiitos, tällä selvisi!


      • kokkeiltu ja toimii

        poista ja asenna uuvestaan se nii se kyssyy sitte niitä tunnuksia


    • kfjqoef

      vittu mitä sontaa tuo netflix täynnä!!!!! uusin elokuva jotain 5 vuotta vanha!!! tein tunnukset eikä yhtään katottavaa elokuvaan jounka ei ois jo nähny! jotain vitun robocoppia, voi saatana mitä sontaa!!! ja sarjoissa niin vanhoja tuotantokausia että teeveestä tulee uudempia, miksei tää voi mennä tääläkin niinku jenkeis. vittu maailman turhin sivusto saatana!!! sontaaa!!!!

      • hyväääkkk

        Mitä valittaminen auttaa.


      • NetflixNeito94

        Älä täällä huuda, mene sanomaan niille suoraan tai no soita tai kirjoita https://help.netflix.com/fi/node/23238 (Linkki myös teille muille, en tiiä ansaitseeko tää lapsi tätä apua, mutta jonkun tässä pitää näyttää tietä.)

        Ja hyvä että on vanhempiakin leffoja ja sarjoja. Ei maailma sun navan ympärillä pyöri.

        Ja jos sä haluut uusia sarjoja ja leffoja niin mee töihin ja tee jotain äläkä valita!!

        Ite oon tosi tyytyväinen netflixiin, ainoa ongelma on vaan että jaksot lähtee liian nopeesti. Ei oo tarvinnut mennä kirjastoon hakee leffoja jotka ei toimi, ku netflix toimii 24/7 :)


    • Jeesustelijana

      Olin viisas, enkä langennut paskaan :P

      • Kjsjsjwjwjjj

        Ite otin vain ilmasen kokeilu version mut ny kirjauduin ulos, en ota enää, pelkkää kusetusta koko netflix, olin viisas!


    • daa daa di

      Hölmöt vain valittaa jokaasiasta mikä ei heitä kiinnosta,tuskin se auttaa mihinkään
      ja tyhmät inttää sitten vastaan.

      • Dkdjdjdk

        Leikitään viisasta, sehän vasta tyhmää onki


      • Kjsjsjwjwjjj

        Hölmöt vain on tyytyväisiä netflixiin, fiksuimmat osaa käyttää järkeä ja kirjautua ulos, hyvän sään aikana.


    • sisäinenongelma

      heh näitä kommentteja voi huutonaurulla lukea. netflix ps3:ssa pelkkää plussaa. te joilla ongelmia: KooVeeGee!

    • mukko

      Ei se ole kusetusta netflix is best

    • ei jumalauta

      Jonnet valittaa, koska eivät ymmärrä klassikoiden päälle...

      • Klassikot kunniaan!

        Joo se on ihan kamalaa, kun ei 8 eurolla/kk voikaan katsoa leffoja, jotka pyörii vasta leffateattereissa. Kuinka tyhmiä ihmiset onkaan...

        Onhan ne leffat vanhoja, osa todella vanhoja, mutta ei se niistä huonoja tee. Ellei tässä sitten päde sama laki kun videopeleissä, että sisällöstä ei niin väliä, kunhan tehosteet ja grafiikka on maailman parasta?

        Oma lempparini on 80- ja 90-lukujen kauhu


      • Huokailija

        Yepp! Näin se menee aina.
        Ensi tulee jotain uusinta uutta. "Voi ei pakko saada"
        Heti ku pääsee sisään. " Nyt on pakko valittaa-kuume" iskee ja sitten valitetaan.
        Niillä ei ole muuta tekemistä. Tai sitten ne vaa on tollasiii ei noista koskaa tiiä.


    • ei oo ei

      ei oo

    • Siws

      Ihan sen takia luottokortin tiedot laitetaan että sitten ihmisen on helpompi ja nopeempi maksaa jos haluu ostaa sen ilmasen kuukauden jälkeenki.

      • Geim0

        Oiskohan kuitenkin niin että ne kortti-inffot laitetaan sen takia sinne ettei ihmiset hyväkskäyttäis tota ilmaista kuukautta? Kerran otat ilmaisen kuukauden kortillas niin et saa enää samalla kortilla uudestaan? Oliskohan näin? Uunot.


    • netflix amis

      Pystyykö visa electronilla viimeistellä tilausta ? Itse kokeilin mutta tulee jotain tekstiä että kortissa ongelmia ?? gtfo ?

      • miksinäin

        Kai tiesit että electronia voi käyttää vain paikalliseen maksamiseen? (kortinlukijat)


      • Einoin

        Oletko tyhmä vai oletko tyhmä?


      • JokuMies1977
        miksinäin kirjoitti:

        Kai tiesit että electronia voi käyttää vain paikalliseen maksamiseen? (kortinlukijat)

        No HBO Nordic:in vastaavanlainen palvelu hyväksyy myös Visa Electron kortin, kun laittaa sen numeron sinne luottokorttitietoihin. Mulla siis tuo Visa Electron -kortti (debit eli ei luotto) ja sen tiedot tuonne laitoin ja normaalisti on velotettu kuukausittain. Eka kuukausi oli ilmainen HBO Nordic:llakin. Hyvin pelittää.

        Eli olet väärässä. Visa Electron toimii myös maksuvälineenä tällaisissakin palveluissa. HBO Nordic:lla tosin lukeekin että pankkikortit käy myös. Eli ei tarvitse olla luottokortti.

        Johtopäätös, Visa Electron voi toimia nettipalveluissakin maksuvälineenä.


    • Makejones

      Netflix on ihan hyvä sivusto mutta ihmetyttää se että esim: Joidenkin elokuvien jatko-osa on näkyvissä netflix sivustolla mutta edeltävää osaa ei ja myöskin toisinpäin O-o. Outoa etten sanoisi.

    • NETFLIX SUCKS

      Faktahan onse että Suomen netflixi on täyttä paskaa. Elokuvien katergoriat ovat ihan päin vittua sekä tarjolla vain vanhaa paskaa. Onse kumma, kun The Walkind Dead nimisestä sarjasta on netflixsissä vain yks tuottari, kun foxilla on jo 3 tuottari näytetty jos oikein muistan, korjatkaa mikäli olen väärässä. Itse lopetin netflixin tilaamisen ja siirryn hdfiniin, missä elokuva valikoimat ovat selkeästi paremmat.

      • hdfin täysin kelvoton

        HDfinin äänenlaatu on täysin kelvotonta kuraa. Esim. symbaalin iskut nightwish elokuvassa, ei sitä pysty katsomaan eikä varsinkaan kuuntelemaan. Eikä kuvanlaatukaan hdfinissä mitään teräväpiirtoa ole.

        Piraattilahti on paras paikka hankkia uusimpia HD elokuvia ja sarjoja. Ainoa jossa on laatu kohdallaan (kunhan ei sorru lataamaan suosituimpia pikkutiedostoja, vaan lataa niitä isompia ja laadukkaampia versioita), ja lisäksi ilmainen.


    • on hyvä on

      Hyvä netflix on

    • seme

      Netfliksin takia jouduin leikkaamaan korttini tänään
      oli tiedot vuotanut rikollisten käsiin onneksi nets(luottokunta huomasi)
      enkä siis ole muualle laittanut tietoja koskaan tuskin enään laitankaan :(

    • Immortal Rage

      älkää vittu hankkiko netflixiä se on täyttä PASKAA 8e kuukaudessa ja ne lisää jonkun paskan leffan jonkun prinsessa leffan kerran 2 kuukaudessa siel ei oo mitään uutta eikä ihan paskaa...

      • NetflixNeito1994

        Ai, mä katon näitä netflix leffoja ja sarjoja ihan ilmaiseksi. JA TODELLA mielelläni katson prinsessa leffoja, sais tulla lisää ku mun lempparit puuttuu <3 <3


    • timo hokkanen

      visa electron ja visa debit kortit käyvät myös, itellä kävi nii et maksu meni heti ja seuraavana kuukauten suoraa se toinen kuukausi, että kusetuksen makua.

    • fyvibuonipom

      Lakkautin Netflixin 10kk katselun jälkeen, olin jo katsonut kaiken mikä vaikutti mielenkiintoiselta, sitten alkoi vähentyä mielenkiinto ja palvelu seisoa käyttämättömänä, mitäpä siitä silloin turhaan maksamaan... varsinkin kun tulot tippuivat pakkolomien takia...

    • En suosittele

      Huono paikka.
      Katsoin sen 1 kuukauden ilmatteeks, peruutin -> peruutus ei muka mennyt ja laskutti seuraavat 5 kuukautta, ennenkuin visalaskusta huomasin, että se on veloittanut. Että mikäs siinä, maksaa 5 kuukauden maksut enkä kertaakaan käyny siel katsomassa.
      Surkea paikka, eikä suostunut edes korvaamaan mitenkään.

      • facedesker

        Kuinka vajakkeja ihmiset on... Jos peruuttamisessa tulee virhe, se ei tarkota ettetkö vois yrittää vaikka seuraavana päivänä uuestaa


    • raxe

      Minä katsoin sen ilmaiskuukauden ja peruutin sitten. Toimi aivan oikein eikä mitään kuluja tullut.

    • perskale1234

      En suosittele Netflixia. Käytin sitä n. puoli vuotta ja olin tyytyväinen. Sen jälkeen en löytänyt enää paljon katseltavaa ja peruin tilauksen. Peruuttamisen jälkeen on oikein satanut erilaisia mainoksia sähköpostiin ja kaikissa lukee, että s-posti otettu ''Netflixin käyttäjärekisteristä''. Että semmosta. Onneksi suurin osa menee roskapostiin.

      • muumilaaksoon...

        Voihan ne uutiskirjeet tietysti peruakin. Kirjeen alatekstissä klikkaat vain että peru uutiskirje...


    • Njetflix

      Hmm. Netflix on tehnyt 10 X 7,99 € katevarauksen luottokortiltani, järjestelmässä oli joku "häiriö"... Pankki peruutti katevarauksia mutta vielä jäi tuplamaksu voimaan. Netflixin tuesta nähtiin että on peritty liikaa mutta ei voi palauttaa ylimääräistä kortille, järjestelmässä jotain vikaa ja siksi ei onnistu.
      Soitin pankkiin ja pyysin tarkastamaan laskutuksen, katotaas kuis äijän käy.
      Periaatteessa tuollaista virhettä ei pitäisi päästä tapahtumaan mutta nyt kävi.

    • rajaton1

      Netflix ei arvosta asiakkaitaan lainkaan. Tiedotus on mitä sattuu ja suoranaista valehteluakin esiintyy. Esimerkiksi Lilyhammerin toisen kauden piti alkaa joulukuussa, mutta vieläkään sitä ei ole tarjontaan tullut. Mitään selityksiä ei tietenkään ole kerrottu, eli harhaanjohtavasta mainonnasta on kyse.

      Lisäksi Netflixistä ei suostuta kertomaan, että milloin uusia julkaisuja on tullut, eikä myöskään kerrota mikä on julkaisutahti. Näin ollen kuluttajan on mahdoton arvioida millaista vastinetta rahoilleen saa. Esimerkiksi lista julkaisuista parin kuukauden ajalta mikä on päivämäärien mukaan järjestetty auttaisi kummasti näkemään Netflixin sumutuksen läpi.

      Pahinta on yrityksen tiedotuspolitiikka. Se on kuin sutkin autokauppiaan touhuja.

    • nolol1

      Katsoit puoli vuotta ja olit tyytyväinen ja nyt kun saat spostia niin netflix on ihan p**** ? :D öö okei! olen kyllä ollut tyytyväinen netflixii =)

    • Make61

      Olen samaa mieltä jo siksi että alaikäinen lapsemme onnistui s-kortilla tehdä sopimuksen vaikka ei ole mikään luottokortti. Kun sitten kyselin rahojen palutuksen perään niin sain yrityksen puhelinpalvelusta ositteen Belgiaan josta kirje palautui yritys tuntematon merkinnällä. Koettakaapa kortin tiedot antaneet kyellä yrityksestä tietojenne perään, mistä saatte yritykseen yheyden...? ETTE MISTÄÄN. Varsinainen yritys on täysin tavoittamattomissa puhelinpalvelun takan siihen saa yhteyden mutta itse yritykseen et saa....

    • YKSI MUIDEN PUOLESTA

      miksi ohjelmia poistetaan ja sarjoja ja miksi suomi rajoittaa jatkuvasti elokuva tarjontaa eiköhän se ole ihmisten oma asia mitä haluaa katsoa ja milloin turha selittää mistään ajasta että ihmisillä olisi aikaa enemmän tehdä muuta aikuiset ihmiset kyllä osaa katsoa sopivasti lisää elokuvia ja sarjoja niitä kyllä on kun vaan laittaa lisää ja lopettaa kansan huijaamisen ei ihmiset elokuvissa käy yhtään enemmän kun hinnat ovat liian korkeita käyttäkää muita keinoja kuin rajoittaa ohjelma tarjontaa

      SUOMALAISTEN HUIJAAMINEN LOPETETTAVA HETI ja samat tarjonnat kuin muissa maissakin TAITAA OLLA LAITON RAJOITTAA SUOMESTA ELOKUVIEN NÄYTTÖÄ

    • jouman1945

      netflix on paskapaikka koska siellä on niin vähän hyviä elokuvia. esim. jos haluaa katsoa the walking dead niin sieltä löytyy vain 2 kautta ja jos joku tykkää kyseisestä sarjasta niin HDfinista saa katsoa 3_4 kauden

    • lephphaphriikki

      Netflixin logiikka on kummallista. Monista elokuvista, trilogioista yms. puuttuu vähintään se sarjan viimeinen elokuva. TV-sarjoja laitetaan vähintään se yksi kausi vajaana. Ei siinä ole oikein mitään järkeä. Tämän kuukauden jälkeen peruutan tilaukseni. Pakko palata waretukseen kun ei näitä laillisia palveluita osata hoitaa kunnolla.

    • NetflixSucks

      Millä perusteella Netflix jäädyttää uuden tilin vaikka käyttäjä uusi asiakas siis uusi henkilö, mutta sama ip. Eikös se pitäisi mennä maksajan luottokortin mukaan eikä Ip numeron mukaan. Meinaan itsellä oli netflix ja lopetin koska liian vähän uutta katsottavaa. Ja nyt tässä samassa talossa toinen teki tilin, mutta tili jäädytetty heti kättelyssä perusteena, että ilmainen kuukausi käytetty. Muistaakseni kuukausi on lähemmäs 30 päivää eikä 24h.

    • omglolxD

      Tää juttu muuten ei ehkä ihan tänne liity... valita suoraan Netfixiin äläkä jonnekki PlayStation palstalle :D toki pleikas on toi Netflix mut niin on myös mun tv:s :D joten hus hus täältä!

    • Fvj

      Kyllä täytyy sanoo että suomen netflix on aikas surkea, uusia leffojen lisääminen tökkii ja pahasti ja vanhoja leffoja jotka olen jo nähnyt niin niitä tulee vaan entistä enemmän tarjontaan.Mun omassa noin 500 dvd kokoelmassa on samoja leffoja kun netflixsissä mutta löytyy myös harvinaisempia leffoja mitä netflix ei koskaan saa edes

      • Kasteluastia

        Mulla on enemmän elokuvia kuin sulla. Ja Netflix on tosi hyvä. Tv-sarja tarjontakin on nykyään tosi hyvä.


    • posdfifpsodruglsh

      Valitettavasti vajakeille ei ole mahdollista räätälöidä mitään nettipalvelua.

      Kerran sitä yritettiin. Sivustolla oli ainoastaan yksi sivu, jossa luki kissan kokoisin kirjaimin: "Klikkaa tästä". Sivuston palauteposti hukkui välittömästi raivostuneiden vajakeiden valituksiin siitä ettei sivulla kerrottu mitä pitäisi klikata.

    • välilyöntieisallituXD

      Netflixin logiikka kusee. Joistain trilogioista saattaa olla näytillä 1 ja 3 osat mutta ei 2 osaa. Ei mitään järkeä. Lisäksi tv-sarjat, joista on menossa parasta aikaa esim. viides tai kuudes kausi, niin Netflix pyörittää vielä ensimmäistä kautta ja pitkään. Muutenkin tv-sarjat tulee useimmiten pitkällä viiveellä. Uusia leffoja tulee harvoin. Samat pyörii jatkuvasti ja vanhoja kierrätetään.

    • IhmeVimma

      Itelläkään ei ole luottokorttia, mutta bittorrentilla saa kaiken liki parissa minuutissa...

    • halpaamuttahyvöö
    • ComebackNetflix

      Pidin vuoden taukoa ennen olin maksavana asiakkaana puolivuotta. Siinä ajassa huomasi että samat pyörii. Tänään he saivat ylipuhuttua minut pienen puhelukeskustelun jälkeen totesivat siellä että ovat kuunnelleet asiakkaita. Ja tiedättekö mitä NIIN OVAT nimittäin on parantunut sitten 2014 vuoden. Otin jonkun tupla hd tilin vähän kalliimpi ku halvin mutta saa katella hd kuvalla (eipä ilman tota kehtaa edes uudella töllöllä katella). Netflixissä äänenlaatu on parempi kuin vanhassa hdfin/hd lord sivustoissa. Lisäksi aika usein ON suomi teksti isoa plussaa tästä. Ja nyt kun on tuo xloota ykkönenkin taloudessa ni laitoin siihenkin sen voi iltaisin katella mukulatkin ohjelmia. Hienointa oli vuoden tauon jälkeen huomata että suurin osa on vaihtunut täysin joka kategoriasta eli piti ottaa uudelleen. Eiköhän tossa taas se puolivuotta vierähdä :).

    • OnSeNiinPRKL

      Sitten vasta voisin hommata Netflixin kun maksuvaihtoehdoksi tulee verkkopankki. Ei muuten. Luottokorttia ei koskaan hanki nettiä varten. Ei niin turvallista.

    • juuliaaaaaa

      Toimiiko se uus pankkikortti netflixissä??

    • omegle

      niin on

    • lapinmummooooo

      Minulle tarjosivat ilmaista kuukautta 31.12 ja otin sen 11.1 oli velotettu luottokortilta kk-maksu. Kysyin mistä johtuu niin vastasivat että olen jo käyttänyt ilmaisen kuukauden aiemmin. Niin olinkin ja ihmettelin miksi ihmeessä sitten tarjosivat sähköpostiin uutta kuukautta ilmaiseksi jos näin ei ole. Velottavat ilmeisesti myös jos puoliso on käyttänyt tuon edun kun se talouskohtainen. En suosittele!

      • Anonyymi

        Ööö siia olen kahdella ei Visa electron kortilla mitkä mun nimellä ovat olleet niin kaksi kertaa ottanut ilmaisen kuukauden. Kai se velottaa jos oot kortilla menny missä samat numerot kuin edellisessä mutta niin monta ilmaista kuukautta saa kuin on kortteja missä eri numerot.


    • Anonyymi

      Visa electron käy kuten itse käytän sitä. Ei tarvi luottokorttia. Tyhmä on sellainen joka niin väittää että luottokortin vaatii.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6139
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      521
      3719
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3560
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2774
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 284
      2194
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1583
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe