Ihastus Palsta !!!!!! KAIKKI TÄNNE JOIL O VÄHÄNKI POKKAA VASTAA!

IHASTUKSET!!

Kertokaa ihastuksistanne nii paljo ku uskallatte!!!

Ja kertokaa aiotteko osottaa ihastumistanne ja jos kyllä niin miten!!!

Kaikil ei oo varman pokkaa tehä tätä

Ja saattaa löytyy oma ihastus täältä!!!

40

657

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+3=jotain

      Ei kukaa tällä hetkellä :,(

    • jjgjjjg

      oon siis -97 syntyny poika. tyttö jost tykkään on nimeltää Jemina. molemmat asutaa kontulas, itä-helsingis. Jemina on vesalan ylä-asteel. oltii samal riparil. haluisin puhuu sille mun tunteist mut en oikee uskalla enkä tiiä mitä sanoo. ja huono puoli on se et se seurustelee täl hetkel. auttakaa. oon khyl miettiny et vois suoraa vaa mennä juttelee jtn ja jos sen jätkä tulee urputtaa nii vedän sitä kotelloo :DD luulen et jemina tykkää kans must kosk tuli yhis bileis pussaa mua poskelle ja käski mun tulla juttelee sille jos on tylsää tai muutenki

      • JarmoBoy40v

        yo bro.. tapa se nisti :D


    • murmeli99

      Yks Eveliina kaitaan koulusta seiskalta.

    • Rosa 95

      Oon 17 v tyttö, bisse ja tykkään vähä yhestä mun luokkalaisesta tytöstä jonka nimi on Janika. En kyl aatellu tehä asian etee mitää, koska huomaan kyl et tää on vaa ohi menevä pikku ihastus, se on mun tietääkseni iha hetero, ja me opiskellaa kosmetologeiks, eli ois vähä kiusallista tehä jotai koko vartalo hierontoja ja bikini raja vahauksii jos saisin pakit, tai jos ruvettaiski seurustelee ja jossai vaihees tulis ero xD Eli iha suosiolla venaan et tapaan jonku mulle "sopivamman" :3

      • JarmoBoy40v

        uwu
        * snuggles you *


    • Maalikka47

      Mä oon 11 vuotias tyttö ja mä ehkä tykkään tytöistä.En tiiä mä kyl seurustelen.Mut jotenkin tuntuu että tykkään enemmän tytöistä kuin pojista kyl pojista tykkään kanssa.Mut en tiiä kumista tykkään enemmän.

      • Maalikka47

        Tulkaa puhuu


      • Maalikka47 kirjoitti:

        Tulkaa puhuu

        Ei tarvitse päättää, kummista tykkää enemmän. Sellaiset rajat ovat kuitenkin keinotekoisia.
        Etenkään tuossa iässä ei vielä tarvitse tietää.


      • Maalikka47
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ei tarvitse päättää, kummista tykkää enemmän. Sellaiset rajat ovat kuitenkin keinotekoisia.
        Etenkään tuossa iässä ei vielä tarvitse tietää.

        Kiitti


    • luovuttaja

      Moi! maalikka kiva tutustua sinuun

      • Maalikka47

        Kuka oot ?😘


      • Maalikka47

        Mä oon ollu monen pojan kaa.Mut en oo koskaan ollu tytön Kaa.😘


    • luovuttaja

      Pidän enemmän tytöistä

      • Maalikka47

        Mis asut😘


      • Maalikka47

        Oot sä tota noin tyttö?


      • maalikka47

        oon


    • Gay47548

      Oon ihastunu yhtee Tuomas nimiseen poikaan se on vaa niin ihana❤️❤️

      • Maalikka47

        Ootko sä homo?.Kun tos lukee Gay


    • Maalikka47

      Mä haluisin ehkä. Kokeilla miltä tuntuu olla tytön kaa.

      • JarmoBoy40v

        oon tyttö jos pistät silmät kii ja uskot nii


    • likka323

      mäkin oon 11 vuotta. Ja mä tykään yhestä karista ja se kuulemma tykää must.Eilen se iski mulle silmää.Mä menin paniikiin.Kun se oli niin ihanaa ja myös tuskaa kun mä en luota siiheen.Autakaa

    • Tyttö12wee

      Oon ihastunu yhteen mein koulun poikaan joka kattelee mua tosi paljo. On vähän outoo ku se vaan kattoo mua ja jos katon sitä takas silmii se hymyilee mulle.

    • Miss19

      No mun koulus on uks Marko niminen poika, ja mö tukkään siitä siis.

      • JarmoBoy40v

        onks se sun opettaja?


      • Miss19

        Ei vaa yks oppilas. oon kyl jo 7.lk:nen, ja toi on jo vanha asia. Ei meil sen kans edes silti ollu mitää.


    • JohnOi

      Tykkään eräästä Ella-nimisestä tytöstä. Hän on 6 luokalla ja minä myös. Mä kuolen, kuinka kaunis hän on. Koulu: sääksjärven koulu.

    • Konetti

      Oon 12 v poika mun luokalla on yks tyttö joka on viktoria oon ihastunu siihen mut en tiedä mitä sanois vai pitaiskö pyytää sitä ulos vaikka kahville.

    • Kaunistyttö

      Oon 15 v tyttö ja olin menos kotii nii sillon mun ihastus tuli ja tarjos viinaa ja sit oltiin kännis ja se alko puristelee mun tissei nii sit seksittii ja nykyään ollaan kännis ja pannaan joka päivä

      • JarmoBoy40v

        cool bro!


    • llllll

      Meijä luokal on yks kaunis tyttö (7lk) ja sil on tummat ja/vaaleet hiukset en tiiä tykkääkse must ku välil kattoo oudosti ja en oo oikee hauska tyyppi mut se on kaunis

      • JarmoBoy40v

        nii siin käy ku kattoo oppilaita sillä silmällä


    • Ssssssss

      Mä tykkään nii paljo yhest kirjast

      • JarmoBoy40v

        työnnä se perseesees <3


    • Pitkäänihastunut

      Oon ollu koko yläaste ja nyt lukioajanki ihastunu yhteen tyttöön nimeltään Ottilia. Ruskeet pitkät hiukset, ihanat silmät ja tosi söpö ääni. Se on tosi pitkä, varsinki pitkät jalat. Ja sillä on niin ihana nauru ja hymy, että joka päivä toivoisin sen hymyilevän ja nauravan mulle... Mulla on sama harrastus sen kaverin Helmin kanssa. Meillä oli yläasteella tosi paljon samoja tunteja, enkä malttanu odottaa, et pääsisin kattoon sitä (varsinki äikäntunneilla se istui ihan täydellisessä kulmassa muhun nähden). Nyt lukiossa ei oo ollu yhtäkään samaa tuntia. Mut sillä ja yhellä Mikolla (joka on tavallaan mun kaveri) tuntuu olevan jotain menellään. Aina ku Mikko puhuu siitä ja Ottiliasta, niin mulle tulee vähän paha mieli. En oo koskaan kertonu näistä tunteista ku vaan mun parhaalle kaverilleni ja siskolleni, niin et se ei tiedä (ellei se oo huomannu, kuinka mä tuijotan sitä...)

    • Poika13v

      Oon ollu jo pitkään ihastunut meidän luokan Kaisaan, se on blondi, hoikka sil on hyvä huumorintaju ja se on silti järkevä.

    • ihastunuttyttööö

      Mun luokkalainen poika, jolla on semmoiset aika ruskehtavat hiukset, pitkät ja tummat ripset, söpö hymy ja nauru, hauska ja ei lapsellisen lapsellinen :D ja hän on aika pitkä :3 <3

      • Tahtootietää

        Mikä koulu


      • R......u

        Kerro koulu


    • Anonyymi

      Mun ihastus on opettaja :')))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe