Minulla todettiin iän myötä huonontunut kuulo, mutta lisäksi äkillisesti erityisen paljon huonontunut kuulo, joka kuulemma johtuu siitä, ettei ilma kierrä hyvin. Mistä tämä voisi johtua, siihen en saanut selitystä. Sain Duactia ja nasolinia, joiden pitäisi parantaa ilmankiertoa, toistaiseksi ei mitään eli kuulen edelleen hyvin huonosti. Tämä siis tapahtui äkisti.
Ei mitään kuuletta, tulehduksia tms. Sen sijaan kovasti heikko olo, juuri ja juuri jaksan olla töissä, vaikka on toimistohommia, mutta en oikein edes jaksaisi ajatella mitään, tuntuu työläältä.
Olen käynyt työterveyslääkärillä ja korvalääkärillä ja kumpikin ammattitaistoisia.
Herättääkö mitään ajatuksia tai ehdotuksia. Olen itse aika ymmälläni, kun olen yleensä ollut fyysisesti terve ja kaikkiin oireisiin on löytynyt syy ja selitys.
Ilmankierto huono ja heikotus
Heikottaa kovasti
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423